abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185449363
Welke bal?
Somebody that I used to know
pi_185449400
lol, dit was ook niet voorspelbaar toen je hier over begon in het datingtopic.

"nee echt, we zijn alleen vrienden hoor"

_O-
pi_185450328
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:16 schreef Feddd het volgende:
[..]

Iemand die z'n vrouw vertrouwd[..]

Ik heb totaal niet de illusie dat er iets gaat gebeuren met het getrouwde meisje, maar ik mis bij die andere gewoon hoe gemakkelijk en natuurlijk het contact is.
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:50 schreef Feddd het volgende:
En om te reageren op de anderen hierboven, zij houdt van uitgaan, haar man is daar klaar mee. En ze geven elkaar de ruimte om dingen te doen die ze leuk vinden.
Dus niks vreemds aan, hoe ze ook over hem praat is ze duidelijk niet op zoek naar iets anders.
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:55 schreef Feddd het volgende:
[..]

Die deur stond vrijdag al op een kiertje, maar wat schiet ik er mee op? een keer neuken, dat kan ik met andere vrouwen ook. Daar hoef ik geen huwelijk voor naar de klote te helpen.
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:01 schreef Feddd het volgende:
[..]

Ik zeg duidelijk dat ik er niet op uit ben de getrouwde vrouw in bed te krijgen, had ik dat echt willen doen was de kans al daar geweest.
Genot.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185450364
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2019 12:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]

[..]

[..]

[..]

Genot.
Dus... :D
pi_185450437
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2019 12:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]

[..]

[..]

[..]

Genot.
ava.gif
pi_185451810
Iemand die vreemd gaat is niet te vertrouwen.
pi_185451902
Iemand die vreemdgaat kan ook misschien nu pas echt de liefde van’r leven zijn tegengekomen. Moet ze die dan maar laten lopen?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_185451981
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:53 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die vreemdgaat kan ook misschien nu pas echt de liefde van’r leven zijn tegengekomen. Moet ze die dan maar laten lopen?
Nee, maar zo half half is ook niets hé? Hoe lang wil ze dit nog zo volhouden dan?
Somebody that I used to know
pi_185452041
quote:
Als dat zo is kan ze ook gewoon de relatie verbreken en iets beginnen met degene waar ze echt liefde voor voelt.
pi_185452348
Je bent de morele grens 'date niet met getrouwde vrouwen' al voorbij, TS. Je hebt ook al met haar gezoend. En beide willen niet van de relatie af, want het contact is te goed, dansen met elkaar, hebben plezier met elkaar et cetera et cetera.

Vanuit jouw eigen standpunt snap ik niet waarom je het niet verder laat komen. Seks, alles.

Vanuit het standpunt van de vrouw snap ik het ook: enorm makkelijk nu ze gebeiteld zit met een huwelijk, dak boven het hoofd, geen financiële zorgen, de wereld aan vriendinnen en nu een andere man die haar alle aandacht van de wereld geeft, iets wat haar man haar niet kan geven. Want dat ze iets mist, is wel duidelijk, anders was ze niet aan dit avontuur begonnen.

Stel nu dat het naar buiten komt. De getrouwde vrouw en jij hebben een relatie terwijl ze al getrouwd is met een andere man.
Wat zal gebeuren:
1. Vrouw raakt het dak boven haar hoofd kwijt. Zal bij jou in gaan trekken.
2. Haar financiën worden in tweeën gehakt. Jij zal nu een monetair deel van je loon moeten inleveren om haar maandelijkse kosten te kunnen financieren. (denk aan: auto, verzekeringen, deel van hypotheek met man, etc)
3. Haar vriendinnen zullen haar bekritiseren en de status van haar man vergelijken met die van jou. Is die in mindere mate aanwezig? Dan is de kans groot dat haar vriendinnen haar zullen verlaten.
4. Jullie wonen samen, in de relatie en alles wordt 'gewoon'. Door haar onbevredigde lust wil ze alles wat 'gewoon' is, vermijden, iets wat nu al aan de orde is. Ze zal op zoek gaan naar iemand anders en het hele verhaal herhaalt zichzelf.

Ben jij genoeg, of stel jij jezelf voldoende in staat 1 t/m 4 te kunnen waarborgen?
Zo ja, niks aan de hand. Ga gerust verder.
Zo nee, verbreek onmiddellijk de relatie. Het is je niet gegund om in die problemen verzeild te raken.

Wel de lusten, niet de lasten? Sorry, niet in deze wereld.
Google is your friend, abuse your friends
pi_185452600
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:19 schreef Metalfrost het volgende:

Wat zal gebeuren:

3. Haar vriendinnen zullen haar bekritiseren en de status van haar man vergelijken met die van jou. Is die in mindere mate aanwezig? Dan is de kans groot dat haar vriendinnen haar zullen verlaten.
:D :'( :D . Lol.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 7 maart 2019 @ 15:19:54 #112
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185453460
Je blijft van bezette mensen af. Je weet dat als je thuis samen film gaat kijken er dingen kunnen gebeuren, vooral als er al een band was ontstaan. Ze had de keus moeten maken om het eerlijk tegen haar man te zeggen en hem moeten verlaten voor ze haar tong in jouw mond stak. Daarbij vind ik ook dat jij beter had moeten weten. Hoe zou jij het vinden als jouw partner dit achter jouw rug om deed?
Zij had beter moeten weten, en jij ook. Ik snap dat het moeilijk is als je iemand heel graag mag en gevoelens hebt voor die persoon, maar persoonlijk zou ik ermee kappen.
Het is te laat om ermee te stoppen voor je degene werd die een relatie tussen twee mensen op het spel zet, maar laat haar eerst maar eens dingen aan haar man uitleggen voor je besluit er verder mee te gaan. Als haar man slim is gooit hij al haar spullen uit het raam en zegt hij dat ze lekker met jou het maar moet uitzoeken.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185453783
quote:
Bij de liefde van je leven kun je ook netjes eerst je oude schoenen weggooien.
  donderdag 7 maart 2019 @ 15:49:30 #114
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185454126
quote:
Hoe iemand ergens mee omgaat tekent dat persoon.

Het kan altijd dat je verliefd wordt of zelfs echt wat beters (passend bij jou) tegen komt.
Maar gewoon daar lekker in opgaan en staalhard liegen in het gezicht van je huidige partner laat bar weinig empathie zien.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185454882
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 11:41 schreef Feddd het volgende:
Afgelopen dagen alles even goed besproken met haar en ik heb voor nu even afstand genomen, en de bal bij haar neer gelegd.
Dat lijkt me nou precies het voort laten duren van je werkelijke probleem: een gebrek aan doorzettingsvermogen om te kiezen tussen twee dingen die je belangrijk vindt ('een romantische relatie met deze vrouw', en 'geen deelgenoot willen zijn van vreemdgaan binnen andermans relatie') maar in dit geval elkaar uitsluiten. Dat is waarom je nu al een aantal weken met dit gedoe zit.

En 'de bal bij haar leggen' vanuit de redenatie dat het haar relatie is en dus voornamelijk haar verantwoordelijkheid, is niets meer dan het voortzetten van jouw probleem: je angst / onwil om die moeilijke keuze te maken.

Mijn advies is dan dus; bepaal voor jezelf wat je belangrijker vindt. Dan kan je haar van jouw keuze op de hoogte stellen en daarmee ook richting geven aan 'hoe nu verder?'. Imo neem je dán pas echt je verantwoordelijkheid voor jouw rol in dit gedoe. Nu schuif je het op haar af.

Kanttekening: Optie 3 is trouwens dat ze haar huwelijk beëindigt en jullie een relatie aan kunnen gaan zonder dat een van jullie vreemd hoeft te gaan. Ja, je zal nog steeds zitten met het schuldgevoel van 2 maanden vreemd gaan. Maar dat schuldgevoel zal wel slijten, omdat het vreemdgaan iig niet meer voortduurt.

Dus hup; eerst kiezen wat jij zelf het liefste ziet gebeuren (A, doorgaan met vreemdgaan. B, stoppen met de relatie. C, haar vragen te scheiden en een relatie met jou te starten). Vervolgens haar vragen of zij daar hetzelfde over denkt, of daar iig een keuze in te maken. En er dan naar handelen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_185455997
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:58 schreef Feddd het volgende:
De situatie is als volgt:
Een maand of 2 geleden tijdens het uitgaan een leuke vrouw ontmoet, ik probeerde haar te versieren, en dat leek de goede kant op te gaan.
Super leuke gesprekken, samen beetje dansen en heel veel lachen en idioot doen.
Ik probeerde voorzichtig een poging te doen haar te zoenen maar liep nog even op niks uit.

Aan het eind van de avond stelt zij voor, aangezien we bij elkaar in de buurt wonen, om samen naar huis te lopen. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen en geeft mij een goede kans om nog een keer iets te proberen.
Echter onderweg vertelt ze mij dat ze getrouwd is en dat ze me niet het idee wilde geven dat er meer in zou zitten.
Natuurlijk was ik teleurgesteld, maar er was echt een goede klik en konden goed praten over van alles en nog wat, en dat hebben we dan ook gedaan tot in de vroege ochtend.
Uiteindelijk besloten contact gegevens uit te wisselen om nog een keer iets af te spreken voor de gezelligheid.
Een mooie nieuwe vriendschap was geboren.

In de weken erna zagen we elkaar geregeld, gingen wel eens wat drinken of samen uit om te dansen. Aangezien haar man niet de behoefte heeft om uit te gaan gaat ze zonder hem aangezien zij die behoefte wel heeft. Prima oplossing voor hun beide.
Daarnaast heb ik zelf in diezelfde periode ook nog een aantal dates gehad met andere vrouwen.
Hoe vaker we elkaar zagen hoe sterker onze vriendschap begon te worden, we konden elkaar alles vertellen en alles was zo ontzettend vanzelfsprekend.

Enkele weken geleden gingen we in plaats van op stap een filmpje kijken bij mij thuis.
Begon gewoon als een avond als alle andere die we samen doorbrachten.
We bespraken van alles op dat soort avonden als we samen waren. Ik vertelde haar alles over de dates die ik had, zij vertelde mij over wat ze samen met haar man ging doen etc.

Later op die avond ging het echter fout, en hebben we gezoend.
We realiseerden ons allebei heel goed dat het iets stoms was. Ik ben ook absoluut niet de persoon die de relatie of in dit geval zelfs het huwelijk van iemand naar de klote wil helpen.
Het was nou eenmaal gebeurd en dat kunnen we niet meer ongedaan maken dus besloten we dat het dan maar bij een eenmalig slippertje moest blijven.

Maar zoals te verwachten bleef het niet bij die ene keer. Iedere keer als we samen bij mij thuis gebeurt het weer. In het begin waren we nog wel wat terughoudend daar in maar het werd steeds meer normaal om elkaar te zoenen.
Langzaam werden de grenzen ook verlegd totdat we laatst zelfs bijna seks met elkaar hebben gehad.

Zij zegt ook tegen mij dat het stom is wat we doen maar dat het gek genoeg niet verkeerd voelt, dat het zelfs heel goed voelt. Het levert ontzettend tegenstrijdige gevoelens op aan beide kanten.
Ze erkent ook dat ze gevoelens voor me heeft gekregen en ik ook voor haar.
En ik heb steeds tegen haar gezegd dat ik niet haar huwelijk kapot wil maken, en dat meende ik ook.
Maar toch merk ik steeds meer dat de gevoelens sterker worden en dat ik eigenlijk gewoon samen met haar wil zijn, en mensen vertellen over wat een geweldige vrouw ik heb ontmoet.

Ik realiseer me ook maar al te goed dat dat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren, en dat maakt de hele situatie eigenlijk heel erg kut.
We kunnen hier ook niet altijd mee door blijven gaan, en ik wil haar ook absoluut niet kwijt als vriendin want ondanks dat we elkaar nog maar zo kort kennen zijn we wel echt hele goede vrienden geworden.

Ik weet ook dat het voor haar nu ook een hele lastige situatie is, zij wil haar huwelijk niet zomaar opgeven maar ze wil ook bij mij zijn.

Ik had ook nooit gedacht dat ik zelf in zo'n soort situatie zou komen, en veroordeelde mensen juist daarvoor. lekker ironisch :')

Ik heb dus ook geen idee hoe dit zich verder gaat ontwikkelen of wat ik er nu mee moet doen, maar moest het gewoon even van me af schrijven omdat ik er eigenlijk met niemand anders over kan praten.
Wat wil jij? Handel daarnaar. Ja, lullig voor die ander, maar dat is echt niet jouw verantwoordelijkheid en all is fair in love and war.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')