Dit is de verslaving die spreekt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet je er gewoon eens over ophouden, ik weet dat het je enige ding is om aandacht te krijgen, maar nu weten we het wel
Ach, als hij dat nodig heeft om van de sigaretten af te blijven, prima tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet je er gewoon eens over ophouden, ik weet dat het je enige ding is om aandacht te krijgen, maar nu weten we het wel
nee, is niet primaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, als hij dat nodig heeft om van de sigaretten af te blijven, prima toch.
Ah joh. t Is weekend.quote:
voetbal en wielrennen kijken, ik kom de deur niet meer uitquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah joh. t Is weekend.
Ga je nog wat leuks doen?
We doen ons bestquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan beter.
Maar ik leef gelukkig ook nog
Neem je dan ook een paar Nijntjes mee? Als ze dan vragen hoe ze heten dan... Nja laat maarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga verkleed als Hitler en ga met een fles lachgas de harten stelen van jongeren om zo de basis te kweken voor een overwegende blanke maatschappij.
Net geprobeerd en ik kan het wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Deze [ afbeelding ]
Je ziet ze niet bij quoten
Ze doen het trouwens ook niet, je kan er niet op drukken
Ik zie hetquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Deze [ afbeelding ]
Je ziet ze niet bij quoten
Ze doen het trouwens ook niet, je kan er niet op drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |