abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 mei 2019 @ 08:26:30 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187164160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:32 schreef phoenyx het volgende:
Het is trouwens nogal wat om je te moeten verdedigen voor een mening
Vrij normaal in een discussie, anders.

Ik vermoed dat een FA snel contact met je opneemt :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187164363
Ik lees nu de reacties terug van phoenyx. Ken deze user verder niet, ook de geschiedenis niet. Vind wel dat het raar is dat er een mod zegt dat deze user nu moet kappen... Naar mijn idee gaat hij/zij nergens over de scheef. Ook word de user beschuldigt van het kapen van het topic terwijl constant andere users er op blijven reageren en daar mag deze user ook gewoon op reageren.
pi_187164440
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik lees nu de reacties terug van phoenyx. Ken deze user verder niet, ook de geschiedenis niet. Vind wel dat het raar is dat er een mod zegt dat deze user nu moet kappen... Naar mijn idee gaat hij/zij nergens over de scheef. Ook word de user beschuldigt van het kapen van het topic terwijl constant andere users er op blijven reageren en daar mag deze user ook gewoon op reageren.
Iedereen die niet dezelfde gedachtegang als deze TS heeft is idioot en is een onverantwoorde ouder. Hij heeft maar respect te hebben voor mensen die zijn mening niet delen, die was heel ver te zoeken.

Ik vond het overigens knap van blei blei dat hij bleef reageren op een nette manier.
  donderdag 30 mei 2019 @ 09:32:09 #279
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187164577
quote:
Maar jij ziet niet wat er eventueel verwijderd is. Een FA ziet dat wel.
pi_187164590
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar jij ziet niet wat er eventueel verwijderd is. Een FA ziet dat wel.
Oh er zijn dingen verwijderd? Hmm ja die zie ik idd niet. Dacht dit het was :P Dan nevermind.
  donderdag 30 mei 2019 @ 09:38:05 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187164645
Volgens mij is er niets verwijderd.

Ik vind het persoonlijk over de schreef gaan als je de andere deelnemers aan de discussie gaat uitmaken voor achterlijk en hen ‘slecht ouderschap’ verwijt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_187164720
quote:
Als anderen meegaan in je offtopic geblaat mag jij daar opnieuw offtopic op reageren? :? Beetje de omgekeerde wereld mi, open dan gewoon lekker zelf een topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Iedereen die niet dezelfde gedachtegang als deze TS heeft is idioot en is een onverantwoorde ouder. Hij heeft maar respect te hebben voor mensen die zijn mening niet delen, die was heel ver te zoeken.

Ik vond het overigens knap van blei blei dat hij bleef reageren op een nette manier.
Ik zie TS dat nergens doen. SVW5. is de TS hè, niet phoenyx.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2019 09:48:23 ]
  donderdag 30 mei 2019 @ 09:46:12 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187164748
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh er zijn dingen verwijderd? Hmm ja die zie ik idd niet. Dacht dit het was :P Dan nevermind.
Ik weet het niet, ik was er niet bij. Maar het zou kunnen.

Een FA gaat ernaar kijken.

quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:38 schreef Lienekien het volgende:

Ik vind het persoonlijk over de schreef gaan als je de andere deelnemers aan de discussie gaat uitmaken voor achterlijk en hen ‘slecht ouderschap’ verwijt.
En dit is helemaal waar, ja.
pi_187164756
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Als anderen meegaan in je offtopic geblaat mag jij daar opnieuw offtopic op reageren? :? Beetje de omgekeerde wereld mi, open dan gewoon lekker zelf een topic.
Nee beter niet natuurlijk maar het is onterecht om dan allemaal naar die user te wijzen en er vervolgens op blijven reageren.

Maar ik was wat verbaast dat er wordt gezegd dat het allemaal zo erg is wat deze user heeft gezegd. Misschien dat er dingen zijn gewist dat weet ik niet maar wat ik lees valt het toch allemaal wel mee :P En als een user op internet tegen je zegt dat je een slechte ouder bent hoef je dat ook niet serieus te nemen toch?
pi_187164765
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik was er niet bij. Maar het zou kunnen.

Een FA gaat ernaar kijken.
[..]

En dit is helemaal waar, ja.
Ja of je trekt het je niet aan :P Die user weet verder niets van je toch?
pi_187164798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]
En als een user op internet tegen je zegt dat je een slechte ouder bent hoef je dat ook niet serieus te nemen toch?
Nee als iemand op de man speelt hoef je dat niet serieus te nemen, maar iemand mag er dan nog steeds wel op aangesproken worden.
pi_187164833
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee als iemand op de man speelt hoef je dat niet serieus te nemen, maar iemand mag er dan nog steeds wel op aangesproken worden.
Oh zeker ja :P Maar eisen dat er moeten worden gekapt gaat wat ver denk ik. Verder is het allemaal niet zo boeiend :p
  Moderator donderdag 30 mei 2019 @ 09:56:31 #288
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_187164885
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:38 schreef Lienekien het volgende:

Dit. En dat allemaal vanwege een discussie over een mes meenemen naar een park vanwege een hond.

Dan ga je niet iemamd slecht ouderschap verwijten nadat je eerst nog hebt geroepen dat die user geen kinderen heeft. Dat is nergens voor nodig.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 30 mei 2019 @ 10:03:14 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187164947
En serieus. Als je werkelijk met dat mes naar het park gaat omdat je het voornemen hebt een hond dood te steken als die jouw kind aanvalt, dan zul je daar op zijn minst een heel nare eerdere ervaring voor moeten hebben gehad. Lijkt me heel klote. Maar om dan jouw ervaring en inschatting van risico leidend te gaan maken, dan ben je echt het juiste perspectief kwijt.
  donderdag 30 mei 2019 @ 10:03:19 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187164950
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja of je trekt het je niet aan :P Die user weet verder niets van je toch?
Vreemd argument. Omdat iemand niets van je weet zou diegene maar mogen zeggen wat hij/zij wil? Zo werkt dat niet natuurlijk.
pi_187164988
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vreemd argument. Omdat iemand niets van je weet zou diegene maar mogen zeggen wat hij/zij wil? Zo werkt dat niet natuurlijk.
Nou ja juist omdat die gene niets van je weet hoef je het ook niet zo persoonlijk te nemen toch?
  donderdag 30 mei 2019 @ 10:20:21 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187165109
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja juist omdat die gene niets van je weet hoef je het ook niet zo persoonlijk te nemen toch?
Dan schroef je je verwachtingen toch wel heel erg omlaag, imo. Je laat dan uitgangspunten als respect hebben voor elkaars standpunten en niet op de man spelen dus helemaal los.
pi_187165152
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan schroef je je verwachtingen toch wel heel erg omlaag, imo. Je laat dan uitgangspunten als respect hebben voor elkaars standpunten en niet op de man spelen dus helemaal los.
Ik zou het ook graag anders zien :P Maar gaat mij er meer om dat in feedback dan wordt geklaagd over 1 user en een mod begint te roepen kappen. Wilde alleen aangeven dat het toch allemaal niet zo ernstig is?

Na de eerste post van deze user worden er al persoonlijke verwensingen gemaakt. Dan is het niet gek dat het dan een bepaalde kant op gaat toch :P
pi_187165191
Laten we gewoon even afwachten wat een FA er van vind. Feedback is vooral bedoeld voor feedback richting de mods, onderling discussiëren hier is niet echt op z’n plaats ;)
pi_187165195
Ik vind het jammer dat er ophef is ontstaan door mijn topic. Ik ken phoenyx verder niet en heb niets tegen haar maar ze ging er gelijk met gestrekt been in. Daar wordt op gereageerd en dan kan zij er niet mee omgaan dat anderen een andere mening hebben wat juist het idee is van een discussieforum.

Edit: sorry las post van AlwaysHappy te laat

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2019 10:31:59 ]
  donderdag 30 mei 2019 @ 10:51:48 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187165369
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:31 schreef SVW5. het volgende:
Ik vind het jammer dat er ophef is ontstaan door mijn topic. Ik ken phoenyx verder niet en heb niets tegen haar maar ze ging er gelijk met gestrekt been in. Daar wordt op gereageerd en dan kan zij er niet mee omgaan dat anderen een andere mening hebben wat juist het idee is van een discussieforum.

Niet zij, hij.
pi_187166471
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:31 schreef SVW5. het volgende:

Ik ging er niet met gestrekt been in. Ik reageerde 1 a 2 keer verkeerd omdat anderen fel tegen mij reageerden. Bleef juist de hele tijd netjes waar anderen elke keer :') en allerlei vervelende opmerkingen maakten. Is verder niks verwijderd omdat ik vrijwel niks verkeerd zei. Als dat wel als verkeerd gezien wordt dan mag er ook wel even met dezelfde onafhankelijkheid naar de andere reacties gekeken worden. Bedoel ook zoiets als gepraat over topickaap etc terwijl ik reageer op de rest is gewoon ook erg onterecht en zo waren er nogal wat opmerkingen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2019 12:19:31 ]
pi_187166518
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 12:17 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik ging er niet met gestrekt been in. Ik reageerde 1 a 2 keer verkeerd omdat anderen fel tegen mij reageerden. Bleef juist de hele tijd netjes waar anderen elke keer :') en allerlei vervelende opmerkingen maakten. Is verder niks verwijderd omdat ik vrijwel niks verkeerd zei. Als dat wel als verkeerd gezien wordt dan mag er ook wel even met dezelfde onafhankelijkheid naar de andere reacties gekeken worden. Bedoel ook zoiets als gepraat over topickaap etc terwijl ik reageer op de rest is gewoon ook erg onterecht en zo waren er nogal wat opmerkingen
Ik denk dat je het overleefd hebt (mag hopen dat er al een FA wakker is) *O*
  donderdag 30 mei 2019 @ 12:35:00 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187166744
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 12:17 schreef phoenyx het volgende:

[..]

“Serieus, wat een achterlijke figuren hier.” Bijvoorbeeld.

Dat noem jij de hele tijd netjes blijven?
pi_187166775
Jemig, kunnen we het nu niet laten voor wat het is? Dit wordt een never ending discussie op deze manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')