abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185322025
De situatie is als volgt:
Een maand of 2 geleden tijdens het uitgaan een leuke vrouw ontmoet, ik probeerde haar te versieren, en dat leek de goede kant op te gaan.
Super leuke gesprekken, samen beetje dansen en heel veel lachen en idioot doen.
Ik probeerde voorzichtig een poging te doen haar te zoenen maar liep nog even op niks uit.

Aan het eind van de avond stelt zij voor, aangezien we bij elkaar in de buurt wonen, om samen naar huis te lopen. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen en geeft mij een goede kans om nog een keer iets te proberen.
Echter onderweg vertelt ze mij dat ze getrouwd is en dat ze me niet het idee wilde geven dat er meer in zou zitten.
Natuurlijk was ik teleurgesteld, maar er was echt een goede klik en konden goed praten over van alles en nog wat, en dat hebben we dan ook gedaan tot in de vroege ochtend.
Uiteindelijk besloten contact gegevens uit te wisselen om nog een keer iets af te spreken voor de gezelligheid.
Een mooie nieuwe vriendschap was geboren.

In de weken erna zagen we elkaar geregeld, gingen wel eens wat drinken of samen uit om te dansen. Aangezien haar man niet de behoefte heeft om uit te gaan gaat ze zonder hem aangezien zij die behoefte wel heeft. Prima oplossing voor hun beide.
Daarnaast heb ik zelf in diezelfde periode ook nog een aantal dates gehad met andere vrouwen.
Hoe vaker we elkaar zagen hoe sterker onze vriendschap begon te worden, we konden elkaar alles vertellen en alles was zo ontzettend vanzelfsprekend.

Enkele weken geleden gingen we in plaats van op stap een filmpje kijken bij mij thuis.
Begon gewoon als een avond als alle andere die we samen doorbrachten.
We bespraken van alles op dat soort avonden als we samen waren. Ik vertelde haar alles over de dates die ik had, zij vertelde mij over wat ze samen met haar man ging doen etc.

Later op die avond ging het echter fout, en hebben we gezoend.
We realiseerden ons allebei heel goed dat het iets stoms was. Ik ben ook absoluut niet de persoon die de relatie of in dit geval zelfs het huwelijk van iemand naar de klote wil helpen.
Het was nou eenmaal gebeurd en dat kunnen we niet meer ongedaan maken dus besloten we dat het dan maar bij een eenmalig slippertje moest blijven.

Maar zoals te verwachten bleef het niet bij die ene keer. Iedere keer als we samen bij mij thuis gebeurt het weer. In het begin waren we nog wel wat terughoudend daar in maar het werd steeds meer normaal om elkaar te zoenen.
Langzaam werden de grenzen ook verlegd totdat we laatst zelfs bijna seks met elkaar hebben gehad.

Zij zegt ook tegen mij dat het stom is wat we doen maar dat het gek genoeg niet verkeerd voelt, dat het zelfs heel goed voelt. Het levert ontzettend tegenstrijdige gevoelens op aan beide kanten.
Ze erkent ook dat ze gevoelens voor me heeft gekregen en ik ook voor haar.
En ik heb steeds tegen haar gezegd dat ik niet haar huwelijk kapot wil maken, en dat meende ik ook.
Maar toch merk ik steeds meer dat de gevoelens sterker worden en dat ik eigenlijk gewoon samen met haar wil zijn, en mensen vertellen over wat een geweldige vrouw ik heb ontmoet.

Ik realiseer me ook maar al te goed dat dat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren, en dat maakt de hele situatie eigenlijk heel erg kut.
We kunnen hier ook niet altijd mee door blijven gaan, en ik wil haar ook absoluut niet kwijt als vriendin want ondanks dat we elkaar nog maar zo kort kennen zijn we wel echt hele goede vrienden geworden.

Ik weet ook dat het voor haar nu ook een hele lastige situatie is, zij wil haar huwelijk niet zomaar opgeven maar ze wil ook bij mij zijn.

Ik had ook nooit gedacht dat ik zelf in zo'n soort situatie zou komen, en veroordeelde mensen juist daarvoor. lekker ironisch :')

Ik heb dus ook geen idee hoe dit zich verder gaat ontwikkelen of wat ik er nu mee moet doen, maar moest het gewoon even van me af schrijven omdat ik er eigenlijk met niemand anders over kan praten.
pi_185322065
Hoe je er aan komt kom je er weer vanaf.
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 16:13:43 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185322276
Sja TS .... je kunt je de reacties waarschijnlijk wel voorstellen ;)

Het begon met uitgaan; jij dacht toen dat zij weleens een leuke partner kon worden.

En van daar af is het fout gegaan. Met wederzijdse instemming :D

"Goede vrienden" ..... tuurlijk :N
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:16:07 #4
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185322338
Hebben ze kinderen?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_185322410
gewoon keihard neuken
pi_185322430
Waarom kan je er met niemand anders over praten?
pi_185322446
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:13 schreef maily het volgende:
Sja TS .... je kunt je de reacties waarschijnlijk wel voorstellen ;)

Het begon met uitgaan; jij dacht toen dat zij weleens een leuke partner kon worden.

En van daar af is het fout gegaan. Met wederzijdse instemming :D

"Goede vrienden" ..... tuurlijk :N
Ja ik zou zelf waarschijnlijk ook afkeurend reageren op een post als dit. :')
Ik heb het hier ook meer neergezet om het gewoon even kwijt te kunnen want ik kan er niet echt met iemand over praten omdat dat het risico meebrengt dat het uitkomt en dan wordt de ellende alleen nog maar groter.
pi_185322452
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:16 schreef Elpis het volgende:
Hebben ze kinderen?
Nee, ook geen kinderwens
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 16:21:34 #9
197773 crew  maily
pi_185322460
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:21 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ja ik zou zelf waarschijnlijk ook afkeurend reageren op een post als dit. :')
Ik heb het hier ook meer neergezet om het gewoon even kwijt te kunnen want ik kan er niet echt met iemand over praten omdat dat het risico meebrengt dat het uitkomt en dan wordt de ellende alleen nog maar groter.
Dat snap ik.
pi_185322478
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:21 schreef maily het volgende:

[..]

Dat snap ik.
Hoezo snap je dat? Genoeg mensen hebben een beste vriend tegen wie ze alles kunnen vertellen..
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 16:23:04 #11
197773 crew  maily
pi_185322492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:22 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hoezo snap je dat? Genoeg mensen hebben een beste vriend tegen wie ze alles kunnen vertellen..
Hij heeft een beste vriendin. Maar daar kan hij beter niet teveel meer mee praten ;)
pi_185322497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:22 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Zou ik kunnen doen, maar wil het risico niet nemen dat iemand zich een keer verspreekt of zo. Dus vertel ik het liever gewoon helemaal niemand.
pi_185322502
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:23 schreef maily het volgende:

[..]

Hij heeft een beste vriendin. Maar daar kan hij beter niet teveel meer mee praten ;)
:o
pi_185322504
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:23 schreef maily het volgende:

[..]

Ah oke een insider, hmm ja ik heb me niet ingelezen wat dat betreft nee :P
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 16:24:29 #15
197773 crew  maily
pi_185322527
TS ik zou de relatie beëindigen.

Voordat jullie betrapt worden.
pi_185322535
Nou ja zoals ik ernaar kijk kan het wel een tijd zo doorgaan zolang jullie beide maar niet te emotioneel clingy worden
pi_185322572
Zag jouw reactie pas nadat mijne gepost was trouwens maily, wel grappig die tegenstellende gedachtes ;p
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 16:26:59 #18
197773 crew  maily
pi_185322583
Die man heeft geen behoefte om uit te gaan .....
Dus gaat zij alleen. Dat vind ik vreemd ..... Ik zou verwachten dat ze met vriendinnen zou gaan.

En jullie gaan ook samen uit dansen en wat drinken .....
Nooit bekenden tegengekomen?

En weet die man dat ze dan met jou uitgaat?
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:27:38 #19
545 dop
:copyright: dop
pi_185322603
Waarom wil ze haar huwelijk toch voortzetten?
Ik snap dat het soms zo kan lopen. Maar op een gegeven moment moet Je ook de minder leuke dingen durven te zien.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185322607
Bal ligt bij haar hè. Zij is degene met een relatie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185322619
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:27 schreef dop het volgende:
Ik snap dat het soms zo kan lopen. Maar op een gegeven moment moet Je ook de minder leuke dingen durven te zien.
Misschien wil ze wel gewoon getrouwd blijven en de extra leuke dingen blijven houden zolang het mogelijk is? Ik gooi maar een balletje op

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 16:28:41 ]
pi_185322647
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:26 schreef maily het volgende:
Die man heeft geen behoefte om uit te gaan .....
Dus gaat zij alleen. Dat vind ik vreemd ..... Ik zou verwachten dat ze met vriendinnen zou gaan.

En jullie gaan ook samen uit dansen en wat drinken .....
Nooit bekenden tegen gekomen?
Ja ze heeft ook vrienden waar ze mee uit gaat, en die zijn er soms ook bij.
In het openbaar doen we ook niks, dat gebeurt alleen achter gesloten deuren.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:29:56 #23
545 dop
pi_185322665
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:28 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Misschien wil ze wel gewoon getrouwd blijven en de extra leuke dingen blijven houden zolang het mogelijk is? Ik gooi maar een balletje op
dat kan een aannemelijk balletje zijn.
Maar op een gegeven moment moet je ook iets met je schuld gevoelens.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_185322671
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:27 schreef dop het volgende:
Daar heeft ze volgens mij ook wel haar twijfels over, maar dat wil ze natuurlijk niet meteen allemaal over boord gooien.
pi_185322675
Je kunt proberen kinderen te krijgen, die hoef je dan niet zelf op te voeden, super makkelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185322692
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:29 schreef dop het volgende:

[..]

dat kan een aannemelijk balletje zijn.
Maar op een gegeven moment moet je ook iets met je schuld gevoelens.
Ja als je die hebt, wat mensen die niet vreemdgaan in het algemeen eerder zullen hebben dan mensen die wel vreemdgaan. Niet iedereen heeft evenveel (schuld)gevoel
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 16:30:58 #27
197773 crew  maily
pi_185322695
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:30 schreef Feddd het volgende:

[..]

Daar heeft ze volgens mij ook wel haar twijfels over, maar dat wil ze natuurlijk niet meteen allemaal over boord gooien.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:32:16 #28
545 dop
pi_185322728
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:30 schreef Feddd het volgende:

[..]

Jullie weten allebei inmiddels wel dat er iets moet veranderen. Een deel is al overboord. Nu het nog onder ogen komen.
pi_185322759
Wat zou ik misschien doen als ik een getrouwde vrouw zou zijn die wel gewoon wat extra plezier naast het huwelijk wil hebben.
Vreemdgaan en vertellen tegen die ander dat ik een getrouwde vrouw wil blijven en dat hij gewoon een extraatje is.
Vreemdgaan en vertellen tegen die ander dat ik een getrouwde vrouw ben maar twijfels heb waardoor hij zich niet als extraatje voelt en de kans groter is dat hij me vol blijft pompen aangezien hij er wel gevoelig onder is
pi_185322764
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:32 schreef dop het volgende:

[..]

Jullie weten allebei inmiddels wel dat er iets moet veranderen. Een deel is al overboord. Nu het nog onder ogen komen.
Ze moeten niks
pi_185322812
Neem het er gewoon van zolang je kan en ga niet vanuit emotie het sturen naar een einde huwelijk etc. Of wil je graag een relatie met iemand die vreemdgaat en de partner het liefst er helemaal buiten houdt?
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:39:28 #32
545 dop
pi_185322889
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:33 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ze moeten niks
als ik het verhaal van de TS zo lees komt er vanzelf een punt dat de ts er niet mee verder wil.
Hij deelt dit niet omdat hij het wel best vind.
pi_185323034
Stél ze verbreekt haar huwelijk en gaat verder met jou.......dan gaat ze toch op een punt komen, vroeg of laat, dat ze zich schuldig gaat voelen. Beter gaat ze dit eerst voor zichzelf, al dan niet samen met haar man, uitzoeken voor ze jou er teveel bij betrekt......Sterkte!
pi_185323145
Tja, het is vanaf buitenaf altijd zo lekker makkelijk om een oordeel te vellen. Gevoelens zijn echter complicated, dus ik snap heel goed dat je ermee zit en hoopt op meer.

Denk dat je jezelf vooral af moet vragen hoe jij je zou voelen als jij haar man zou zijn. Wat voor pijn hij zou voelen. Zou je zelf zo behandeld willen worden? Zo niet, dan geldt het gezegde dat je het dan ook een ander niet aan moet doen. Natuurlijk is het makkelijk om te denken dat jij je nergens schuldig om hoeft te voelen; het is immers haar huwelijk, maar uiteindelijk ben je wel medeverantwoordelijk imo.

Denk ook na over de meest positieve afloop. Ze verlaat haar man en begint wat met jou. Wil je een relatie echt op die manier beginnen? Wat houdt haar tegen om hetzelfde te doen zodra jullie een relatie begonnen zijn? Ik denk niet zo zwart/wit dat iemand die vreemdgaat dat automatisch ook doet in volgende relaties, maar het is wel iets aannemelijker. Het is wel handig er even bij stil te staan.

Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt voor jou. Als jij kan leven met eventuele schuldgevoelens dan kan je overwegen om door te blijven gaan. Maar je zal altijd in onzekerheid blijven leven...je zal je blijven afvragen of ze wel echt weg gaat bij haar man. Hoe verloopt hun huwelijk verder? Is ze gewoon happy binnen het huwelijk? Zo ja, dan is de kans groot dat ze nooit weg zal gaan, tenzij hij er achter zou komen en hij zelf de scheiding aanvraagt. En de vraag is dan of ze dan nog steeds dezelfde interesse heeft (in jou) als nu. Misschien kickt ze juist op die spanning. Je weet nooit 100% zeker hoe zij zich voelt. Ze kan ook dingen zeggen om jou aan het lijntje te houden.

De bal ligt bij haar in ieder geval. Haar huwelijk. De vraag is of jij derde viool wil spelen en wil blijven hopen op iets wat misschien nooit gaat gebeuren.

Nogmaals: ik typ die vrij makkelijk, want zit zelf niet in jouw situatie. Ik snap dat gevoelens de situatie alleen maar lastiger maken. Ik oordeel ook echt niet als jij er mee door wil gaan. Probeer je vooral duidelijk te maken dat het geen kwaad kan om jezelf bepaalde vragen te stellen. Eerlijk te zijn naar jezelf e.d.

Sterkte!
pi_185323179
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:39 schreef dop het volgende:

[..]

als ik het verhaal van de TS zo lees komt er vanzelf een punt dat de ts er niet mee verder wil.
Hij deelt dit niet omdat hij het wel best vind.
Misschien na mijn advies wel
pi_185323208
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tja, het is vanaf buitenaf altijd zo lekker makkelijk om een oordeel te vellen. Gevoelens zijn echter complicated, dus ik snap heel goed dat je ermee zit en hoopt op meer.
Praat je nu over de andere reacties?
pi_185323249
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:54 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Praat je nu over de andere reacties?
Nop, over mezelf/in het algemeen, staat verder op in de post ook :P
pi_185323319
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nop, over mezelf/in het algemeen, staat verder op in de post ook :P
Dat niet echt. Je zou net zo goed kunnen refereren naar andere voorgaande posts zoals je zelf ook wel snapt
  Moderator vrijdag 1 maart 2019 @ 16:59:49 #39
441859 crew  Lenny77
pi_185323349
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stél ze verbreekt haar huwelijk en gaat verder met jou.......dan gaat ze toch op een punt komen, vroeg of laat, dat ze zich schuldig gaat voelen. Beter gaat ze dit eerst voor zichzelf, al dan niet samen met haar man, uitzoeken voor ze jou er teveel bij betrekt......Sterkte!
Waarom zou ze zich schuldig gaan voelen na het verbreken van het huwelijk?
Zou eerder nu moeten zijn. Niet erna, dan heeft ze net het 'juiste' gedaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 1 maart 2019 @ 17:00:03 #40
545 dop
pi_185323354
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Misschien na mijn advies wel
ik denk dat hij beter af is met het advies van alwayshappy.
pi_185323355
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:58 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dat niet echt. Je zou net zo goed kunnen refereren naar andere voorgaande posts zoals je zelf ook wel snapt
Als je niet verder leest dan de regel die je quote kan je inderdaad dat idee krijgen ja ;)

Maar verder off-topic, dus laten we 't vooral on-topic houden ^O^
pi_185323396
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waarom zou ze zich schuldig gaan voelen na het verbreken van het huwelijk?
Zou eerder nu moeten zijn. Niet erna, dan heeft ze net het 'juiste' gedaan.
True......maar nu voelt ze zich verliefd......spijt komt altijd later......maar ik snap je reactie wel
pi_185323487
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:58 schreef Feddd het volgende:.
Uiteindelijk besloten contactgegevens uit te wisselen om nog een keer iets af te spreken voor de gezelligheid.
Hier had je misschien het contact het beste een halt kunnen toeroepen.
quote:
Een mooie nieuwe vriendschap was geboren.
Dat is natuurlijk iets wat je vooral jezelf wijs maakt. Het feit dat je er een topic over opent, geeft aan dat het ergens schuurt.

Tja, wat wil je? En vooral :wil je een vriendin die niet voor jou kiest?
Somebody that I used to know
  Moderator vrijdag 1 maart 2019 @ 17:07:49 #44
441859 crew  Lenny77
pi_185323491
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

True......maar nu voelt ze zich verliefd......spijt komt altijd later......maar ik snap je reactie wel
Spijt komt er alleen als ze uit haar roze bubbel zou vallen en blijkt dat het met ts toch niet zo geweldig is.
Anders zie ik het niet echt gebeuren.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_185323522
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Spijt komt er alleen als ze uit haar roze bubbel zou vallen en blijkt dat het met ts toch niet zo geweldig is.
Anders zie ik het niet echt gebeuren.
Dat is wat ik met mijn post bedoelde te zeggen tegen hem.....dat hij bedenkt hoe lang hij hier nog in mee wil gaan....
  Spellchecker vrijdag 1 maart 2019 @ 17:30:40 #46
197773 crew  maily
pi_185323952
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:29 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ja ze heeft ook vrienden waar ze mee uit gaat, en die zijn er soms ook bij.
In het openbaar doen we ook niks, dat gebeurt alleen achter gesloten deuren.
Die vrienden zien meer dan jullie denken hoor ;)
pi_185324218
Ik heb geen zin om het op te zoeken maar als TS is wie ik denk dat ie is (hier op het forum) dan is het het topic waarvan je wist dat het zou komen.

Dus als ik de lijn doortrek dan gaat dit niet ophouden en eigenlijk hoop ik dat iemand het fatsoen heeft om de 'man van' eens te vertellen wat er achter zijn rug om gebeurt.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 17:47:29 #48
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_185324267
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:19 schreef diepzeekroket het volgende:
gewoon keihard neuken
Dit *O*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Moderator vrijdag 1 maart 2019 @ 17:48:31 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185324284
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

Denk dat je jezelf vooral af moet vragen hoe jij je zou voelen als jij haar man zou zijn. Wat voor pijn hij zou voelen. Zou je zelf zo behandeld willen worden? Zo niet, dan geldt het gezegde dat je het dan ook een ander niet aan moet doen. Natuurlijk is het makkelijk om te denken dat jij je nergens schuldig om hoeft te voelen; het is immers haar huwelijk, maar uiteindelijk ben je wel medeverantwoordelijk imo.

Denk ook na over de meest positieve afloop. Ze verlaat haar man en begint wat met jou. Wil je een relatie echt op die manier beginnen? Wat houdt haar tegen om hetzelfde te doen zodra jullie een relatie begonnen zijn? Ik denk niet zo zwart/wit dat iemand die vreemdgaat dat automatisch ook doet in volgende relaties, maar het is wel iets aannemelijker. Het is wel handig er even bij stil te staan.

Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt voor jou. Als jij kan leven met eventuele schuldgevoelens dan kan je overwegen om door te blijven gaan. Maar je zal altijd in onzekerheid blijven leven...je zal je blijven afvragen of ze wel echt weg gaat bij haar man. Hoe verloopt hun huwelijk verder? Is ze gewoon happy binnen het huwelijk? Zo ja, dan is de kans groot dat ze nooit weg zal gaan, tenzij hij er achter zou komen en hij zelf de scheiding aanvraagt. En de vraag is dan of ze dan nog steeds dezelfde interesse heeft (in jou) als nu. Misschien kickt ze juist op die spanning. Je weet nooit 100% zeker hoe zij zich voelt. Ze kan ook dingen zeggen om jou aan het lijntje te houden.

De bal ligt bij haar in ieder geval. Haar huwelijk. De vraag is of jij derde viool wil spelen en wil blijven hopen op iets wat misschien nooit gaat gebeuren.

Nogmaals: ik typ die vrij makkelijk, want zit zelf niet in jouw situatie. Ik snap dat gevoelens de situatie alleen maar lastiger maken. Ik oordeel ook echt niet als jij er mee door wil gaan. Probeer je vooral duidelijk te maken dat het geen kwaad kan om jezelf bepaalde vragen te stellen. Eerlijk te zijn naar jezelf e.d.

Sterkte!
Nou nee, de bal ligt net zo goed bij hem, want als hij 'meent dat hij dat huwelijk niet kapot wil maken', dan moet hij niet meer met haar afspreken, haar niet meer zien, geen contact meer met haar hebben, etc etc.

Dat hele 'ik meen het dat ik dat niet wil' is gewoon omdat het leuk klinkt, maar hij zegt A, en doet B, en het is wat je doét wat telt. Dus dat hele huwelijk boeit hem geen ene moer. Als zij haar huwelijk niet wil opgeven, dan is het haar verantwoordelijkheid daar naar te handelen. Als hij dat huwelijk niet kapot wil maken, dan is het TS' verantwoordelijkheid om daar naar te handelen.

Daarnaast, als TS een relatie krijgt met haar, dan zal zij vroeg of laat ook met een andere gast gaan afspreken. Immers, hoe je er aan komt kom je er meestal ook vanaf. Daarnaast is die relatie van hun dan nergens op gebaseerd, want ze weten beiden dat ze heel makkelijk niet eerlijk kunnen zijn, daar is hun hele gedoe namelijk mee begonnen, met niet eerlijk zijn, dus lekkere start van een relatie zou dat dan zijn.

Daar komt dan nog bij dat als zij niet voor TS kiest, en ze weet dat TS gevoelens heeft voor haar, zij dus óók met zijn gevoelens speelt. Hij is dan niet meer dan een toyboy, een gozer die even haar zelfvertrouwen opvijzelt, even hem gebruiken om zich gewild te voelen, maar nooit serieus zijn over haar veilige leventje voor hem op te geven.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 1 maart 2019 @ 18:01:44 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185324568
Zeuren op elkaar doen jullie maar in DM. Hier heeft TS verder niets aan.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')