Jij hebt het over diarree met bladeren erin weet niet hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:58 schreef Cronometer het volgende:
Wat een negatieve treurlingen zijn jullie.
Jep, zie DMquote:
je moet normaal doenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:02 schreef Catkiller het volgende:
DM's sturen als het je te ver gaat.
Sommige mensen kunnen de hardheid van deze SC niet aan.
als je maar geen voorbinddildo gebruiktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je niet in het verkeerde keelgat steken als je begrijpt wat ik bedoel
Je zou zeggen dat het waar is haha maar dat laat ik voor nu even in het middenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:02 schreef Catkiller het volgende:
DM's sturen als het je te ver gaat.
Sommige mensen kunnen de hardheid van deze SC niet aan.
Dat bepaal ik zelf wel, en anders mijn moeder.quote:
Zo spannend dit!!!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het waar is haha maar dat laat ik voor nu even in het midden
Je bent nog zuurder dan Lena's kut. Altijd maar kutten op anderen. EIKELGEDRAGquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, en anders mijn moeder.
Nja Remspoor en die ene deprimerende vrouw doen moeilijkquote:
Koekoekquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het was gezellig totdat jij op kwam dagen
Zie mijn sigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je bent nog zuurder dan Lena's kut. Altijd maar kutten op anderen. EIKELGEDRAG
Lena Paul?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je bent nog zuurder dan Lena's kut. Altijd maar kutten op anderen. EIKELGEDRAG
welnee, ik doe alleen moeilijk in DM, wou jij er ook eentje?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nja Remspoor en die ene deprimerende vrouw doen moeilijk
Ik heb een script die users die dickpics sturen blockt en daar moet jij wel op staan tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
welnee, ik doe alleen moeilijk in DM, wou jij er ook eentje?
Ja sorry dat kijk ik toch nietquote:
Ik heb vooral veel dickpics gestuurd naar Etsu, al waren het eerder dickpaintsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een script die users die dickpics sturen blockt en daar moet jij wel op staan toch
Wat moet je met die haram worstjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |