Dit was in Leeuwarden.Hij is later ook nog neergestoken schijnt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm het is dat ik toevallig weet dat @:Ghostbuster geen Sander heet
Dat dacht ik idd even.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:53 schreef sacha het volgende:
ik moet soms zo hard lachen dat ik bij het inademen knor [ afbeelding ]
#tmi
het werkt gewoon nuquote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter nur of gaat het zonder uitzetzer?
Sander tochquote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit was in Leeuwarden.Hij is later ook nog neergestoken schijnt.
Het kwam voor hem vast als een verassing.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sander tochmoet je maar niet veraden!
Neergestoken worden lijkt me ook niet iets wat je op afpraak doet?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kwam voor hem vast als een verassing.
Kun je niet slapen?
OK... moet wel weer ff wennen aan dat Brasiliaans..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet en keer paula blond haar muis-stem luisteren
was in uto fiki ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Neergestoken worden lijkt me ook niet iets wat je op afpraak doet?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kwam voor hem vast als een verassing.
Kun je niet slapen?
Recce doelde meer op de spelfout van zowel verader als verassingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Neergestoken worden lijkt me ook niet iets wat je op afpraak doet?
Nee,ik hoop dat ze snel komt.quote:
blonde meid grieze shirt 28 en muis-stemquote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... moet wel weer ff wennen aan dat Brasiliaans..
werkt ook op mn tablet nu.. Het regent pijpenstelen
Dat heb je weer goed geregeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:57 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
Nee, de hele dag te moe om te functioneren en nu wakker.Naja, bijna weekend.
En over mijn spelvout lees je heen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Recce doelde meer op de spelfout van zowel verader als verassing
laat soury het maar niet horen danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
blonde meid grieze shirt 28 en muis-stem
Ja komt goed! Het is voor jou toch ook wel laat nu?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb je weer goed geregeld.Kun je in het weekend wel goed slapen?
Ohquote:Op vrijdag 1 maart 2019 02:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En over mijn spelvout lees je heen.
Ik ga altijd rond deze tijd slapen. Dat ga ik nu dus ook maar doen. Welterusten als je nog gaat proberen te rusten en anders sterkte met het wakkerblijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 02:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja komt goed! Het is voor jou toch ook wel laat nu?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 02:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga altijd rond deze tijd slapen. Dat ga ik nu dus ook maar doen. Welterusten als je nog gaat proberen te rusten en anders sterkte met het wakkerblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |