Hij wil niets doen anders loopt hij weg en gaat een sigaretje roken. Gewoon zelf opzouten dan erik en je borg kwijt zijn maar geen petertje. Hij vraagt mensen op hem te stemmen en dat mag niet begreep ik van merel en gerrit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Erik heeft nergens zin in.Dat shreef ik eergisteren ook al.
Dat zou wat zijn Koos,Erik niet op de bank.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij wil niets doen anders loopt hij weg en gaat een sigaretje roken. Gewoon zelf opzouten dan erik en je borg kwijt zijn maar geen petertje. Hij vraagt mensen op hem te stemmen en dat mag niet begreep ik van merel en gerrit.
Dank je , dat heb ik gister gemist dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Erik heeft nergens zin in.Dat schreef ik eergisteren ook al.
quote:
Omdat Joa een heel andere reden had.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
Joa werd het toch ook gegund om naar huis te vertrekken met borg, waarom Erik dan niet?![]()
Omdat ze met Tim in hun maag zitten , je kan niet alles willenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
Joa werd het toch ook gegund om naar huis te vertrekken met borg, waarom Erik dan niet?![]()
Omdat ze Tim echt helemaal zat zijn nu.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:01 schreef Mjelleke het volgende:
Ben een echte vent als je t zo moe bent daar moet je gewoon zelf opstappen.
nog maar 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten op de Vrimibo.
Joa is weken langer gebleven hiervoor. Maar als er steeds petertjes blijven met de stemmingen moeten ze daarmee stoppen want slaat dan nergens meer op dat spelelement.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
Dat vertelde hij net ook al tegen Jessie, hij heeft geen zin doet het omdat het moetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Erik heeft nergens zin in.Dat schreef ik eergisteren ook al.
Omdat ze tim weg willen hebben, eigenbelang weegt zwaarderquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Mylene het volgende:
Dit kwam van merel uitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vertelde hij net ook al tegen Jessie, hij heeft geen zin doet het omdat het moet
Daarom moest ik ook weer zo lachen dat ze nu iets gaan zoeken voor Erik om te doen
DIe Jessie luistert niet als iemand hem wat zegt
Toen waren een aantal Tim ook al helemaal zat. Maar Jens moest blijven en daar werd Tim voor ingezet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze Tim echt helemaal zat zijn nu.
Net andersom toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Toen waren een aantal Tim ook al helemaal zat. Maar Jens moest blijven en daar werd Tim voor ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |