Groot complimentenboek?quote:
En gelijk heeft hij daarover.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:54 schreef Chanel5 het volgende:
Jes vindt het een kleuterklas en hoopt echt dat er wat volwassener mensen binnen komen want zo houdt hij het niet vol.
waarom niet iedereen kon er op moment bij zijn en gaat over utopiaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:55 schreef renevanlaaren het volgende:
kan dat gezeik over tim en franny afgelopen zijn. oud nieuws
Als was het maar voor honderd euro geweest, Het blijft dingen bestellen voor eigen plezier vanuit de BV zonder overlegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat was niet alleen voor die golfspullen. Daar zaten heel veel dingen bij die anderen hadden besteld zoals schoonmaak doeken en theedoeken en ga zo maar door,Die ballen ook geen 19¤ per stuk zoals verteld werd hier.
Net zoals het Donny verhaal is ook bijna een week geleden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:55 schreef renevanlaaren het volgende:
was 2 dagen geledenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom niet iedereen kon er op moment bij zijn en gaat over utopia
Dan gaat hij toch lekker naar de grote mensenwereld?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:54 schreef Chanel5 het volgende:
Jes vindt het een kleuterklas en hoopt echt dat er wat volwassener mensen binnen komen want zo houdt hij het niet vol.
Allebei of Tim eruit en klaar inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:55 schreef renevanlaaren het volgende:
Omdat er 6 B&B'ers waren dus moesten de bewoners ergens anders slapenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de bakkerij? Werken met handschoentjes en mutsjes en niemand die er binnen mag komen en nu opeens een soort van logeerkamer?
hot item net als dat Jessie zich heeft misdragen mag en kan gewoon hierquote:
zie het maar als een hele grote memo voor hardleerse mensenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Groot complimentenboek?![]()
Kunnen mensen dan helemaal niets meer spontaan en moet alles uit boeken en van google geleerd worden?
Van zijn eigen geld als je goed geluisterd had gisteravond. Hij had nog 50 euro en dat was hij nu kwijt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Als was het maar voor honderd euro geweest, Het blijft dingen bestellen voor eigen plezier vanuit de BV zonder overleg
Goed idee, Tim en Donny er uitquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Allebei of Tim eruit en klaar inderdaad.
Heb je gezien dat jessie zich misdragen heeft. Nee, heb je het nee van Franny op de streams gezien en het doordrammen van Tim JAquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hot item net als dat Jessie zich heeft misdragen mag en kan gewoon hier
Kan me voorstellen, er is de afgelopen dagen ook helemaal niets gebeurd. Saai hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:12 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie heeft last van de sleur van alle dagen.
iedereen op fb veroordelen , kijk eens komt nooit van internet af.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hot item net als dat Jessie zich heeft misdragen mag en kan gewoon hier
En Autist Adje moest natuurlijk om 6 uur al in zijn bakkerij zijn, (die overigens niet eens meer online staat) Dus werden de slapers er om 6 uur uitgeknikkerd. Ze zijn naar de silo gegaan, daar demonstratief gaan liggen, Het was alleen een beetje awkward dat daar dus de tafel werd gedekt voor de B&B gasten. Die gasten hebben overigens een keurig ontbijt geserveerd gekregen, dat dan weer welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat er 6 B&B'ers waren dus moesten de bewoners ergens anders slapen
ik had jou verzocht mij te negeren als ik hier post... wordt vervelend echt ik post wat ik vind en hoe ik te zie...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je gezien dat jessie zich misdragen heeft. Nee, heb je het nee van Franny op de streams gezien en het doordrammen van Tim JA
Heb je van de Utopianen gehoord dat Jessie zich heeft misdragen, ja dagen langquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je gezien dat jessie zich misdragen heeft. Nee, heb je het nee van Franny op de streams gezien en het doordrammen van Tim JA
En over het iets opbouwen met wat golfclubs ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Jesue is 2/3 van de groep zat, meestal kan hij er wel door heen prikken, maar het lukt hem nu nietsnot snuif snotter
Merel lult lekker met hem mee
Jessie zegt dat hij hoopt dat er ouderen binnen komen
Jessie zegt dat ze zo niet iets serieus kunnen opbouwen
Nou Donny, wat heb jij gedaan achter de SL wat niemand mocht zien daar heb je het niet over he
natuurlijk....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van zijn eigen geld als je goed geluisterd had gisteravond. Hij had nog 50 euro en dat was hij nu kwijt.
ik post wat ik posten wil niets klaar nu ben geen kleuterquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
iedereen op fb veroordelen , kijk eens komt nooit van internet af.
zelf ben je er al heel lang over aan het posten. denk je dat dat niet blijf staan op internet.
er gebeuren nu andere dingen dus klaar zou ik zeggen
Adje is een raar kereltje heeft veel eigen naardigheden, maar hij is altijd vriendelijk voor klanten en of gasten die daar komenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:59 schreef Ranah het volgende:
adje kan draaien van bijna ontploffen van ellende naar iemand die neuriënd klanten ontvangt
het heeft ook zn voordelen
Ja dat doet hij altijd heel goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje is een raar kereltje heeft veel eigen naardigheden, maar hij is altijd vriendelijk voor klanten en of gasten die daar komen
mensen op fb ook, klaag jij ook overquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik post wat ik posten wil niets klaar nu ben geen kleuter
Denk dat ze niet alles laten zien hoor, m isschien alleen dat zoenen met Merelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even de uitzending van maandag afwachten wat betreft Jessie.
laat gaan jessie moet met man macht verdedigd worden als je hier over jessie post klappen ze meteen eropquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je van de Utopianen gehoord dat Jessie zich heeft misdragen, ja dagen lang
Heb je van de Utopianen gehoord dat Tim Franny heeft aangerand/verkracht, NEE
schuimpjes ja zeker die dingen verspreiden linken neerzetten dat dus . en heb heel utopia shit van me fb verwijderd dus is klaarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
mensen op fb ook, klaag jij ook over
dat dus hij komt er mee wegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze niet alles laten zien hoor, m isschien alleen dat zoenen met Merel
Dat vind ik ook, uiteindelijk zit ook niemand op een zeikerd zoals hij te wachten maar moeten ze het er ook mee doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch lekker naar de grote mensenwereld?
Haha maar dat is natuurlijk niet te vergelijken he. Als Tim haar al zou hebben aangerand/verkracht, dat is dat natuurlijk niet in het bijzijn van andere gebeurdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je van de Utopianen gehoord dat Jessie zich heeft misdragen, ja dagen lang
Heb je van de Utopianen gehoord dat Tim Franny heeft aangerand/verkracht, NEE
Dus eigenlijk wil je dat er net zo'n 'hetze' tegen Jessie komt?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat dus hij komt er mee weg
dit is het laatste wat ik erover zeg. als je google komen jou posten ook omhoog. zie dus geen verschil.nu reageer ik niet meer oo jou, fijne dag nogquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schuimpjes ja zeker die dingen verspreiden linken neerzetten dat dus . en heb heel utopia shit van me fb verwijderd dus is klaar
Ja maar Jessie heeft gedronken!!!!! Gedronken!!! GEDRONKEN!!! GE-DRON-KEN!!!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:03 schreef yaello het volgende:
[..]
Haha maar dat is natuurlijk niet te vergelijken he. Als Tim haar al zou hebben aangerand/verkracht, dat is dat natuurlijk niet in het bijzijn van andere gebeurd. Maar het onderwerp wordt totaal uit z'n verband gerukt.
Waarom gelijk een hetze ?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je dat er net zo'n 'hetze' tegen Jessie komt?
Weet ik, maar in de bakkerij?????????????????quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat er 6 B&B'ers waren dus moesten de bewoners ergens anders slapen
Is dat een mevrouw?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Mevr moet van een tante zegger Adriaan en Jessie een hand en een dikke knuffel geven
[ afbeelding ]
Jessie vriendelijk in gesprek met een klant op het terrein. Jessie is altijd vriendelijk tegen gasten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:03 schreef Ranah het volgende:
ik kom later wel terug als het weer over de streams gaat
tja....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet ik, maar in de bakkerij?????????????????/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |