Hij wil niets doen anders loopt hij weg en gaat een sigaretje roken. Gewoon zelf opzouten dan erik en je borg kwijt zijn maar geen petertje. Hij vraagt mensen op hem te stemmen en dat mag niet begreep ik van merel en gerrit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Erik heeft nergens zin in.Dat shreef ik eergisteren ook al.
Dat zou wat zijn Koos,Erik niet op de bank.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij wil niets doen anders loopt hij weg en gaat een sigaretje roken. Gewoon zelf opzouten dan erik en je borg kwijt zijn maar geen petertje. Hij vraagt mensen op hem te stemmen en dat mag niet begreep ik van merel en gerrit.
Dank je , dat heb ik gister gemist dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Erik heeft nergens zin in.Dat schreef ik eergisteren ook al.
quote:
Omdat Joa een heel andere reden had.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
Joa werd het toch ook gegund om naar huis te vertrekken met borg, waarom Erik dan niet?![]()
Omdat ze met Tim in hun maag zitten , je kan niet alles willenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
Joa werd het toch ook gegund om naar huis te vertrekken met borg, waarom Erik dan niet?![]()
Omdat ze Tim echt helemaal zat zijn nu.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:01 schreef Mjelleke het volgende:
Ben een echte vent als je t zo moe bent daar moet je gewoon zelf opstappen.
nog maar 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten op de Vrimibo.
Joa is weken langer gebleven hiervoor. Maar als er steeds petertjes blijven met de stemmingen moeten ze daarmee stoppen want slaat dan nergens meer op dat spelelement.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
Dat vertelde hij net ook al tegen Jessie, hij heeft geen zin doet het omdat het moetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Erik heeft nergens zin in.Dat schreef ik eergisteren ook al.
Omdat ze tim weg willen hebben, eigenbelang weegt zwaarderquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
Dit kwam van merel uitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vertelde hij net ook al tegen Jessie, hij heeft geen zin doet het omdat het moet
Daarom moest ik ook weer zo lachen dat ze nu iets gaan zoeken voor Erik om te doen
DIe Jessie luistert niet als iemand hem wat zegt
Toen waren een aantal Tim ook al helemaal zat. Maar Jens moest blijven en daar werd Tim voor ingezet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze Tim echt helemaal zat zijn nu.
Net andersom toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Toen waren een aantal Tim ook al helemaal zat. Maar Jens moest blijven en daar werd Tim voor ingezet.
En Jessie stond er bij die had kunnen zeggen dat Erik net tegen hem gezegd heeft dat dat niet werktquote:
En nu zijn ze Tim nog meer beu en vinden ze dat hij nu echt moet wieberen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Toen waren een aantal Tim ook al helemaal zat. Maar Jens moest blijven en daar werd Tim voor ingezet.
Had Joa niet zijn 24-uurs aangevraagd? Is weer ff geleden dus weet ik niet meer. Maar Joa zat al langer in een dip door het overlijden van zijn nichtje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
Logisch na het in het water gooien van matras en wat hij allemaal flikt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu zijn ze Tim nog meer beu en vinden ze dat hij nu echt moet wieberen.
Dus dat, het ligt er maar net aan hoe Jessie wil dat het gaat gebeuren, dat hebben we de vorige keer wel gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat is dus een andere reden dat wat Erik zegt.Hij zegt nl. elke keer wat anders.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had Joa niet zijn 24-uurs aangevraagd? Is weer ff geleden dus weet ik niet meer. Maar Joa zat al langer in een dip door het overlijden van zijn nichtje.
Dat weet ik, maar om dan de 1 het te gunnen en een ander niet, is een hypocriet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu zijn ze Tim nog meer beu en vinden ze dat hij nu echt moet wieberen.
Jessie regelt wel ff wat voor je al zou je met een strop om je nek rondlopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vertelde hij net ook al tegen Jessie, hij heeft geen zin doet het omdat het moet
Daarom moest ik ook weer zo lachen dat ze nu iets gaan zoeken voor Erik om te doen
DIe Jessie luistert niet als iemand hem wat zegt
quote:
Wel een paar keer 24 uur aangevraagd maar langer gebleven met borg mogen vertrekken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had Joa niet zijn 24-uurs aangevraagd? Is weer ff geleden dus weet ik niet meer. Maar Joa zat al langer in een dip door het overlijden van zijn nichtje.
Dus Jessie is ook al de baas over de stemmingen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, het ligt er maar net aan hoe Jessie wil dat het gaat gebeuren, dat hebben we de vorige keer wel gezien.
Het komt er steeds op neer dat hij niet gelukkig is in Utopia.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dat is dus een andere reden dat wat Erik zegt.Hij zegt nl. elke keer wat anders.
Tsja,wat anderen ook schrijven,Tim moet weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het komt er steeds op neer dat hij niet gelukkig is in Utopia.![]()
Waarom zou dat voor de 1 wel een goede reden zijn en voor de ander niet.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,wat anderen ook schrijven,Tim moet weg.
Daar ben ik het mee eens , en luister nu naar Cris , dat is ook een roddel tante eerste klas .quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,wat anderen ook schrijven,Tim moet weg.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus Jessie is ook al de baas over de stemmingen?
Ik snap niet wat er zo hypocriet aan is.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens , en luister nu naar Cris , dat is ook een roddel tante eerste klas .
Dat denkt hij alleen maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze is zwaar beledigd dat ze is aangesproken: ik ga het er niet meer over hebben, lijkt wel een kleuterklas, wil er niet bij betrokken worden en maar doorgaan.
Het zit haar flink dwars. Mooi, leer maar eens om je niet overal mee te bemoeien en een mening over te hebben.
Vorige keer heeft hij de aankomende nieuwe bewoner gechanteerdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat de reden voor het "gunnen" eigen belang is. Dat vind ik hypocriet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo hypocriet aan is.
Omdat ze de een wel een Petertje geven moeten ze dat nu blijven doen?
als Joa zelf was gegaan (en dat wilde hij ook maar werd tegen gehouden) dan was Tim next geweest, verhaaltje met Franny had nog veel potentie, hij moest nog 2 maandjes blijven van febo....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
ik sta daar vrij neutraal in, ben niet anti Jessie en ook niet pro, vind het allemaal wel meevallen hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
Moe word je van die discussie elke dag weer opnieuw
Ik heb het alleen over Cris waar ik van denk hou zelf eens op gek wijf .quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging om een simpel grapje.
Totaal uit proportie hoe er op werd gereageerd.
Omdat het ook te achterlijk voor woorden is dat Tim briesend verhaal wilde komen halen over een simpel grapje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:25 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over Cris waar ik van denk hou zelf eens op gek wijf .
Ze is zwaar beledigd dat ze is aangesproken: ik ga het er niet meer over hebben, lijkt wel een kleuterklas, wil er niet bij betrokken worden en maar doorgaan
Dat zit er dik in, ze zijn al 2 dagen bezig om Erik een vertrekdepressie aan te praten, zodat Timo veilig blijftquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:24 schreef BloesBloes het volgende:
Utopia, kort gezegd; The continuing story of TimTim.
De avonturen van TimTim gaan gewoon door, hij blijft zoals verwacht, Nieuwe afleveringen o.a;
TimTim verzuipt Teddy in de vijver, TimTim sloopt de bakkerij, TimTim's pikante standjes en TimTim Keizer en Sexgod op de Apenrots!
Stay tuned
Dat noemt men een afspraak maken, en dat in Utopia, ......Onmogelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat de reden voor het "gunnen" eigen belang is. Dat vind ik hypocriet.
Besluit dan met zn allen dat er geen petertjes meer komen. Ga dat gesprek met elkaar aan, ipv de ene keer wel en de andere keer niet, omdat het beter uitkomt.
tsja...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten op de Vrimibo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das niet meer spannend, dat heeft Jessie al gedaanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:24 schreef BloesBloes het volgende:
De avonturen van TimTim gaan gewoon door, hij blijft zoals verwacht, Nieuwe afleveringen o.a;
TimTim verzuipt Teddy in de vijver, TimTim sloopt de bakkerij, TimTim's pikante standjes en TimTim Keizer en Sexgod op de Apenrots!
Stay tuned
Inderdaad, behoorlijk hypocriet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat de reden voor het "gunnen" eigen belang is. Dat vind ik hypocriet.
Besluit dan met zn allen dat er geen petertjes meer komen. Ga dat gesprek met elkaar aan, ipv de ene keer wel en de andere keer niet, omdat het beter uitkomt.
Yup, ik zat me al af te vragen me welke "oplossing" de Febo zou komen, ik gokte op een tegendraadse nieuwe, maar deze is natuurlijk ook "briljant"quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, ze zijn al 2 dagen bezig om Erik een vertrekdepressie aan te praten, zodat Timo veilig blijft
Het was geen simpel geintje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het ook te achterlijk voor woorden is dat Tim briesend verhaal wilde komen halen over een simpel grapje.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:24 schreef BloesBloes het volgende:
Stay tuned
Precies en dat maakt het geen onschuldig geintje, maar een steek.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was geen simpel geintje.
Ze wist dondersgoed dat Lotus Tim eruit had gegooid en wist ook dat Tim dus niet zo makkelijk terug zo mogen, de dag nadat hij eruit was geschopt.
Ja maar TimTim doet dat veel origineler, met meer passie zeg maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet meer spannend, dat heeft Jessie al gedaan
Ik lees toch echt het tegenovergestelde hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, ze zijn al 2 dagen bezig om Erik een vertrekdepressie aan te praten, zodat Timo veilig blijft
Ja, das wel weer waar, Tim zit vol met passie zowel in als uit buiten bedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja maar TimTim doet dat veel origineler, met meer passie zeg maar.
Die houdt Teddy met alle plezier enkele minuten onder water.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja maar TimTim doet dat veel origineler, met meer passie zeg maar.
Elk geintje heeft een seintje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies en dat maakt het geen onschuldig geintje, maar een steek.
met dat semi intelligente sarcastische toontje van drquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:32 schreef schizolientje het volgende:
Mylene valt me tegen, hangen bij anderen is het enige wat ik haar zie doen
En vergeet vooral niet liefdevol.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, das wel weer waar, Tim zit vol met passie zowel in als uit buiten bed
Wanneer gaan ze nu eens wat doen ? echt wat een lui zootje .quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:32 schreef schizolientje het volgende:
Gisteren was ze her en der aan het verven en best een lange tijd achtereen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:32 schreef schizolientje het volgende:
clownsvisjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:33 schreef QuarterBack het volgende:
En Sjellie heeft nog geen stom woord gezegd, hangt er weer clueless bij, terwijl ze allang weet dat ze Gerrit weer snel moet aanslijmen nu het setje Jens en Mileen in de maak is
[ afbeelding ]
en dat terwijl Jens er hartverscheurend bij staat te janken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die houdt Teddy met alle plezier enkele minuten onder water.
Draak van een wijf, maar ze was inderdaad wel steeds aan het werk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gisteren was ze her en der aan het verven en best een lange tijd achtereen.
Ben bang dat ie ook zo weer mee naar huis gaatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske vindt een condoom tussen Chris haar troep, ongebruikt weliswaar
Ze ziet dat Gerrit aansluiting vind bij de populaire Jens die Mileen aan het paaien is, dus Sjellie wil er ook weer bij het groepjequote:
Sjellie "wilt" altijd wat een ander "wilt"quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:37 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ze ziet dat Gerrit aansluiting vind bij de populaire Jens die Mileen aan het paaien is, dus Sjellie wil er ook weer bij het groepje
Ja,gaat lekker.Al 10 posts in mijn hoofd die nu totaal offtopic zijn.quote:
Ik zal eerlijk zijn, ben vaak niet zo van de bijnamen maar deze vind ik leuk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:48 schreef QuarterBack het volgende:
Clowntje het reuzekind was gisteravond in iedergeval al goed bezig
[ afbeelding ]
Zap jij maar lekker hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zap eerlijk zijn, ben vaak niet zo van de bijnamen maar deze vind ik leuk.
die gaat al een tijdje rond hoor, voornamelijk omdat ze haar mond altijd helemaal rondsmeert met knalrode lippenstiftquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, ben vaak niet zo van de bijnamen maar deze vind ik leuk.
En ze gaan van alles bestellen daarvoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Erik gaat geen huis bouwen voor Merel, geen zin in.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:52 schreef QuarterBack het volgende:
Erik heeft het zwaar, niet zwaar zwaar maar echt zwaar, wat dat ook mag betekenen
Dan moet Merel maar zelf aan de gang gaan .quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Erik gaat geen huis bouwen voor Merel, geen zin in.
komt er aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Tegeltje: Brandon: gas in de brouwerij.
wacht misschien kan Sjellie dat wel!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dan moet Merel maar zelf aan de gang gaan .
Doe niet zo raar, joh.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dan moet Merel maar zelf aan de gang gaan .
Ik blijf het zeggen dat Hiske daar de boel opgehikst heeft, staat me nog goed voor de geest, jij vind Christel leuk, en zij jou ook, hoe leuk zou het zijn als je een atelier voor haar gaat maken?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, joh.![]()
Op de ene stream is Merel haar huisje aan het inrichten en op de andere zegt Erik dat hij niet gaat doen.![]()
Hiske en Christel willen vandaag met Erik het altelier afmaken. Het moet maar eens af.
En Tim deed zijn vinger op ze mond van niet verder iets zeggen .quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:55 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie: die roze deken, je weet wel, die heeft Jessie voor Dave gebruikt dus die ik wil ik niet meer terug
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Tegeltje: Brandon: gas in de brouwerij.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:55 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie: die roze deken, je weet wel, die heeft Jessie voor Dave gebruikt dus die ik wil ik niet meer terug
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen dat Hiske daar de boel opgehikst heeft, staat me nog goed voor de geest, jij vind Christel leuk, en zij jou ook, hoe leuk zou het zijn als je een atelier voor haar gaat maken?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:56 schreef Hagenesie het volgende:
Adriaan zijn stemmen gaan tot nu toe naar Tim. Hij gaat niet op zijn vriend stemmen.
Maar niet met de stemming.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dus iedereen gaat nu erik proberen om te lulllen?
erik moet gewoon lekker naar huis gaan.
Vooral cristel ze weet dat hij een zwak voor haar heeftquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze gebruiken Erik, niets meer, niets minder.
Maar uit zichzelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dus iedereen gaat nu erik proberen om te lulllen?
erik moet gewoon lekker naar huis gaan.
nee, Hiske, is hier echt de kwade genius inquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vooral cristel ze weet dat hij een zwak voor haar heeft
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vooral cristel ze weet dat hij een zwak voor haar heeft
Alp duheuz.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Adriaan gaat met de fiets iets beklimmen ...
Speciaal voor mij?quote:
en weer Adriaan. zou een keer brandon kunnen zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tuurlijk, mag er weer een naar buiten voor 'n leuk uitje![]()
Frightnight is in Oktober weer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en weer Adriaan. zou een keer brandon kunnen zijn
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en weer Adriaan. zou een keer brandon kunnen zijn
Sjel weer jaloers?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Adriaan gaat fietsen tegen kanker,woeheoooo
die weet het nog niet.quote:
echt hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vind het een top initatief maar de manier waarop his het brengt
Ik heb niet snel een hekel aan mensen, maar Hiske.....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vind het een top initatief maar de manier waarop his het brengt
Adriaan zal en moet dus blijven en niet meer klagen .quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
oh dan komt er dit weekend nog wel 'n hometrainer voor A3aan om te oefenen [ afbeelding ]
terecht dan moet je echt hard voor trainen haha daar gaat t brood en taart bakken. adriaan is dan fanatiekquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
oh dan komt er dit weekend nog wel 'n hometrainer voor A3aan om te oefenen [ afbeelding ]
Begravenissen zijn bij haar ook leuk en gezellig; aparte belevingswereldquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske vertelt heel vrolijk dat mensen kanker hebben
Dat dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Adriaan zal en moet dus blijven en niet meer klagen .
is het niet omdat het zwemmen voor het goede doel toen niet doorging omdat er (oh ironie) een poepbacterie in het water zat ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dus adriaan mag erheen goed initatief en doel. maar weer wordt adriaan met iets moois beloond voor het brood bakken waarschijnlijk. actie hoe houden we adriaan tevreden
kloptz egt dan veel plezierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:04 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Begravenissen zijn bij haar ook leuk en gezellig; aparte belevingswereld
jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:04 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Begravenissen zijn bij haar ook leuk en gezellig; aparte belevingswereld
Steil.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:05 schreef pollewop77 het volgende:
Adje wil lopen. Hiske zegt je moet gaan hardlopen, moet wel uitdaging in zitten
Ze heeft geen idee hoe stijl die berg is
sorry, heb afasie... kan niet instaan voor mijn spelfoutenquote:
Adriaan kan niet fietsen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:06 schreef BloesBloes het volgende:
Zei ik al Adriaan gaat niet fietsen maar lopen. Logisch ook
Hij kan natuurlijk die ovens of die kneedmachine aan die fiets hangen om ze werkend te krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
terecht dan moet je echt hard voor trainen haha daar gaat t brood en taart bakken. adriaan is dan fanatiek
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
sorry, heb afasie... kan niet instaan voor mijn spelfouten(tot mijn eigen grote ergernis)
Thanks voor de tip
dat doe je nog steeds 1000 keer beter dan die inbuselen daarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
sorry, heb afasie... kan niet instaan voor mijn spelfouten(tot mijn eigen grote ergernis)
Thanks voor de tip
Oh ja dat klopt! En ik vind het prima dat ik verbeterd word hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat doe je nog steeds 1000 keer beter dan die inbuslen daar
En toch lopen ze er hardlopend tegenop. Wandelen is een andere categoriequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:05 schreef pollewop77 het volgende:
Adje wil lopen. Hiske zegt je moet gaan hardlopen, moet wel uitdaging in zitten
Ze heeft geen idee hoe stijl die berg is
dat zei ze niet letterlijk, maar was meer de toon hoe ze iets brengt Fritsquote:
Ging meer om het gemak van Hiske, doe maar ffquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En toch lopen ze er hardlopend tegenop. Wandelen is een andere categorie
Ik voel me nu schuldig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:08 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt! En ik vind het prima dat ik verbeterd word hoor![]()
Duurt lang dat verzamelen
dat zwemmen ging toen niet door, dus is ff een inhaalslagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel een hardloper
Hij heeft wel gezwommen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zwemmen ging toen niet door, dus is ff een inhaalslag
vier keer?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Voor de hoeveelste keer gaat Adriaan dan naar buiten?
eensquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:10 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
vier keer?
Maar tja, hij zet zich wel in voor dingen daar. Dat zijn er maar weinig die het hem na doen. Dat wordt gezien door buiten
Er staat me niks bij van uitjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:09 schreef Sambalbaai het volgende:
En toch, als er dan naar buiten gegaan wordt, verdeel het dan beter. Dit had Brandon ook kunnen doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:10 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
vier keer?
Maar tja, hij zet zich wel in voor dingen daar. Dat zijn er maar weinig die het hem na doen. Dat wordt gezien door buiten
Kerstparade en dan nog iets geloof ikquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat me niks bij van uitjes.
Het zwemmen, maar dat ging niet door.
Dat ziet niemandquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En toch, als er dan naar buiten gegaan wordt, verdeel het dan beter. Dit had Brandon ook kunnen doen.Die is meer met sport bezig.
Hij heeft wel gezwommen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:10 schreef mootie het volgende:
[..]
adriaan heeft toen wel gezwommen was een ander alternatiefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar doet Brandon ook aan duursport?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En toch, als er dan naar buiten gegaan wordt, verdeel het dan beter. Dit had Brandon ook kunnen doen.Die is meer met sport bezig.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zwemmen,quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:10 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
vier keer?
En nu de alpequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zwemmen,
kerstparade,
Boks challenge.
welke vergeet ik?
Zwemmen, boksen met Gerrit en de feestkar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:09 schreef Sambalbaai het volgende:
ok, dat ben ik kwijtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, er was een alternatief georganiseerd.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zwemmen,
kerstparade,
Boks challenge.
welke vergeet ik?
Is ergens anders toch doorgegaan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zwemmen ging toen niet door, dus is ff een inhaalslag
valt reuze mee hoor die shakes en is belangrijk bij sportenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik, anders zeg ik het niet.
quote:
Als je heel intensief sport misschien wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
valt reuze mee hoor die shakes en is belangrijk bij sporten
Zo dat is inderdaad zoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef BloesBloes het volgende:
Adriaan is voorlopig weer gedekt tegen wegstemmen o.i.d. Netjes Febo
Denk niet dat Adje uberhaupt stemmen krijgtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef BloesBloes het volgende:
kwam sowieso niet in aanmerking voor deze stemming, dus dat is kul wat je nu zegtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef BloesBloes het volgende:
had het hiske wel willen zien doen t trainen alleen alquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske denkt volgens mij echt dat ze mee moet.
Een zoethoudertje voor die dwaas.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef BloesBloes het volgende:
er zin nogal wat tijd tussen nu en het uitjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kwam sowieso niet in aanmerking voor deze stemming, dus dat is kul wat je nu zegt
Gewoon weer iets om hem tevreden te houden en vrolijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zit sowieso niet in de gevarenzone.
Heeft t/m juni ook geen enkele zin. Al gaat ie straks midden in de silo zitten poepen dan nog gaat ie niet weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk niet dat Adje uberhaupt stemmen krijgt
Helemaal weer de oude.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie is al weer aardig aanwezig
dan zijn er nog steeds meer die hem voorgaanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:15 schreef Verida het volgende:
[..]
er zin nogal wat tijd tussen nu en het uitje
Dat ie Erik maar meeneemt als coach, dan kan Tim gewoon naar huis en Erik heeft een doelquote:
Die shakes? Neehoor. Je kunt prima sporten zonder shakes.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
valt reuze mee hoor die shakes en is belangrijk bij sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Talpa wil natuurlijk dat er iemand in zit om die vega-kul te verkondigen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heeft t/m juni ook geen enkele zin. Al gaat ie straks midden in de silo zitten poepen dan nog gaat ie niet weg.
Ja, dat begrijp ik nog wel, oprotten met die draak.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske wil er ook heen, als mental coach of PA.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die shakes? Neehoor. Je kunt prima sporten zonder shakes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make trouble not war
vieze opmerking van haarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:18 schreef BarryOSeven het volgende:
Christel suggereert dat Erik anaal genomen moet worden.
Om te leren lopen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kan er weer dure trainer binnen komen
En er komt geen andere stemming voor juni? Zo hoe vind je die voor KULquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kwam sowieso niet in aanmerking voor deze stemming, dus dat is kul wat je nu zegt
doet ze toch nog wat met dat dingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel wil ergens durex inproppen bij Erik.
fietsen op drie wielerquote:
heel smerigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vieze opmerking van haar
Zit er geen gebruiksaanwijzing bij dat condoom?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel wil ergens durex inproppen bij Erik.
Christel moet eerst haar ei kwijtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:20 schreef Hagenesie het volgende:
Erik wil over zijn broer vertellen maar krijgt gewoon de kans niet.
dat ding is allang over datumquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zit er geen gebruiksaanwijzing bij dat condoom?
Ze worden daar allemaal smeriger met hun taalgebruik.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vieze opmerking van haar
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:21 schreef Sambalbaai het volgende:
Flikker toch op, met je golf gedoe, Jessie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterlijke poser dat het is.
Bovenstaand bericht is een column.
dat is dus wat erik bedoeld en naar huis wil iedereen is egoist daar hij heeft geen aansluiting gebruiken hem alleen om te bouwen stuk voor stuk daarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:20 schreef Hagenesie het volgende:
Erik wil over zijn broer vertellen maar krijgt gewoon de kans niet.
Als ie komt dan denk ik vandaag. Vanaf maandag alleen maar aandacht voor de stemmingen denk ikquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Nou, laat die nieuwe bewoner maar binnen. Vandaag of maandag moet het toch nog kunnen gebeuren.
Of ze moeten over hun schaduw heen stappen en er zaterdag of zondag 1 in te dumpen wat normaal gesproken nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:23 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Als ie komt dan denk ik vandaag. Vanaf maandag alleen maar aandacht voor de stemmingen denk ik
Nee,nieuwe komt nog niet, ze gaan met 14 stemmenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Nou, laat die nieuwe bewoner maar binnen. Vandaag of maandag moet het toch nog kunnen gebeuren.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:23 schreef BloesBloes het volgende:
Ja hoor Jessie, zelfsTiger Woods komt waarschijnlijk graag naar jouw Golf toernooi. Mafkees!
Aanname.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:24 schreef formule het volgende:
[..]
Nee,nieuwe komt nog niet, ze gaan met 14 stemmen
quote:
ik vermoed pas na de stemmingen dinsdag..anders beïnvloed het de stemmingen ws. Te veelquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:23 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Als ie komt dan denk ik vandaag. Vanaf maandag alleen maar aandacht voor de stemmingen denk ik
Tiger Woods zal Jessie in ieder geval begrijpen....Heeft ook weleens wat uitgehaald onder invloed van het een en ander. Dat schept misschien een bandquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:23 schreef BloesBloes het volgende:
Ja hoor Jessie, zelfsTiger Woods komt waarschijnlijk graag naar jouw Golf toernooi. Mafkees!
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterlijke poser dat het is.![]()
Borstvergroting?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:23 schreef Bramenstruik het volgende:
waarom heeft Merel eigenlijk een borstvergroting gedaan? Het szet er niet uit, dat bos hout voor de deur
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]ja ik wilde er nog achteraan zeggen dat condoom, maar je was me te slim af
Grapjas ben je . jessie is en blijft schijnwerker. bedenkt van alles laat anderen werken en wel de eer opstrijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Nou, Jessie, ga de grond maar vast egaliseren.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Tiger Woods zal Jessie in ieder geval begrijpen....Heeft ook weleens wat uitgehaald onder invloed van het een en ander. Dat schept misschien een band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |