Ah, Ghostbuster heeft geen bijzondere naam dus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef TillyB het volgende:
@:Recce ach met onze dramatische geheugons zijn we ze ook zo weer vergeten
Nee ik weet hem wel hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef TillyB het volgende:
@:Recce ach met onze dramatische geheugons zijn we ze ook zo weer vergeten
Hij blijft voor mij altijd Sanderquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, Ghostbuster heeft geen bijzondere naam dus.
Hm sarcastische ondertoon ik pak de regels er even bijquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lezen blijkt vrij lastig te zijn.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
GJ bellen. Die is daar goed in en heeft zoiets zelf vast ook wel eens meegemaakt.
Doen alsof je je helemaal de pleuris werkt, lijkt me helemaal geen goed strategie als je je bedrijf wil verkopen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]Die maakt er wel gelijk een zesdelige instareportage van
Oh ik ben al lang al van die abo af vanwege ehhhhh skeerheid. Maar nog steeds af en toe wel een wielrenartikeltje ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:47 schreef Recce het volgende:
Tilly, hoe gaat het eigenlijk met Blendle? Nog steeds wielrenners?
Rijke tata.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef sig000 het volgende:
Wanneer de auto te vies wordt gaat ie naar de sloop.
Dan heb je het niet helemaal begrepen inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Gezeik met dat Nirvana iedere avond, nooit begrepen wat daar zo geweldig aan is op 2 nummers na misschien
Ik wist dat er een die hard fan hier vertoefdequote:Op donderdag 28 februari 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal begrepen inderdaad.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die laat ik de binnenkant stofzuigen.
Ha iddquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doen alsof je je helemaal de pleuris werkt, lijkt me helemaal geen goed strategie als je je bedrijf wil verkopen.
Je rijdt er gewoon nauwelijks mee dan worden ze ook niet vies.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mwah ik koop gewoon knakenbakken.
Contractuele bezigheden zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ha iddmaar hij had wel een middagje vrij met Mris
Wat luister je dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Gezeik met dat Nirvana iedere avond, nooit begrepen wat daar zo geweldig aan is op 2 nummers na misschien
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik ben al lang al van die abo af vanwege ehhhhh skeerheid. Maar nog steeds af en toe wel een wielrenartikeltje ja.Het stopt gewoon nooit!
Nah, die hard fan is overdreven. Ik luisterde het wel in m'n pubertijd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wist dat er een die hard fan hier vertoefde
10k per jaar zoals veel anderequote:Op donderdag 28 februari 2019 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je rijdt er gewoon nauwelijks mee dan worden ze ook niet vies.
Nee ik niet wel Pearl Jamquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, die hard fan is overdreven. Ik luisterde het wel in m'n pubertijd.
Het blijde nieuws laat wel lang op zich wachten voor GJ’s doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Contractuele bezigheden zeker?
Polly wants a cracker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Het was Polly van Nirvana zegt die gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |