In ieder geval Jens, en zeurlene wss ook, maar die wilde niet zo vroeg wakker gemaakt worden.quote:
Dan druk je je nog netjes uit.quote:
overdrevenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich zo onnatuurlijk heb ik het idee.
Ja, dat snap ik ook wel. Dat schuim is te simpel om daar rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ergens snap ik het ook wel. De fb schuimpjes gaan veel te ver om alles en iedereen te mailen of in te schakelen als ze weer iets denken gezien te hebben waar een verhaal omheen wordt verzonnen.
Zal wel weer zo'n fijne deal zijn. Die zorgt goed voor zichzelf, zonder enige vorm van schaamte.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:36 schreef sjampoeh het volgende:
merel heeft alweer iemand die haar nagels lakt ofzo
heel irritant mens, harde doordringende stem. Betweterquote:
Even kotsen op : merel,his,chris,mylene,frannquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n fijne deal zijn. Die zorgt goed voor zichzelf, zonder enige vorm van schaamte.
Hoezo? Waarom positief?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:35 schreef Koos1958 het volgende:
Vind Lotus op het moment wel positief aan het veranderen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Even kotsen op : merel,his,chris,mylene,frann![]()
![]()
allemaal vrouwenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Even kotsen op : merel,his,chris,mylene,frann![]()
![]()
kan er niet naar luisterenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Manon kan buiten geen boodschappen doen en als ze met Manon gaat stappen worden ze ontvangen als Beyonce en Rihanna.Aldus Merel.
go with the flowquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
B en B die ook even je nagels doen....tuurlijk!!!
Nou, tel uit je winst.quote:
Ik dacht, ik zeg een keer niets. .....quote:
En om 6 uur moeten ze eruit want Adriaan moet weer brood bakken. Die begint ook steeds vroeger, terwijl half 8 de afspraak was. En waarom zou hij zich op zaterdag moeten haasten, er wordt toch niets bezorgd op zondag.quote:
Begrijp je!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een eigendunk, wat een ego's niet te filmen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Manon kan buiten geen boodschappen doen en als ze met Manon gaat stappen worden ze ontvangen als Beyonce en Rihanna.Aldus Merel.
Mag je wel in de bakkerij slapen? Alhoewel, zag Adriaan die vloer vegen (grote hoop zand en stof) en de deegmachine stond gezellig te draaien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:44 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En om 6 uur moeten ze eruit want Adriaan moet weer brood bakken. Die begint ook steeds vroeger, terwijl half 8 de afspraak was. En waarom zou hij zich op zaterdag moeten haasten, er wordt toch niets bezorgd op zondag.
Gratis overnachting?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik geloof er niets van. Die Merel is ook gestoord. Misschien maakt zij dat ervan en anders is ze wel erg goedgelovig. En dan noemt ze Shelley dom en vindt ze de meeste mensen daar hersenloos.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een eigendunk, wat een ego's niet te filmen.
Lijkt me dat slapen in de bakkerij niet geheel volgens de hygiënecode is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag je wel in de bakkerij slapen? Alhoewel, zag Adriaan die vloer vegen (grote hoop zand en stof) en de deegmachine stond gezellig te draaien.
Dat had je gedacht.... Mooi nagels doen.quote:
Lijkt mij ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:47 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Lijkt me dat slapen in de bakkerij niet geheel volgens de hygiënecode is.
In de bakkerij slapen???? viezerikken dat doe je toch niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag je wel in de bakkerij slapen? Alhoewel, zag Adriaan die vloer vegen (grote hoop zand en stof) en de deegmachine stond gezellig te draaien.
Ik lees het net.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
In de bakkerij slapen???? viezerikken dat doe je toch niet.
ach het is tim niet , die smurf spuit niet zo hoogquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
In de bakkerij slapen???? viezerikken dat doe je toch niet.
Ik zou niet weten waarom niet. Op het moment dat ze er slapen wordt er toch geen brood gemaakt?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh ja, bakkerij gaat alweer sluiten. Slachtoffer van het eigen succes.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ach het is tim niet , die smurf spuit niet zo hoog
bakkerij gaat toch sluiten
Ik vind het raar dat Mylene en Lotus zo raar doen nu tegen Jessie en Merel gewoon normaal en die kan lachen om die avond... maar ja Merel is dan ook een nuchtere meid...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze binnenkwam zat ze gelijk in zijn kont. Ik denk dat ze vooral kwaad is omdat hij met Merel heeft gezoend![]()
yep... speculatie
wrom dat danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
op aanvraag van Mylene want Jens lag eerst gewoon apart
Al dat stof wat ronddwarrelt van dat smerig beddengoed. Geen idee wat er daar allemaal staat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Op het moment dat ze er slapen wordt er toch geen brood gemaakt?
Merel is uitgenast en schaamteloos en heb ik golddigger al genoemd?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat Mylene en Lotus zo raar doen nu tegen Jessie en Merel gewoon normaal en die kan lachen om die avond... maar ja Merel is dan ook een nuchtere meid...
beetje weerstand opbouwen, je wil niet weten wat mn pa eet, die is er 91 mee geworden en fitter dan een 50 erquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Al dat stof wat ronddwarrelt van dat smerig beddengoed. Geen idee wat er daar allemaal staat.
Vraag mij ook af of Adriaan eerst de bakkerij schoonmaakt. Maar voor de Utopia normen is het prima. Ik zou er geen brood kopen, dat kan ik je verzekeren.
Je pist ook niet in de gootsteen, omdat je het schoonmaakt.
nopequote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel is uitgenast en schaamteloos en heb ik golddigger al genoemd?
Ik las dat het allemaal wel meeviel. Schuim vast weer in actie geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Tim kan trots zijn, het nieuws weer gehaald met de NEE van Fran.
Neuken met tegenzin.
het was wel zijn grootste wens jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Tim kan trots zijn, het nieuws weer gehaald met de NEE van Fran.
Neuken met tegenzin.
.. en golddigger.quote:
kan wel meegevallen zijn, zo wil je niet op de voorpaginaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las dat het allemaal wel meeviel. Schuim vast weer in actie geweest.
Ik heb het hele gebeuren live aanschouwd; Fris was het niet hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las dat het allemaal wel meeviel. Schuim vast weer in actie geweest.
Tja moeilijk te zeggen zolang we mogen niet weten weten wat er is voorgevallen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat Mylene en Lotus zo raar doen nu tegen Jessie en Merel gewoon normaal en die kan lachen om die avond... maar ja Merel is dan ook een nuchtere meid...
meer een tropendagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:01 schreef Cyberpunk77 het volgende:
TimTim en Kaak hebben vandaag een vrije dag gehad
Je dochter die nee zegt en een ranzige viespeuk die toch zijn zin krijgt...nee zo wil je niet op tvquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:58 schreef Ranah het volgende:
[..]
kan wel meegevallen zijn, zo wil je niet op de voorpagina
Het zou mij niets verbazen als ze in verband met het gebeuren vannacht gesprekjes hebben gehad met de FEBOquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:01 schreef Cyberpunk77 het volgende:
TimTim en Kaak hebben vandaag een vrije dag gehad
Dat is ook zo hoor, maar als ik iets weet, dan krijg ik het toch moeilijk. Voor mezelf ben ik niet zo erg. Maar als er iets van buiten komt en ik weet dat er smerige dingen gebeuren, dan hoef ik het niet perse te hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
beetje weerstand opbouwen, je wil niet weten wat mn pa eet, die is er 91 mee geworden en fitter dan een 50 er
Wat Tim deed is absoluut niet goed te praten. Maar Franny zou eens ballen moeten kweken...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je dochter die nee zegt en een ranzige viespeuk die toch zijn zin krijgt...nee zo wil je niet op tv
Maar die domme trol laat het gebeuren, dat vind ik al erg genoeg.
Zeker niet. Het is al erg genoeg dat er heel wat van wordt gemaakt en het klopt niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:58 schreef Ranah het volgende:
[..]
kan wel meegevallen zijn, zo wil je niet op de voorpagina
ze heeft het al wel in zichquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat Tim deed is absoluut niet goed te praten. Maar Franny zou eens ballen moeten kweken...
Vooropgesteld dat het klopt wat ik gelezen heb hier, was er geen sprake van dwang, want Franny zei nog dat ze het fijn had gevonden etc.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat Tim deed is absoluut niet goed te praten. Maar Franny zou eens ballen moeten kweken...
Kun je gewoon eten hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is ook zo hoor, maar als ik iets weet, dan krijg ik het toch moeilijk. Voor mezelf ben ik niet zo erg. Maar als er iets van buiten komt en ik weet dat er smerige dingen gebeuren, dan hoef ik het niet perse te hebben.
Heb van een turk jaren geleden heerlijke shoarma gegeten. Mijn slechtere helft haalde dat graag. Nou na een behoorlijk tijd, was er het gerucht dat er een sperma in de knoflooksaus werd gedaan.
Ik heb toen droge shoarma zonder saus gegeten.
ik was er ook "bij: het meest walgelijke wat ik ooit zag of hoordequote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb het hele gebeuren live aanschouwd; Fris was het niet hoor.
Tja, Franny zegt wel vaker hetgeen Tim wilt horen natuurlijk. Maar het is duidelijk totaal uit z'n verband gerukt. Wil niet zeggen dat Tim niet een dwingeland is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat het klopt wat ik gelezen heb hier, was er geen sprake van dwang, want Franny zei nog dat ze het fijn had gevonden etc.
Weet ik.quote:
Fran is eng en een gevaar voor zichzelf...praat met iedereen mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat het klopt wat ik gelezen heb hier, was er geen sprake van dwang, want Franny zei nog dat ze het fijn had gevonden etc.
en als ze het wel heel vervelend had gevonden de volgende dag? wat tim deed blijft hetzelfde namelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Op vrijdag 1 maart 2019 23:03 schreef tonja het volgende:
Tim is zeker een dwingeland, maar het is inderdaad uit zijn verband gerukt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:06 schreef yaello het volgende:
[..]
Tja, Franny zegt wel vaker hetgeen Tim wilt horen natuurlijk. Maar het is duidelijk totaal uit z'n verband gerukt. Wil niet zeggen dat Tim niet een dwingeland is.
Natuurlijk gaat ze niet zeggen dat ze het vervelend vond. Dan wordt Tim helemaal gek en daar is ze bang voor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:07 schreef Ranah het volgende:
[..]
en als ze het wel heel vervelend had gevonden de volgende dag? wat tim deed blijft hetzelfde namelijk
En toch heeft ze ook haar andere kant. Ik snap niets van dat kind, maar ze is volwassen, dus verantwoordelijk voor haar daden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Fran is eng en een gevaar voor zichzelf...praat met iedereen mee.
emotioneel onvolwassen en niet zo'n klein beetje ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En toch heeft ze ook haar andere kant. Ik snap niets van dat kind, maar ze is volwassen, dus verantwoordelijk voor haar daden.
Ze zei dat uit zichzelf, begreep ik. Beetje overreden noem ik nog steeds niet dwang. Gebeurt vaak genoeg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat ze niet zeggen dat ze het vervelend vond. Dan wordt Tim helemaal gek en daar is ze bang voor.
dat werd wel gezegd in dat progr van Albert Verlinden, er was met betrokkenen gesproken vlgs SBS en ze lieten natuurlijk dat shot zien waarin Fran en Tim vandaag zoenden en ze zei dat ze het fijn had vannacht. Ik zou willen dat ze de streams laten zien of in ieder geval de opname van wat gezegd is door die viezerikquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ze in verband met het gebeuren vannacht gesprekjes hebben gehad met de FEBO
Geen idee. Ik zou er niet op wedden. Snap dat meisje niet. Ze kan een behoorlijk grote bek hedden en dan denk ik.... whow.... wat heb je gegeten!?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:09 schreef Ranah het volgende:
[..]
emotioneel onvolwassen en niet zo'n klein beetje ook
Tsja, dat is maar hoe je het ziet. Ik vond dit niet een 'beetje overreden' maar net zolang doordrammen tot je je zin krijgt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zei dat uit zichzelf, begreep ik. Beetje overreden noem ik nog steeds niet dwang. Gebeurt vaak genoeg.
Nou, als zij zegt: "Nee Tim, ik wil het niet". En hij zegt: "Ik voel je lekkere kontje, het moet nu".quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zei dat uit zichzelf, begreep ik. Beetje overreden noem ik nog steeds niet dwang. Gebeurt vaak genoeg.
Ze probeert het wel bij vier/vijf verschillende mannen.quote:
Survival of the fittestquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze probeert het wel bij vier/vijf verschillende mannen.
Jessie en Adriaan zijn al afgevallen.....
En `Ik moet echt even lozen`quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, als zij zegt: "Nee Tim, ik wil het niet". En hij zegt: "Ik voel je lekkere kontje, het moet nu".
Dan denk ik toch dat het onder dwang gebeurde.
Ik heb het zelf niet gezien, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Het is niet netjes, maar ik ben niet van ondersteboven, want ik denk dat het vaak genoeg gebeurt, zonder dat het de krant haalt. Tim is natuurlijk een verhaal apart, maar als zij perse niet had gewild, had ze dat moeten volhouden. Niet alles ligt aan Tim, denk ik dan. We kennen allemaal zijn fouten. Franny vind ik een wonderkind.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, dat is maar hoe je het ziet. Ik vond dit niet een 'beetje overreden' maar net zolang doordrammen tot je je zin krijgt.
Gewoon niet oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |