Dit was ook eigenlijk niet mijn grap.quote:
Nee Fatima.quote:
Gelukkig heb ik nog een kleine voldoende gegeven. Anders was ze nu boos en ging ze een andere UI nemen.quote:
Ja en weer recepten voor molotov's en zulks opzoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een kleine voldoende gegeven. Anders was ze nu boos en ging ze een andere UI nemen.
Fokkerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:33 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Elfletterig zit hier gewoon goed hoor.
Volgens mij is Harry de enige die haar een beetje in bedwang kan houden. Daar heeft -ie als FA een dagtaak aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en weer recepten voor molotov's en zulks opzoeken
Ja al probeert ze nu natuurlijk wel Danny te bespelen om meer macht te krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is Harry de enige die haar een beetje in bedwang kan houden. Daar heeft -ie als FA een dagtaak aan.
Ja, maar om dan meteen een compleet nieuwe user policy af te dwingen...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al probeert ze nu natuurlijk wel Danny te bespelen om meer macht te krijgen
En dat alleen maar voor een paar tietenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar om dan meteen een compleet nieuwe user policy af te dwingen...
Ja, lullig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat alleen maar voor een paar tieten
Nee, tietig.quote:
Mja het werkt niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al probeert ze nu natuurlijk wel Danny te bespelen om meer macht te krijgen
Ik wil niet stoken hoor, maar pik je dat?quote:
Nou vind het wel wat karig ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar pik je dat?
Oke kun je je post dan even aanpassen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het moest een 9 zijn. Ik typte per ongeluk ondersteboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |