Was echt heel leukquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens niet vrolijk hoor.![]()
Hoe was je vakantie zus?
De strijd is losgebarsten.
![]()
@:moemoe you go girl
Die ligt nog naast de echte mevrouw haags waarschijnlijk.quote:
Niks moet in het levenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet blauw aanmoedigen natuurlijk
ja lekker ontspannen. Beetje in het bos wandelen. Zwemmen in het zwembad hier. Gisteren dagje Groningen geweest. Vandaag spullen inpakken en nog even wat hier in de buurt doen voordat we naar huis gaan na de lunch.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow oke. En bevalt het daar een beetje in Drenthe?
Zal wel stuk rustiger zijn als jij thuis werkt en de kleintje op school zit.
Klinkt wel goed allemaal, heel relaxtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja lekker ontspannen. Beetje in het bos wandelen. Zwemmen in het zwembad hier. Gisteren dagje Groningen geweest. Vandaag spullen inpakken en nog even wat hier in de buurt doen voordat we naar huis gaan na de lunch.
Thuiswerkdagen zullen inderdaad een stuk rustig zijn
Gefeliciteerd btwquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja lekker ontspannen. Beetje in het bos wandelen. Zwemmen in het zwembad hier. Gisteren dagje Groningen geweest. Vandaag spullen inpakken en nog even wat hier in de buurt doen voordat we naar huis gaan na de lunch.
Thuiswerkdagen zullen inderdaad een stuk rustig zijn
Ja dat is altijd zo als het leuk is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was echt heel leukTijd was beetje te snel gegaan alleen
![]()
@:moemoe![]()
maak die blauwe in!!!
Nee nog niet echt een datum, moeten kijken wat voor ons beide werkt. Maar dat komt wel goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo als het leuk is.
![]()
Staat er alweer wat nieuws gepland?
En wat ga jij vandaag doen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo als het leuk is.
![]()
Staat er alweer wat nieuws gepland?
Okay. Komt vast en zeker goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nog niet echt een datum, moeten kijken wat voor ons beide werkt. Maar dat komt wel goed
Om 11.11 naar de optocht kijken van mijn dochters op school. En daarna naar een vriendin.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En wat ga jij vandaag doen?
Winkelen met koningin Maxima ?
Hoe gaan ze verkleed?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Om 11.11 naar de optocht kijken van mijn dochters op school. En daarna naar een vriendin.
Nee Máxima kon niet vandaag.
En jij? Werken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |