go with the flowquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
B en B die ook even je nagels doen....tuurlijk!!!
Nou, tel uit je winst.quote:
Ik dacht, ik zeg een keer niets. .....quote:
En om 6 uur moeten ze eruit want Adriaan moet weer brood bakken. Die begint ook steeds vroeger, terwijl half 8 de afspraak was. En waarom zou hij zich op zaterdag moeten haasten, er wordt toch niets bezorgd op zondag.quote:
Begrijp je!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een eigendunk, wat een ego's niet te filmen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Manon kan buiten geen boodschappen doen en als ze met Manon gaat stappen worden ze ontvangen als Beyonce en Rihanna.Aldus Merel.
Mag je wel in de bakkerij slapen? Alhoewel, zag Adriaan die vloer vegen (grote hoop zand en stof) en de deegmachine stond gezellig te draaien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:44 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En om 6 uur moeten ze eruit want Adriaan moet weer brood bakken. Die begint ook steeds vroeger, terwijl half 8 de afspraak was. En waarom zou hij zich op zaterdag moeten haasten, er wordt toch niets bezorgd op zondag.
Gratis overnachting?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik geloof er niets van. Die Merel is ook gestoord. Misschien maakt zij dat ervan en anders is ze wel erg goedgelovig. En dan noemt ze Shelley dom en vindt ze de meeste mensen daar hersenloos.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een eigendunk, wat een ego's niet te filmen.
Lijkt me dat slapen in de bakkerij niet geheel volgens de hygiënecode is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag je wel in de bakkerij slapen? Alhoewel, zag Adriaan die vloer vegen (grote hoop zand en stof) en de deegmachine stond gezellig te draaien.
Dat had je gedacht.... Mooi nagels doen.quote:
Lijkt mij ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:47 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Lijkt me dat slapen in de bakkerij niet geheel volgens de hygiënecode is.
In de bakkerij slapen???? viezerikken dat doe je toch niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag je wel in de bakkerij slapen? Alhoewel, zag Adriaan die vloer vegen (grote hoop zand en stof) en de deegmachine stond gezellig te draaien.
Ik lees het net.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
In de bakkerij slapen???? viezerikken dat doe je toch niet.
ach het is tim niet , die smurf spuit niet zo hoogquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
In de bakkerij slapen???? viezerikken dat doe je toch niet.
Ik zou niet weten waarom niet. Op het moment dat ze er slapen wordt er toch geen brood gemaakt?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh ja, bakkerij gaat alweer sluiten. Slachtoffer van het eigen succes.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ach het is tim niet , die smurf spuit niet zo hoog
bakkerij gaat toch sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |