Wellicht staan daar wat ergere zaken op dan dat wat nu al bekend is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die twee seconden googlet weet dat Kedbie een strafblad heb, waarom zo geheimzinnig.
Frank leest mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
''Kom, laten we beelden tonen van een pot tussen Prijs en Cullen in de periode dat Prijs enorme last had van zijn achillespees''
Ik heb het commentaar uitstaan, maar dat is een goede zaak.quote:
Dat opperde ik al eerder, maar daar was Wim het niet mee eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:18 schreef Mani89 het volgende:
En Carlin gaat vrolijk verder met schroeien, die man wordt de revelaasie van de seizoen.
Peter Hudson is dan ook een nutteloze mammoettanker.quote:
Klaasen moet nog gaan knokken op de vloer om het WK te halen. Wat een hoopje treurnis is dat ook geworden.quote:
Dames en heren, we hebben een nieuweling vandaag. Welkom Mani.quote:
Ach het is Wattimena ook overkomen, ik ben dus in goed gezelschap.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dames en heren, we hebben een nieuweling vandaag. Welkom Mani.
Van een vergelijkbaar moment bestaat ook nog wel een gifjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach het is Wattimena ook overkomen, ik ben dus in goed gezelschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |