De horror.quote:
En de rustige periode is ook net weer achter de rug. Vanaf vandaag worden alle terrassen weer opgebouwd.quote:
ik schuifel me er wel tussendoor hoop ik als ik geen bouwput tegen kom ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de rustige periode is ook net weer achter de rug. Vanaf vandaag worden alle terrassen weer opgebouwd.
De nieuwe fietsenstallingen op Rokin en Damrak zijn wel een succes. Dat scheelt enorm qua obstakels in dat gebied.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ik schuifel me er wel tussendoor hoop ik als ik geen bouwput tegen kom ...
OK die zal ik wel niet gebruikenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De nieuwe fietsenstallingen op Rokin en Damrak zijn wel een succes. Dat scheelt enorm qua obstakels in dat gebied.
Je lijkt mij wel als ik de stad in moet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:52 schreef chufi het volgende:
Ik ben niet van plan mn bezoek aan het centrum langer te maken dan het strikt noodzakelijk... tram uit eindje lopen en weer terug tram naar huis
bij mij hangt het af van moeten of mogenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel als ik de stad in moet.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jouw ritme is wel heel fucked up.
owwquote:
Nah, het is niet ondraaglijk of zo. Ik mik er zo maar even weer een ibu in.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
owwmisschien toch maar de doc bellen voor het weekend begint? Of kijk je het nog even aan
Je kan die maagbeschermers gewoon bij de supermarkt/drogist kopen hè, omeprazol. Kan een stuk schelen qua buikpijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het is niet ondraaglijk of zo. Ik mik er zo maar even weer een ibu in.
Dat noteer ik even. Heb ze nu trouwens niet nodig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan die maagbeschermers gewoon bij de supermarkt/drogist kopen hè, omeprazol. Kan een stuk schelen qua buikpijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat noteer ik even. Heb ze nu trouwens niet nodig.
Heb ik lang geleden wel eens 's nachts gedaan met ruim 40 graden koorts en verschrikkelijke pijn in m'n hoofd. Wel handig, 75 meter schuifelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ziekenhuis ligt toch om de hoek .. ff langs de eerste hulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |