werd nu niet meer zo kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn een stelletje kennissen van elkaar Kiko, Antonio en Alex
Ik blijk eigenlijk ook niet te bulderenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Till is nog steeds de enige bulderaar, maar van Soury weten we het nog niet.
Je zult het nu toch echt op moeten nemen zodat wij er het juiste etiket op kunnen plakken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
Meer giechelen eigenlijkkomt niet eens in de buurt van een bulder #identiteitscrisis
dat vind ik soms zo gęnantquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:53 schreef sacha het volgende:
ik moet soms zo hard lachen dat ik bij het inademen knor [ afbeelding ]
#tmi
de moeders daar zijn toch niet normalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En Sofia is niet echt blij om te blijven, maar ze moet vast van haar moeder
krijg ik nog huiswerk mee ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zult het nu toch echt op moeten nemen zodat wij er het juiste etiket op kunnen plakken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:53 schreef sacha het volgende:
#tmi
Ik noteer het even.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:53 schreef sacha het volgende:
#tmi
Alleen maar bekvechten met elkaarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
de moeders daar zijn toch niet normal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |