Vrij normaal in een discussie, anders.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:32 schreef phoenyx het volgende:
Het is trouwens nogal wat om je te moeten verdedigen voor een mening
Iedereen die niet dezelfde gedachtegang als deze TS heeft is idioot en is een onverantwoorde ouder. Hij heeft maar respect te hebben voor mensen die zijn mening niet delen, die was heel ver te zoeken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik lees nu de reacties terug van phoenyx. Ken deze user verder niet, ook de geschiedenis niet. Vind wel dat het raar is dat er een mod zegt dat deze user nu moet kappen... Naar mijn idee gaat hij/zij nergens over de scheef. Ook word de user beschuldigt van het kapen van het topic terwijl constant andere users er op blijven reageren en daar mag deze user ook gewoon op reageren.
Maar jij ziet niet wat er eventueel verwijderd is. Een FA ziet dat wel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik lees nu de reacties terug van phoenyx. Ken deze user verder niet, ook de geschiedenis niet. Vind wel dat het raar is dat er een mod zegt dat deze user nu moet kappen... Naar mijn idee gaat hij/zij nergens over de scheef. Ook word de user beschuldigt van het kapen van het topic terwijl constant andere users er op blijven reageren en daar mag deze user ook gewoon op reageren.
Oh er zijn dingen verwijderd? Hmm ja die zie ik idd niet. Dacht dit het wasquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij ziet niet wat er eventueel verwijderd is. Een FA ziet dat wel.
Als anderen meegaan in je offtopic geblaat mag jij daar opnieuw offtopic op reageren?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zie TS dat nergens doen. SVW5. is de TS hè, niet phoenyx.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Iedereen die niet dezelfde gedachtegang als deze TS heeft is idioot en is een onverantwoorde ouder. Hij heeft maar respect te hebben voor mensen die zijn mening niet delen, die was heel ver te zoeken.
Ik vond het overigens knap van blei blei dat hij bleef reageren op een nette manier.
Ik weet het niet, ik was er niet bij. Maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh er zijn dingen verwijderd? Hmm ja die zie ik idd niet. Dacht dit het wasDan nevermind.
En dit is helemaal waar, ja.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is er niets verwijderd.
Ik vind het persoonlijk over de schreef gaan als je de andere deelnemers aan de discussie gaat uitmaken voor achterlijk en hen ‘slecht ouderschap’ verwijt.
Nee beter niet natuurlijk maar het is onterecht om dan allemaal naar die user te wijzen en er vervolgens op blijven reageren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Als anderen meegaan in je offtopic geblaat mag jij daar opnieuw offtopic op reageren?Beetje de omgekeerde wereld mi, open dan gewoon lekker zelf een topic.
Ja of je trekt het je niet aanquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik was er niet bij. Maar het zou kunnen.
Een FA gaat ernaar kijken.
[..]
En dit is helemaal waar, ja.
Nee als iemand op de man speelt hoef je dat niet serieus te nemen, maar iemand mag er dan nog steeds wel op aangesproken worden.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En als een user op internet tegen je zegt dat je een slechte ouder bent hoef je dat ook niet serieus te nemen toch?
Oh zeker jaquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee als iemand op de man speelt hoef je dat niet serieus te nemen, maar iemand mag er dan nog steeds wel op aangesproken worden.
Dit. En dat allemaal vanwege een discussie over een mes meenemen naar een park vanwege een hond.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is er niets verwijderd.
Ik vind het persoonlijk over de schreef gaan als je de andere deelnemers aan de discussie gaat uitmaken voor achterlijk en hen ‘slecht ouderschap’ verwijt.
Vreemd argument. Omdat iemand niets van je weet zou diegene maar mogen zeggen wat hij/zij wil? Zo werkt dat niet natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja of je trekt het je niet aanDie user weet verder niets van je toch?
Nou ja juist omdat die gene niets van je weet hoef je het ook niet zo persoonlijk te nemen toch?quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreemd argument. Omdat iemand niets van je weet zou diegene maar mogen zeggen wat hij/zij wil? Zo werkt dat niet natuurlijk.
Dan schroef je je verwachtingen toch wel heel erg omlaag, imo. Je laat dan uitgangspunten als respect hebben voor elkaars standpunten en niet op de man spelen dus helemaal los.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja juist omdat die gene niets van je weet hoef je het ook niet zo persoonlijk te nemen toch?
Ik zou het ook graag anders zienquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan schroef je je verwachtingen toch wel heel erg omlaag, imo. Je laat dan uitgangspunten als respect hebben voor elkaars standpunten en niet op de man spelen dus helemaal los.
Niet zij, hij.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:31 schreef SVW5. het volgende:
Ik vind het jammer dat er ophef is ontstaan door mijn topic. Ik ken phoenyx verder niet en heb niets tegen haar maar ze ging er gelijk met gestrekt been in. Daar wordt op gereageerd en dan kan zij er niet mee omgaan dat anderen een andere mening hebben wat juist het idee is van een discussieforum.
Edit: sorry las post van AlwaysHappy te laat
Ik ging er niet met gestrekt been in. Ik reageerde 1 a 2 keer verkeerd omdat anderen fel tegen mij reageerden. Bleef juist de hele tijd netjes waar anderen elke keerquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:31 schreef SVW5. het volgende:
Ik vind het jammer dat er ophef is ontstaan door mijn topic. Ik ken phoenyx verder niet en heb niets tegen haar maar ze ging er gelijk met gestrekt been in. Daar wordt op gereageerd en dan kan zij er niet mee omgaan dat anderen een andere mening hebben wat juist het idee is van een discussieforum.
Edit: sorry las post van AlwaysHappy te laat
Ik denk dat je het overleefd hebt (mag hopen dat er al een FA wakker is)quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik ging er niet met gestrekt been in. Ik reageerde 1 a 2 keer verkeerd omdat anderen fel tegen mij reageerden. Bleef juist de hele tijd netjes waar anderen elke keeren allerlei vervelende opmerkingen maakten. Is verder niks verwijderd omdat ik vrijwel niks verkeerd zei. Als dat wel als verkeerd gezien wordt dan mag er ook wel even met dezelfde onafhankelijkheid naar de andere reacties gekeken worden. Bedoel ook zoiets als gepraat over topickaap etc terwijl ik reageer op de rest is gewoon ook erg onterecht en zo waren er nogal wat opmerkingen
“Serieus, wat een achterlijke figuren hier.” Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik ging er niet met gestrekt been in. Ik reageerde 1 a 2 keer verkeerd omdat anderen fel tegen mij reageerden. Bleef juist de hele tijd netjes waar anderen elke keeren allerlei vervelende opmerkingen maakten. Is verder niks verwijderd omdat ik vrijwel niks verkeerd zei. Als dat wel als verkeerd gezien wordt dan mag er ook wel even met dezelfde onafhankelijkheid naar de andere reacties gekeken worden. Bedoel ook zoiets als gepraat over topickaap etc terwijl ik reageer op de rest is gewoon ook erg onterecht en zo waren er nogal wat opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |