preciesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan ook nog het is een raar kind die zorgt dat anderen om haar heen ruzie krijgen en zij de onschuld speelt
En zo is hetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Franny wil het wel degelijk maar wordt onzeker door de invloeden van iedereen..
Franny heeft totaal geen eigen mening en wil... als tim zegt loop naar recht en lotus zegt nee links... zou ze rechtdoor moeten lopen maar gaat dan toch beide wegen proberen
Ik denk in de meeste relaties wel, helemaal als je jong bent,quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien Koos, dus heb niet echt een oordeel, maar heb mijn partners in het verleden ook wel eens geprobeerd over te halen en andersom, weet niet hoe Tim dat weer gdaan heeft, maar ik heb een vermoeden
En hij gaat op Erik stemmen , omdat die graag naar huis wil .quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:47 schreef pollewop77 het volgende:
Tim gaat gewoon werken tijdens de nominatie
Hij denkt dat Erik gaat
aan de andere kant Dot is Tim echt wel een dwingend mannetje, dat zie ik ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk in de meeste relaties wel, helemaal als je jong bent,
Maar het is Tim en die kan toch geen goed doen, alles wat hij doet is bijvoorbaat al erg.
Hij heeft haar niet op de grond gesmeten, niet vastgebonden, niet de kleren van haar lijf gescheurd.
O Tim zegt dat Hiske ook naar huis wil, dat heb ik nog nooit gehoord?
Ja, dat is dan toch iets waar ze zelf iets aan moet veranderen voor haar zelf, maar ze is ook niet vies van seks, heeft zelf aangegeven seksverslaafd te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Yep helemaal met je eens , maar ik denk wel als je tegen Tim nee zegt dat je dan een probleem heb , die denkt alleen maar aan ontlading , maar goed dit ia een probleem voor Franny![]()
Wat een engel is t tochquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:47 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: het zou egoistisch zijn als ik die man hier wil houden
Dat ben ik met je eens . tim kan hier echt geen goed doen. wat hij ook doet is al fout...maar goed tim kan ook een eikel zijn .. zit nu ook mega klem daar voelt de bui al hangen... wat ik raar vind is franny die hem dus deels laat vallen ineensquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk in de meeste relaties wel, helemaal als je jong bent,
Maar het is Tim en die kan toch geen goed doen, alles wat hij doet is bijvoorbaat al erg.
Hij heeft haar niet op de grond gesmeten, niet vastgebonden, niet de kleren van haar lijf gescheurd.
O Tim zegt dat Hiske ook naar huis wil, dat heb ik nog nooit gehoord?
Die gozer is nog nooit zo vaak van bil gegaanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:49 schreef Mylene het volgende:
Die wallen bij Tim, worden ook met de dag erger![]()
.
Nog enig idee of ik kan achterhalen wat er is gezegd tussen Gerrit en Shelley ergens rond 1 uur:57 in deze video tijdens de streamlock met bomen? Of is dat voor niemand ooit te horen geweest behalve de redactiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet dat Hidiho uur flimpjes maakte, of hij dat nog doet geen idee
DGK tegengas maakt filmpjes maar die is er momenteel niet
Verder heb ik echt geen idee.
Tim heeft aan Merel beloofd een straatje naar haar huisje te leggen,dat moet vandaag af zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:47 schreef Mylene het volgende:
Jessie gaat ook meehelpen met straten? Hij vertelde Tim waar hij de stenen wilde hebben![]()
.
hoop van net voor de regie krijgen fan veel boze mailsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:50 schreef pollewop77 het volgende:
Tim heeft er een goed gevoel over dat hij blijft
Een SL is op alle streams. Het zou alleen nog gemanipuleerd in de uitzending te zien kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:50 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Nog enig idee of ik kan achterhalen wat er is gezegd tussen Gerrit en Shelley ergens rond 1 uur:57 in deze video tijdens de streamlock met bomen? Of is dat voor niemand ooit te horen geweest behalve de redactie
Sorry,maar niet echt slim om die YT hier te plaatsen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:50 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Nog enig idee of ik kan achterhalen wat er is gezegd tussen Gerrit en Shelley ergens rond 1 uur:57 in deze video tijdens de streamlock met bomen? Of is dat voor niemand ooit te horen geweest behalve de redactie
dit is op naam van Talpa verboden, niet doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:50 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Oke wist ik niet, weggehaald al.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,maar niet echt slim om die YT hier te plaatsen.
Ja vreselijk is hetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:52 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Zou graag zien dat mensen echt geëlimineerd worden, enkel Manon was dat het geval, een half jaar geledenStemmingen zijn keer op keer een desillusie
quote:
Nu jij nog even.quote:
ach welnee, er zijn wel grotere kopstukken weggegaan, geen haan die er nog om heeft gekraaidquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:54 schreef Mylene het volgende:
De Febo laat Tim ook niet gaan, gewoon logisch nadenken. Hij levert teveel televisiemomentjes op. Hij heeft ook een relatie. Een gouden recept.
Ze liegen tegen hem en waarderen hem niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:54 schreef mazaru het volgende:
Erik weer aan het afdwingen dat hij wordt weg gestemd.
Oke, nou dat zal wel niet. Helaas pindakaas dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een SL is op alle streams. Het zou alleen nog gemanipuleerd in de uitzending te zien kunnen zijn.
Ja precies!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:55 schreef Chanel5 het volgende:
Als je geen zin meer hebt moet je opstappen Eric.
Hij vind niks meer leuk om te doen zegt hij. Pak dan die kist en rot opquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze liegen tegen hem en waarderen hem niet.
Geloof mij, Franny doet zich anders voor dan ze in werkelijkheid isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:43 schreef Ranah het volgende:
[..]
dit gaat op bij de zelfverzekerde vrouw, franny is nog lerende
Kan nog mooi voor het weekend.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:55 schreef Chanel5 het volgende:
Als je geen zin meer hebt moet je opstappen Eric.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |