inderdaad.quote:
Rijm Bolk was 2018 tijd voor iets nieuws.quote:
Rustig!quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rustig!
Het zijn een vogel en een koe man, weet je hoe onhandig die zijn met een toetsenbord?Maar volgens mij zijn ze bijna klaar.
Ik probeerde wat tijd te winnen voor ze door te zeggen dat ie niet kwamquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rustig!
Het zijn een vogel en een koe man, weet je hoe onhandig die zijn met een toetsenbord?Maar volgens mij zijn ze bijna klaar.
en een handdoek om zweet te deppen, schoudermassages.....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
Die Grrr heeft vast urenlang hard wezen werken aan die rijm met liters koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
[..]
Rustig!
[..]
Rustig!
Schiet nou maar opquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rustig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |