Op vrijdag 1 maart 2019 15:58 schreef Feddd het volgende:De situatie is als volgt:
Een maand of 2 geleden tijdens het uitgaan een leuke vrouw ontmoet, ik probeerde haar te versieren, en dat leek de goede kant op te gaan.
Super leuke gesprekken, samen beetje dansen en heel veel lachen en idioot doen.
Ik probeerde voorzichtig een poging te doen haar te zoenen maar liep nog even op niks uit.
Aan het eind van de avond stelt zij voor, aangezien we bij elkaar in de buurt wonen, om samen naar huis te lopen. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen en geeft mij een goede kans om nog een keer iets te proberen.
Echter onderweg vertelt ze mij dat ze getrouwd is en dat ze me niet het idee wilde geven dat er meer in zou zitten.
Natuurlijk was ik teleurgesteld, maar er was echt een goede klik en konden goed praten over van alles en nog wat, en dat hebben we dan ook gedaan tot in de vroege ochtend.
Uiteindelijk besloten contact gegevens uit te wisselen om nog een keer iets af te spreken voor de gezelligheid.
Een mooie nieuwe vriendschap was geboren.
In de weken erna zagen we elkaar geregeld, gingen wel eens wat drinken of samen uit om te dansen. Aangezien haar man niet de behoefte heeft om uit te gaan gaat ze zonder hem aangezien zij die behoefte wel heeft. Prima oplossing voor hun beide.
Daarnaast heb ik zelf in diezelfde periode ook nog een aantal dates gehad met andere vrouwen.
Hoe vaker we elkaar zagen hoe sterker onze vriendschap begon te worden, we konden elkaar alles vertellen en alles was zo ontzettend vanzelfsprekend.
Enkele weken geleden gingen we in plaats van op stap een filmpje kijken bij mij thuis.
Begon gewoon als een avond als alle andere die we samen doorbrachten.
We bespraken van alles op dat soort avonden als we samen waren. Ik vertelde haar alles over de dates die ik had, zij vertelde mij over wat ze samen met haar man ging doen etc.
Later op die avond ging het echter fout, en hebben we gezoend.
We realiseerden ons allebei heel goed dat het iets stoms was. Ik ben ook absoluut niet de persoon die de relatie of in dit geval zelfs het huwelijk van iemand naar de klote wil helpen.
Het was nou eenmaal gebeurd en dat kunnen we niet meer ongedaan maken dus besloten we dat het dan maar bij een eenmalig slippertje moest blijven.
Maar zoals te verwachten bleef het niet bij die ene keer. Iedere keer als we samen bij mij thuis gebeurt het weer. In het begin waren we nog wel wat terughoudend daar in maar het werd steeds meer normaal om elkaar te zoenen.
Langzaam werden de grenzen ook verlegd totdat we laatst zelfs bijna seks met elkaar hebben gehad.
Zij zegt ook tegen mij dat het stom is wat we doen maar dat het gek genoeg niet verkeerd voelt, dat het zelfs heel goed voelt. Het levert ontzettend tegenstrijdige gevoelens op aan beide kanten.
Ze erkent ook dat ze gevoelens voor me heeft gekregen en ik ook voor haar.
En ik heb steeds tegen haar gezegd dat ik niet haar huwelijk kapot wil maken, en dat meende ik ook.
Maar toch merk ik steeds meer dat de gevoelens sterker worden en dat ik eigenlijk gewoon samen met haar wil zijn, en mensen vertellen over wat een geweldige vrouw ik heb ontmoet.
Ik realiseer me ook maar al te goed dat dat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren, en dat maakt de hele situatie eigenlijk heel erg kut.
We kunnen hier ook niet altijd mee door blijven gaan, en ik wil haar ook absoluut niet kwijt als vriendin want ondanks dat we elkaar nog maar zo kort kennen zijn we wel echt hele goede vrienden geworden.
Ik weet ook dat het voor haar nu ook een hele lastige situatie is, zij wil haar huwelijk niet zomaar opgeven maar ze wil ook bij mij zijn.
Ik had ook nooit gedacht dat ik zelf in zo'n soort situatie zou komen, en veroordeelde mensen juist daarvoor. lekker ironisch
Ik heb dus ook geen idee hoe dit zich verder gaat ontwikkelen of wat ik er nu mee moet doen, maar moest het gewoon even van me af schrijven omdat ik er eigenlijk met niemand anders over kan praten.