Een verdomd goede zangeres, haar muziek is daarentegen niet mijn genre.quote:
als er al verandering in de top 3 is zie ik eerder Ferrari van 2 naar 1 gaan dan Red Bull van 3 naar hoger, erachter is het een stuk spannender, kan Renault hun plek 4 behouden, is dringen daar.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:32 schreef aesop het volgende:
Afgaande op het uberoptimisme bij Marko, en het relatieve positivisme bij Max, zet ik RBR op gelijke hoogte met Mercedes en op sommige circuits al erboven omdat de Mercs nog steeds bandenvreters blijken.
Ferrari zal er een paar tienden voor zitten normaalgesproken. Game on wat dat betreft, en Max lijkt te beseffen dat hij de titel niet in Melbourne kan winnen, maar wel door degelijk te zijn in de race kan blijven tot na de zomer.
Daarachter is het nog meer koffiedikkijken. Ik verwacht Haas, Alfa en Renault als grootste kanshebbers op de titel best of the rest.
je hebt ook nog zoiets als betrouwbaarheid en dat moeten we echt nog wel even afwachtenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:24 schreef tja77 het volgende:
RBR heeft echt wel stappen gemaakt met deze krachtbron. Ik verwacht Ferrari op 1, met daarachter Mercedes en RBR op vrijwel gelijke hoogte.
Als Max in z’n eerste kilometers al meer vermogen voelde, zegt dat natuurlijk wel iets.
Dit, ik verwacht echter niet eens zozeer problemen met de motor, maar eerder met RB onderdelen, zoals de versnellingsbak, ineens niet werkende sensoren, en dat soort ongein (wat we eigenlijk in eerdere seizoenen ook al gezien hebben). Ik hoop dat ook RB (naast Honda) in dat opzicht nu eens hun zaakjes op orde krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt ook nog zoiets als betrouwbaarheid en dat moeten we echt nog wel even afwachten
Ik heb het niet bijgehouden, maar hoe zat het met het aantal totaal rondjes in de testweek vorig jaar en dit jaar bij RBR? En dat desondanks de uitstapjes in de grindbak.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt ook nog zoiets als betrouwbaarheid en dat moeten we echt nog wel even afwachten
Ik heb Gasly hoger zitten dan de bitch van Lewis als ik eerlijk benquote:Op zondag 3 maart 2019 12:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet bijgehouden, maar hoe zat het met het aantal totaal rondjes in de testweek vorig jaar en dit jaar bij RBR? En dat desondanks de uitstapjes in de grindbak.
Daarnaast doelde ik ook op Q- en racepace. Want het zou zomaar kunnen dat je in de eerste paar races 1 of meerdere DNF’s zult scoren. Maar dat geldt voor meer teams. En dat je dus na 1 of 2 races als team 4e of 5e staat. Tevens ben ik nog niet geheel overtuigd van het stokbroodje in de RBR. Van de 3 topteams, is dat de minste coureur.
Versnellingsbak heeft probleemloos gedraaid bij STR, en die gebruiken dezelfde. Bij RBR waren de problemen te wijten aan de crashes van Gasly. Maar ik ben het met je eens dat de afgelopen jaren de schuld wel erg makkelijk in de schoenen van Renault werd geschoven.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:35 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit, ik verwacht echter niet eens zozeer problemen met de motor, maar eerder met RB onderdelen, zoals de versnellingsbak, ineens niet werkende sensoren, en dat soort ongein (wat we eigenlijk in eerdere seizoenen ook al gezien hebben). Ik hoop dat ook RB (naast Honda) in dat opzicht nu eens hun zaakjes op orde krijgen.
gebaseerd op?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb Gasly hoger zitten dan de bitch van Lewis als ik eerlijk ben
van de Ferrari en zeker de Mercedes krachtbronnen weten we dat ze power en betrouwbaarheid kunnen leveren, het feit dat Red Bull al incalculeert dat ze meer motoren nodig gaan hebben zegt toch wel iets, nu is het te hopen dat ze die wissels "normaal" uit kunnen voeren ipv met DNF's door opgeblazen motorenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet bijgehouden, maar hoe zat het met het aantal totaal rondjes in de testweek vorig jaar en dit jaar bij RBR? En dat desondanks de uitstapjes in de grindbak.
Daarnaast doelde ik ook op Q- en racepace. Want het zou zomaar kunnen dat je in de eerste paar races 1 of meerdere DNF’s zult scoren. Maar dat geldt voor meer teams. En dat je dus na 1 of 2 races als team 4e of 5e staat. Tevens ben ik nog niet geheel overtuigd van het stokbroodje in de RBR. Van de 3 topteams, is dat de minste coureur.
Overeenkomst tussen die twee is dat ze in races onder druk foutjes beginnen te maken. Verschil is dat Bottas bewust vaker is opgeofferd voor Lewis, iets dat RBR nu nog niet doet in het begin van het seizoenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb Gasly hoger zitten dan de bitch van Lewis als ik eerlijk ben
Bottas kan best een stukje sturen hoor. Maar die speelt inderdaad echt de 2e viool.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb Gasly hoger zitten dan de bitch van Lewis als ik eerlijk ben
Als blijkt dat de Honda ervoor zorgt dat het gat geminimaliseerd wordt, dan zullen er nog meer PK’s worden geperst uit de Ferrari en Mercedes. Blijven ze dan nog steeds zo betrouwbaar? RBR heeft dankzij Newey doorgaans een top chassis. Dus met iets minder vermogen kan RBR wellicht toch bijblijven of zelfs winnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
van de Ferrari en zeker de Mercedes krachtbronnen weten we dat ze power en betrouwbaarheid kunnen leveren, het feit dat Red Bull al incalculeert dat ze meer motoren nodig gaan hebben zegt toch wel iets, nu is het te hopen dat ze die wissels "normaal" uit kunnen voeren ipv met DNF's door opgeblazen motoren
Geen ideequote:
Mijn befaamde onderbuik die er niet vlug naast zitquote:
Als ze meer motoren gaan gebruiken is het zoals het er nu voorstaat vanwege de extra PKs die Honda gedurende het seizoen belooft. De betrouwbaarheid lijkt op orde.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
van de Ferrari en zeker de Mercedes krachtbronnen weten we dat ze power en betrouwbaarheid kunnen leveren, het feit dat Red Bull al incalculeert dat ze meer motoren nodig gaan hebben zegt toch wel iets, nu is het te hopen dat ze die wissels "normaal" uit kunnen voeren ipv met DNF's door opgeblazen motoren
Is de definitieve kalender uit dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Sunri5e het volgende:
ZANDVOORT IS ROND! Eerste race 3 mei 2020. De deal is voor 3 jaar.
Bottas is niet brutaal genoeg. Gasly is mee een "klootzak".quote:Op zondag 3 maart 2019 14:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bottas kan best een stukje sturen hoor. Maar die speelt inderdaad echt de 2e viool.
Gasly heeft werkelijk nog niks indrukwekkends in de F1 laten zien. Hij zit bij RBR bij gebrek aan beter.
op dit moment alleen nog sterke geruchtenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Sunri5e het volgende:
ZANDVOORT IS ROND! Eerste race 3 mei 2020. De deal is voor 3 jaar.
Voor mij niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op dit moment alleen nog sterke geruchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |