Jij hebt het over diarree met bladeren erin weet niet hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:58 schreef Cronometer het volgende:
Wat een negatieve treurlingen zijn jullie.
Jep, zie DMquote:
je moet normaal doenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:02 schreef Catkiller het volgende:
DM's sturen als het je te ver gaat.
Sommige mensen kunnen de hardheid van deze SC niet aan.
als je maar geen voorbinddildo gebruiktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je niet in het verkeerde keelgat steken als je begrijpt wat ik bedoel
Je zou zeggen dat het waar is haha maar dat laat ik voor nu even in het middenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:02 schreef Catkiller het volgende:
DM's sturen als het je te ver gaat.
Sommige mensen kunnen de hardheid van deze SC niet aan.
Dat bepaal ik zelf wel, en anders mijn moeder.quote:
Zo spannend dit!!!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het waar is haha maar dat laat ik voor nu even in het midden
Je bent nog zuurder dan Lena's kut. Altijd maar kutten op anderen. EIKELGEDRAGquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, en anders mijn moeder.
Nja Remspoor en die ene deprimerende vrouw doen moeilijkquote:
Koekoekquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het was gezellig totdat jij op kwam dagen
Zie mijn sigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je bent nog zuurder dan Lena's kut. Altijd maar kutten op anderen. EIKELGEDRAG
Lena Paul?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
welnee, ik doe alleen moeilijk in DM, wou jij er ook eentje?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nja Remspoor en die ene deprimerende vrouw doen moeilijk
Ik heb een script die users die dickpics sturen blockt en daar moet jij wel op staan tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
welnee, ik doe alleen moeilijk in DM, wou jij er ook eentje?
Ja sorry dat kijk ik toch nietquote:
Ik heb vooral veel dickpics gestuurd naar Etsu, al waren het eerder dickpaintsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een script die users die dickpics sturen blockt en daar moet jij wel op staan toch
Wat moet je met die haram worstjesquote:
Heerlijke vent he, KLB in hart en nierenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
genieten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat moet je met die haram worstjes
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg langskomt ontstaat er vanzelf een band
Ik denk niet dat wij een hechte band hebben, mafkees!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
probeer het eens bij cronometerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waar kan ik mijn dickpick heensturen?
Misschien over 5 jaar danquote:
Leugens, jij mag mij nog steeds nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je ook tegen le_prof zeggen dat hij de enige is die jou niet mag?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 06:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Leugens, jij mag mij nog steeds niet
Maar dat klopt nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je ook tegen le_prof zeggen dat hij de enige is die jou niet mag?
Die ander met Lady Gaga is wel goedquote:
Dat wordt hakken en zagenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:19 schreef Rozevla het volgende:
M’n blokken hout zijn veel te groot voor m’n openhaard
Lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke piemel in de kont van scrupuleus
Hopelijk word je snel beter.quote:
nee, jaartje of 2 geleden mee gestopt. Kan daar gewoon helemaal niets van en heb vaak geen idee in wat voor vorm de meeste renners verkeren. Het is nu toch ook tegen betaling?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
beste, HPLC, doe jij ook aan scorito?
Ik ben gewoon gezond dus hoeft niet haha. Nou ja, fysiek dan.quote:
Ja, maar ik heb al zoveel uren zitten puzzelen dat ik het geld er wel uit haalquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee, jaartje of 2 geleden mee gestopt. Kan daar gewoon helemaal niets van en heb vaak geen idee in wat voor vorm de meeste renners verkeren. Het is nu toch ook tegen betaling?
ja ik vond het niks aan eigenlijk. Kwam er vaak ook op neer dat ik een uur voor de deadline snel een team samenstelde.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al zoveel uren zitten puzzelen dat ik het geld er wel uit haal
oh ja dan is het minder leuk, voor mij is het deel van de aanloop naar de klassiekers of de rondesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja ik vond het niks aan eigenlijk. Kwam er vaak ook op neer dat ik een uur voor de deadline snel een team samenstelde.
Binnenkort begint het echtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja dan is het minder leuk, voor mij is het deel van de aanloop naar de klassiekers of de rondes
April doet wat het wilquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Binnenkort begint het echt![]()
Vooral april kijk ik naar uit
ik kijk dus uit naar de strade bianche, maar natuurlijk omdat ik daar ga kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Binnenkort begint het echt![]()
Vooral april kijk ik naar uit
G E N O Tquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:23 schreef McGrath het volgende:
Maar misschien ook maar eens de auto pakken om een biertje te gaan drinken op de cauberg
Ik acht jou verstandig genoeg om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
EN DAN NATUURLIJK KACHELTJE LAM TERUGRIJDEN
nee ik ben ook verstandig genoeg om anderen om te praten om te gaan rijdenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik acht jou verstandig genoeg om dat niet te doen.
Vind dat wel een leuk heuveltjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:23 schreef McGrath het volgende:
Maar misschien ook maar eens de auto pakken om een biertje te gaan drinken op de cauberg
Netjesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik ben ook verstandig genoeg om anderen om te praten om te gaan rijden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |