quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
vanavond maskertje tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben meer van het saunatje, morgen weer
Ja.quote:
eiwitmaskertjequote:
Net als appelflappen, chocoladebollen gevulde koekoek kano's, etc.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:42 schreef NoCigar het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Oscar. het volgende: [..] lekkah
Granaatappel-gel peel-off maskerquote:
hier gaat wat misquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:42 schreef Oscar. het volgende:
quote:
Op donderdag 28 februari 2019 23:42 schreef NoCigar het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Oscar. het volgende: [..] lekkah
Net als appelflappen, chocoladebollen gevulde koekoek kano's, etc.
Wat doe jequote:
geen ideequote:
Dat gaat echt goed mis.quote:
Dan mag het op de gang hangen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens pittige ruzie over een schilderij?
quote:
30 cm hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:03 schreef Handleiding het volgende:
Is morgen de laatste aflevering van de mol @:zipportal
quote:
Normiesquote:
Veel geslapen dus nu wat werk inhalen. Maandag naar de nefroloog voor de uitslagen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe headset gekocht. Hoe was jullie dag?
Jij speelt de hele dag Patience, daar heb jij heul geen headset voor nodig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe headset gekocht. Hoe was jullie dag?
Je gaat er zelf maar een halen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij speelt de hele dag Patience, daar heb jij heul geen headset voor nodig.
Inleveren dat ding.
Spannend!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Maandag naar de nefroloog voor de uitslagen.
Jij komt stiekem uit Amsterdam.quote:
Ik heb de uitslagen al gezien en mijns inziens ziet het er redelijk goed uit (ben naast mijn baan ook nog deeltijd doktersassistente)quote:
sinds Holleeder van de straat is laait de mocromaffia opquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Holleeder moet vrij en de Wetteloze, Amsterdamse straten schoon blijven vegen.
Dan liever Holleederquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
sinds Holleeder van de straat is laait de mocromaffia op
Toeval?
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:22 schreef JanCees het volgende:
Dus niet live vanavond aangezien sjon er zit
Was nooit goed in lijstjes.quote:
Zijn horloge heeft het ook half 12.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:22 schreef JanCees het volgende:
Dus niet live vanavond aangezien sjon er zit
Het om laten leggen van dergelijke personen is het risico niet waard voor criminelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarom staat hij ook niet op de site aangekondigd.... Voor de rest is dit wel live.
oog voor detail jijquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn horloge heeft het ook half 12.
Op naar het JanCees topic.
DKDBGod.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
oog voor detail jij
Mediapark dus veilig genoeg
Jij loopt echt achter.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
BREAKING NEWS: NAM wil gaswinning op meer plekken in Drentse velden
Get rekt Drenthe
gewoon pompen ja tochquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Get rekt Drenthe
Kom eens uit die sauna met je natte reedtdtdt en headset.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Get rekt Drenthe
je wiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn haxbal kameraden en ik kijken nu ook
Uh, okequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ben je SS'er?
Je hoeft niet te antwoorden.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kom eens uit die sauna met je natte reedtdtdt en headset.
taggiequote:
nerdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een Krabby gevangen in pokemon geel.
Nee dat is John.quote:
Ga je voetbalposter kussenquote:
Kale Jinekquote:
en net zo diepquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Hoelang is die Nicky wel niet, 2 meter 30?
Net een M&M die kop.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:48 schreef bombmannl het volgende:
Die Nikki is echt een omhooggevallen trol met een laag plamuur op der kop. Die stem
Plamuur inderdaad, maar ook weer geen trol.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:48 schreef bombmannl het volgende:
Die Nikki is echt een omhooggevallen trol met een laag plamuur op der kop. Die stem
Het is bestemd voor hele intelligente mensenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:48 schreef xzaz het volgende:
Over smaak valt niet te twisten... Maar dmn wat is ze lelijk
ik ben bijna doctorandusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is bestemd voor hele intelligente mensen
Ik heb altijd meteen door hoe alles zit, dan is het ook niet leukquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is bestemd voor hele intelligente mensen
simpel je bent een groep een iemand is de mol dus saboteerd aan het einde van elke twer dagen is er een test wie de mol ism de gene met de minste kennis valt af.quote:
Netjesquote:
die opdrachten snap ik ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
simpel je bent een groep een iemand is de mol dus saboteerd aan het einde van elke twer dagen is er een test wie de mol ism de gene met de minste kennis valt af.
Het is entertainment. Natuurlijk is het onzin.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
die opdrachten snap ik ook niet
Allemaal onzin joh
Dan win je wel de prono (voorspellingspoule), best cool hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:52 schreef butz0rs het volgende:
Ik heb altijd meteen door hoe alles zit, dan is het ook niet leuk
Dan slaap ik.quote:
Er zijn twee mollen, maar die optie kun je nooit invullen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:54 schreef svann het volgende:
[..]
Dan win je wel de prono (voorspellingspoule), best cool hoor.
Lekker ABPquote:Pensioenfonds ABP vordert 3 miljoen euro aan pensioengeld terug dat na een fout sinds 2014 ten onrechte is uitgekeerd. De maatregel treft ongeveer 700 mensen. Van een deel van hen is in februari al automatisch geld teruggevorderd. Dat had niet mogen gebeuren, zei een ABP-woordvoerder in het tv-programma Meldpunt van Omroep Max.
Het ABP biedt excuses aan en zal het ingehouden pensioengeld terugstorten, maar uiteindelijk moet het te veel ontvangen pensioengeld wel helemaal worden terugbetaald. "Die 3 miljoen euro is immers van alle deelnemers aan het fonds", zei woordvoerder Hellendoorn in Meldpunt.
Door de fout kregen mensen jarenlang elke maand een paar honderd euro aan partnertoeslag, terwijl ze daar geen recht meer op hadden. Toen de fout werd ontdekt, was het totaalbedrag soms opgelopen tot duizenden euro's. Omdat het maandelijks inkomen niet veranderde, viel het de gepensioneerden, onder wie veel ambtenaren, politiemensen en leerkrachten, niet op dat zij te veel kregen.
Nu moeten zij uit een verlaagde pensioenuitkering het te veel uitgekeerde geld terugbetalen.
quote:
Gewetenloos.quote:Nu moeten zij uit een verlaagde pensioenuitkering het te veel uitgekeerde geld terugbetalen.
dat je oneerlijk verkregen geld terug moet betalen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:24 schreef svann het volgende:
[..]
[..]
Gewetenloos.
Het zal je (oma) maar overkomen.
Angela "kijk eens niet zo zuuuuur" is er weerquote:
en stamgast rob jettenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:08 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Angela "kijk eens niet zo zuuuuur" is er weer
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Robje en Kasja zijn allbei om te
Geen Volvo rijden, dikke nerdquote:Op maandag 4 maart 2019 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Volvo verlaagt maximale snelheid nieuwe auto's naar 180 kilometer per uur
Wat nou als ik bij een klant weg kom en ik moet heel hard rijden om op tijd voor jinek te komen
Dan maar Saabquote:
Allemaal Turkenbakken en taxi's. Behalve Porsche.quote:
Turken rijden BMWquote:Op maandag 4 maart 2019 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Allemaal Turkenbakken en taxi's. Behalve Porsche.
Dat betekent niet veel goeds voor de andere vrouwen aan tafel.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 23:07 schreef Ronaldsen het volgende:
De Russische trollenfabriek bleek niet te bestaan, was fake news gebaseerd op een handvol accounts.
En ook nog eens geschikt voor je dagelijkse boodschappenquote:Op maandag 4 maart 2019 23:14 schreef JanCees het volgende:
Enige media die ik geloof in USA is infowars, daily wire en rebel media
quote:Op maandag 4 maart 2019 23:07 schreef Ronaldsen het volgende:
De Russische trollenfabriek bleek niet te bestaan, was fake news gebaseerd op een handvol accounts.
Ik leef op supplementen en vitaminepillenquote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
En ook nog eens geschikt voor je dagelijkse boodschappen
Ik vind Asscher 100 keer beter dan die jochies van D66 en GL.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het huidige D66 is compleet inwisselbaar met de PvdA en GL.
Jazeker maar ze hebben allemaal dezelfde inwisselbare plannetjes.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:21 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vind Asscher 100 keer beter dan die jochies van D66 en GL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |