Doet hij ook 'n keer wat, gister Merel en Jens er constant mee bezig geweestquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:36 schreef mazaru het volgende:
Jessie lekker aan het werk met zijn hobbelpaarden
[ afbeelding ]
Nee dat was later, eerst een woordenwisseling tussen Lotus en Timquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:19 schreef PTLe het volgende:
[..]
Gisteravond , maar ik hoorde al dat er geen ruzie was in het huisje , en ik begrijp dat Tim er op wou en en er nee werd gezegd , en daar door dit alles kwam .
Ik open niet , omdat ik niet weet waar het over gaat .
Dan ben ik anders. Als mijn partner nee zegt dan accepteer ik dat. Net zoals zij dat accepteerd als ik een keer geen zin heb. Ze gaf duidelijk aan het niet in die iglo te willen. En morgen dan wel ging doen. Tim accepteerde dat dus niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als dat zo is Koos, dan moet ik bekennen dat ik een aantal van mijn exen serieus misbruikt hebexcuses daarvoor
Ik weet dat Hidiho uur flimpjes maakte, of hij dat nog doet geen ideequote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:17 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik ga zeker over een week of 7-8 nog wel een keer daarheen om geknipt te worden.
Maar weet jij of ik ergens camera 3 en 4 ook terug kan krijgen met 3 uurs filmpjes?
Franny wil het wel degelijk maar wordt onzeker door de invloeden van iedereen..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat was later, eerst een woordenwisseling tussen Lotus en Tim
Franny die Tim stoer vond daarop hebben Tim en Franny een kleine discussie gehad
De nee nee van Franny heb ik dan niet meer gezien maar Franny is een grote meid, best een grote muil tegen vriendjes zoals we van ma en broer hoorde
Als ze niet wil staat ze op en loopt ze weg
Ik heb het niet gezien dus kan er niet goed over oordelen, maar ik denk dat veel vrouwen wel eens nee gezegd hebben en de vrouw toch overstag ging
Je kan als vrouw twee dingen doen, nee zeggen en ja doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja na een paar keer nee te hebben gezegd en aandringen van tim
ik heb het niet gezien Koos, dus heb niet echt een oordeel, maar heb mijn partners in het verleden ook wel eens geprobeerd over te halen en andersom, weet niet hoe Tim dat weer gdaan heeft, maar ik heb een vermoedenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan ben ik anders. Als mijn partner nee zegt dan accepteer ik dat. Net zoals zij dat accepteerd als ik een keer geen zin heb. Ze gaf duidelijk aan het niet in die iglo te willen. En morgen dan wel ging doen. Tim accepteerde dat dus niet.
NIets meer over gehoordquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:28 schreef Bramenstruik het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met Tim zn lab, nieuwe generatie vleesetende planten?
stoutertquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als dat zo is Koos, dan moet ik bekennen dat ik een aantal van mijn exen serieus misbruikt hebexcuses daarvoor
Yep helemaal met je eens , maar ik denk wel als je tegen Tim nee zegt dat je dan een probleem heb , die denkt alleen maar aan ontlading , maar goed dit ia een probleem voor Frannyquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat was later, eerst een woordenwisseling tussen Lotus en Tim
Franny die Tim stoer vond daarop hebben Tim en Franny een kleine discussie gehad
De nee nee van Franny heb ik dan niet meer gezien maar Franny is een grote meid, best een grote muil tegen vriendjes zoals we van ma en broer hoorde
Als ze niet wil staat ze op en loopt ze weg
Ik heb het niet gezien dus kan er niet goed over oordelen, maar ik denk dat veel vrouwen wel eens nee gezegd hebben en de vrouw toch overstag ging
dit gaat op bij de zelfverzekerde vrouw, franny is nog lerendequote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan als vrouw twee dingen doen, nee zeggen en ja doen
En nee zeggen en als d e man blijft aandringen weggaan. Altijd nog haar eigen keus, ze is niet vastgebonden of zo
Zij koos voor ja doen
Waarom erg?quote:
ook omdat franny die positie fijn vind . wenteld zich erin kan ze zielig doen bij anderenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan als vrouw twee dingen doen, nee zeggen en ja doen
En nee zeggen en als d e man blijft aandringen weggaan. Altijd nog haar eigen keus, ze is niet vastgebonden of zo
Zij koos voor ja doen
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja, Tim voelde zich flink het mannetje eerder op de avond, een praatjes die hij had toen hij had gezopen. Dat was later op de avond wel anders met Lotus die tekeer tegen hem ging en Franny ook wat tegen gas gaf, helaas met dieptepunt dat hij geen nee accepteerdequote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:27 schreef Poezewoes het volgende:
Tim kwam verhaal halen bij Lotus gisteravond, hij klopte op de deur Lotus deed open,zag dat het Tim was.
Deed gelijkweer de deur dicht en op slot BAM
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet dat Hidiho uur flimpjes maakte, of hij dat nog doet geen idee
DGK tegengas maakt filmpjes maar die is er momenteel niet
Verder heb ik echt geen idee.
dat vertelde franny van de week , als zij in bed iets niet wilde werd hij boosquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Yep helemaal met je eens , maar ik denk wel als je tegen Tim nee zegt dat je dan een probleem heb , die denkt alleen maar aan ontlading , maar goed dit ia een probleem voor Franny![]()
ik ben het iedere keer oneens met jou, over het geen eigen mening hebben, ze heeft wel degelijk een eigen mening, ze wil gewoon en doet wat zij wil hoor, alleen ze lult andersquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Franny wil het wel degelijk maar wordt onzeker door de invloeden van iedereen..
Franny heeft totaal geen eigen mening en wil... als tim zegt loop naar recht en lotus zegt nee links... zou ze rechtdoor moeten lopen maar gaat dan toch beide wegen proberen
Wat een zooitjequote:
kan ook nog het is een raar kind die zorgt dat anderen om haar heen ruzie krijgen en zij de onschuld speeltquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben het iedere keer oneens met jou, over het geen eigen mening hebben, ze heeft wel degelijk een eigen mening, ze wil gewoon en doet wat zij wil hoor, alleen ze lult anders
Tja , maar zo open en bloot in die Iglo , maar goed dit is mijn idee , en het klopt Franny heeft ook verteld seks verslaaft te zijn , dus soort zoekt soort maar .quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom erg?
Ik zie het probleem niet ze liggen ook overdag te wippen, wat is dat erger dan in de iglo"D
Laten we niet vergeten dat Fran er over het algemeen ook niet vies van is he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |