En al helemaal aan jouw UI.. RIP Wollahquote:
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb hem al keertje eerder gehad hoor.
Hij probeert gewoon gesprekje aan te knopenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is toch geheel in lijn met haar andere UI's?
Oh, dat zou ik toch anders aanpakken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:05 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hij probeert gewoon gesprekje aan te knopen
Laat hem
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een kroket is toch gewoon een grote bitterbal?
Ik ga patat eten want ik ga eerder weg dan ik dacht. Morgen dan maar spinazie, aardappeltjes en slavink (was anders avondeten vanavond).quote:
quote:
Iedereen eet hier ongezond.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga patat eten want ik ga eerder weg dan ik dacht. Morgen dan maar spinazie, aardappeltjes en slavink (was anders avondeten vanavond).
Kom je de hunk van je leven tegen die zijn tong in je wil steken ruikt je adem helemaal naar uidenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik er een frikandel speciaal bij neem.
Ik verwacht geen hunk tegen te komen vanavond en anders pech gehad. Frikandel speciaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je de hunk van je leven tegen die zijn tong in je wil steken ruikt je adem helemaal naar uiden
Vanavond alleen maar computernerdsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je de hunk van je leven tegen die zijn tong in je wil steken ruikt je adem helemaal naar uiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |