Maakt het niet minder vreemde algebra, bij jas heb in nog een idee wat het is, yas zegt me nietsquote:
Yas is arabisch voor jas.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maakt het niet minder vreemde algebra, bij jas heb in nog een idee wat het is, yas zegt me niets
Het is gewoon een jas voor als het -23 is, oftewel je bent ijskoud en kil.quote:
Had gekund dat jij het wist. Maar het is dus Embreeerrr (waarbij ik aanneem dat die rrr voor een bekakte, Gooise R staat)quote:Op zondag 3 maart 2019 18:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij?
Mijn naam spreek je uit als jasmiendrieentwintig
Het is eigenlijk gewoon een hele dikke winterjas, die mensen in Siberië aantrekken als de temperatuur -23 is.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
Jas min 23, welke vreemde algebra is dat eigenlijk?
Doe eens niet mijn grapjes afpakken.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een jas voor als het -23 is, oftewel je bent ijskoud en kil.
LTVDK Was eerst.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens niet mijn grapjes afpakken.
https://translate.google.(...)l&tl=en&text=embraerquote:Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had gekund dat jij het wist. Maar het is dus Embreeerrr (waarbij ik aanneem dat die rrr voor een bekakte, Gooise R staat)
Dan moet je maar gewoon doortypen hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens niet mijn grapjes afpakken.
In het Portugees klinkt het als "in braille"quote:Op zondag 3 maart 2019 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://translate.google.(...)l&tl=en&text=embraer
In het Thais alsof er een schaap wordt verkracht maar dat die niet echt onder de indruk is.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In het Portugees klinkt het als "in braille"
Niet echt.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het Thais alsof er een schaap wordt verkracht maar dat die niet echt onder de indruk is.
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het Thais alsof er een schaap wordt verkracht maar dat die niet echt onder de indruk is.
Wat bedoel jequote:Op zondag 3 maart 2019 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Er bestaat toch apperaat die het geluid van radio's en zzo kan versturen?
Zag een keer een filmpje van een gozer die op zijn balkon zat en de muziek van een buur wist te stoppen die het tyfushard had staan. Maar misschien was dat radio?quote:
Een molotov door de ruit?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zag een keer een filmpje van een gozer die op zijn balkon zat en de muziek van een buur wist te stoppen die het tyfushard had staan. Maar misschien was dat radio?
Misschien geluidsgolven blokken, als je dezelfde tonen precies omgekeerd die kant op stuurt cancellen ze elkaar uit volgens mijquote:Op zondag 3 maart 2019 19:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zag een keer een filmpje van een gozer die op zijn balkon zat en de muziek van een buur wist te stoppen die het tyfushard had staan. Maar misschien was dat radio?
Dat klinkt wat ingewikkeld.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien geluidsgolven blokken, als je dezelfde tonen precies omgekeerd die kant op stuurt cancellen ze elkaar uit volgens mij
Oh gewoon de lokale stroomkast een molotov in gegooid?quote:
Das toch niet netjes.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh gewoon de lokale stroomkast een molotov in gegooid?
Ik heb werkelijk waar geen idee, maar dit is waar ik op kwam met mijn beperkte kennis van zakenquote:
Nou je gooit in ieder geval geen ruiten in met een brandend voorwerp met alle gevolgen van dien. Zo'n huisje staat vaak vrijstaand dus weinig nevenschade. Nadeel is wel dat heel de buurt er dan last van heeft, dat wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |