Is je kat al terug?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerlijke antwoord is kut maar ik leef nog.
Daar?
hvjbjtwjnmkquote:
ook kut, maar ik leef ook nogquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerlijke antwoord is kut maar ik leef nog.
Daar?
Sucks, hopelijk weet je ooit wat er met hemhaar gebeurd is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik krijg volgende maand wel een kitten in huis.
Ik hoop het ook maar ik heb niet heel veel hoop meer dat ik haar weer zie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sucks, hopelijk weet je ooit wat er met hemhaar gebeurd is.
Ben je ongesteld ofwa?quote:
Afvalcontainer al gecheckt?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik krijg volgende maand wel een kitten in huis.
Jij bent de enige die mij niet leuk vind.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter vervangen ze je account met een leuk persoon
Neequote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afvalcontainer al gecheckt?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ed-uit-vuilcontainer
Even de huisarts bellen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik bloed ook tussen mijn benen, wat nu?
misschien moet je dat bord eens voor je kop weghalenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent de enige die mij niet leuk vind.
Nu kun je er een gezichtsmasker van nemen. Ff zoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik bloed ook tussen mijn benen, wat nu?
Ik kijk meestal gelijk op de gekke plekken.. koelkast enzoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeEr is een grens met waar ik stop met zoeken.
bord? Ik heb een hele bunker voor mn kanusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet je dat bord eens voor je kop weghalen
Nou, het was leuk zolang het duurdequote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De dagen van Driepink lijken geteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |