abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185322025
De situatie is als volgt:
Een maand of 2 geleden tijdens het uitgaan een leuke vrouw ontmoet, ik probeerde haar te versieren, en dat leek de goede kant op te gaan.
Super leuke gesprekken, samen beetje dansen en heel veel lachen en idioot doen.
Ik probeerde voorzichtig een poging te doen haar te zoenen maar liep nog even op niks uit.

Aan het eind van de avond stelt zij voor, aangezien we bij elkaar in de buurt wonen, om samen naar huis te lopen. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen en geeft mij een goede kans om nog een keer iets te proberen.
Echter onderweg vertelt ze mij dat ze getrouwd is en dat ze me niet het idee wilde geven dat er meer in zou zitten.
Natuurlijk was ik teleurgesteld, maar er was echt een goede klik en konden goed praten over van alles en nog wat, en dat hebben we dan ook gedaan tot in de vroege ochtend.
Uiteindelijk besloten contact gegevens uit te wisselen om nog een keer iets af te spreken voor de gezelligheid.
Een mooie nieuwe vriendschap was geboren.

In de weken erna zagen we elkaar geregeld, gingen wel eens wat drinken of samen uit om te dansen. Aangezien haar man niet de behoefte heeft om uit te gaan gaat ze zonder hem aangezien zij die behoefte wel heeft. Prima oplossing voor hun beide.
Daarnaast heb ik zelf in diezelfde periode ook nog een aantal dates gehad met andere vrouwen.
Hoe vaker we elkaar zagen hoe sterker onze vriendschap begon te worden, we konden elkaar alles vertellen en alles was zo ontzettend vanzelfsprekend.

Enkele weken geleden gingen we in plaats van op stap een filmpje kijken bij mij thuis.
Begon gewoon als een avond als alle andere die we samen doorbrachten.
We bespraken van alles op dat soort avonden als we samen waren. Ik vertelde haar alles over de dates die ik had, zij vertelde mij over wat ze samen met haar man ging doen etc.

Later op die avond ging het echter fout, en hebben we gezoend.
We realiseerden ons allebei heel goed dat het iets stoms was. Ik ben ook absoluut niet de persoon die de relatie of in dit geval zelfs het huwelijk van iemand naar de klote wil helpen.
Het was nou eenmaal gebeurd en dat kunnen we niet meer ongedaan maken dus besloten we dat het dan maar bij een eenmalig slippertje moest blijven.

Maar zoals te verwachten bleef het niet bij die ene keer. Iedere keer als we samen bij mij thuis gebeurt het weer. In het begin waren we nog wel wat terughoudend daar in maar het werd steeds meer normaal om elkaar te zoenen.
Langzaam werden de grenzen ook verlegd totdat we laatst zelfs bijna seks met elkaar hebben gehad.

Zij zegt ook tegen mij dat het stom is wat we doen maar dat het gek genoeg niet verkeerd voelt, dat het zelfs heel goed voelt. Het levert ontzettend tegenstrijdige gevoelens op aan beide kanten.
Ze erkent ook dat ze gevoelens voor me heeft gekregen en ik ook voor haar.
En ik heb steeds tegen haar gezegd dat ik niet haar huwelijk kapot wil maken, en dat meende ik ook.
Maar toch merk ik steeds meer dat de gevoelens sterker worden en dat ik eigenlijk gewoon samen met haar wil zijn, en mensen vertellen over wat een geweldige vrouw ik heb ontmoet.

Ik realiseer me ook maar al te goed dat dat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren, en dat maakt de hele situatie eigenlijk heel erg kut.
We kunnen hier ook niet altijd mee door blijven gaan, en ik wil haar ook absoluut niet kwijt als vriendin want ondanks dat we elkaar nog maar zo kort kennen zijn we wel echt hele goede vrienden geworden.

Ik weet ook dat het voor haar nu ook een hele lastige situatie is, zij wil haar huwelijk niet zomaar opgeven maar ze wil ook bij mij zijn.

Ik had ook nooit gedacht dat ik zelf in zo'n soort situatie zou komen, en veroordeelde mensen juist daarvoor. lekker ironisch :')

Ik heb dus ook geen idee hoe dit zich verder gaat ontwikkelen of wat ik er nu mee moet doen, maar moest het gewoon even van me af schrijven omdat ik er eigenlijk met niemand anders over kan praten.
pi_185322065
Hoe je er aan komt kom je er weer vanaf.
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 16:13:43 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185322276
Sja TS .... je kunt je de reacties waarschijnlijk wel voorstellen ;)

Het begon met uitgaan; jij dacht toen dat zij weleens een leuke partner kon worden.

En van daar af is het fout gegaan. Met wederzijdse instemming :D

"Goede vrienden" ..... tuurlijk :N
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:16:07 #4
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185322338
Hebben ze kinderen?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_185322410
gewoon keihard neuken
pi_185322430
Waarom kan je er met niemand anders over praten?
pi_185322446
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:13 schreef maily het volgende:
Sja TS .... je kunt je de reacties waarschijnlijk wel voorstellen ;)

Het begon met uitgaan; jij dacht toen dat zij weleens een leuke partner kon worden.

En van daar af is het fout gegaan. Met wederzijdse instemming :D

"Goede vrienden" ..... tuurlijk :N
Ja ik zou zelf waarschijnlijk ook afkeurend reageren op een post als dit. :')
Ik heb het hier ook meer neergezet om het gewoon even kwijt te kunnen want ik kan er niet echt met iemand over praten omdat dat het risico meebrengt dat het uitkomt en dan wordt de ellende alleen nog maar groter.
pi_185322452
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:16 schreef Elpis het volgende:
Hebben ze kinderen?
Nee, ook geen kinderwens
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 16:21:34 #9
197773 crew  maily
pi_185322460
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:21 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ja ik zou zelf waarschijnlijk ook afkeurend reageren op een post als dit. :')
Ik heb het hier ook meer neergezet om het gewoon even kwijt te kunnen want ik kan er niet echt met iemand over praten omdat dat het risico meebrengt dat het uitkomt en dan wordt de ellende alleen nog maar groter.
Dat snap ik.
pi_185322478
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:21 schreef maily het volgende:

[..]

Dat snap ik.
Hoezo snap je dat? Genoeg mensen hebben een beste vriend tegen wie ze alles kunnen vertellen..
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 16:23:04 #11
197773 crew  maily
pi_185322492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:22 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hoezo snap je dat? Genoeg mensen hebben een beste vriend tegen wie ze alles kunnen vertellen..
Hij heeft een beste vriendin. Maar daar kan hij beter niet teveel meer mee praten ;)
pi_185322497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:22 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Zou ik kunnen doen, maar wil het risico niet nemen dat iemand zich een keer verspreekt of zo. Dus vertel ik het liever gewoon helemaal niemand.
pi_185322502
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:23 schreef maily het volgende:

[..]

Hij heeft een beste vriendin. Maar daar kan hij beter niet teveel meer mee praten ;)
:o
pi_185322504
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:23 schreef maily het volgende:

[..]

Ah oke een insider, hmm ja ik heb me niet ingelezen wat dat betreft nee :P
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 16:24:29 #15
197773 crew  maily
pi_185322527
TS ik zou de relatie beëindigen.

Voordat jullie betrapt worden.
pi_185322535
Nou ja zoals ik ernaar kijk kan het wel een tijd zo doorgaan zolang jullie beide maar niet te emotioneel clingy worden
pi_185322572
Zag jouw reactie pas nadat mijne gepost was trouwens maily, wel grappig die tegenstellende gedachtes ;p
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 16:26:59 #18
197773 crew  maily
pi_185322583
Die man heeft geen behoefte om uit te gaan .....
Dus gaat zij alleen. Dat vind ik vreemd ..... Ik zou verwachten dat ze met vriendinnen zou gaan.

En jullie gaan ook samen uit dansen en wat drinken .....
Nooit bekenden tegengekomen?

En weet die man dat ze dan met jou uitgaat?
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:27:38 #19
545 dop
:copyright: dop
pi_185322603
Waarom wil ze haar huwelijk toch voortzetten?
Ik snap dat het soms zo kan lopen. Maar op een gegeven moment moet Je ook de minder leuke dingen durven te zien.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185322607
Bal ligt bij haar hè. Zij is degene met een relatie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185322619
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:27 schreef dop het volgende:
Ik snap dat het soms zo kan lopen. Maar op een gegeven moment moet Je ook de minder leuke dingen durven te zien.
Misschien wil ze wel gewoon getrouwd blijven en de extra leuke dingen blijven houden zolang het mogelijk is? Ik gooi maar een balletje op

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 16:28:41 ]
pi_185322647
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:26 schreef maily het volgende:
Die man heeft geen behoefte om uit te gaan .....
Dus gaat zij alleen. Dat vind ik vreemd ..... Ik zou verwachten dat ze met vriendinnen zou gaan.

En jullie gaan ook samen uit dansen en wat drinken .....
Nooit bekenden tegen gekomen?
Ja ze heeft ook vrienden waar ze mee uit gaat, en die zijn er soms ook bij.
In het openbaar doen we ook niks, dat gebeurt alleen achter gesloten deuren.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:29:56 #23
545 dop
:copyright: dop
pi_185322665
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:28 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Misschien wil ze wel gewoon getrouwd blijven en de extra leuke dingen blijven houden zolang het mogelijk is? Ik gooi maar een balletje op
dat kan een aannemelijk balletje zijn.
Maar op een gegeven moment moet je ook iets met je schuld gevoelens.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185322671
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:27 schreef dop het volgende:
Daar heeft ze volgens mij ook wel haar twijfels over, maar dat wil ze natuurlijk niet meteen allemaal over boord gooien.
pi_185322675
Je kunt proberen kinderen te krijgen, die hoef je dan niet zelf op te voeden, super makkelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')