quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
vanavond maskertje tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben meer van het saunatje, morgen weer
Ja.quote:
eiwitmaskertjequote:
Net als appelflappen, chocoladebollen gevulde koekoek kano's, etc.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:42 schreef NoCigar het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Oscar. het volgende: [..] lekkah
Granaatappel-gel peel-off maskerquote:
hier gaat wat misquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:42 schreef Oscar. het volgende:
quote:
Op donderdag 28 februari 2019 23:42 schreef NoCigar het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Oscar. het volgende: [..] lekkah
Net als appelflappen, chocoladebollen gevulde koekoek kano's, etc.
Wat doe jequote:
geen ideequote:
Dat gaat echt goed mis.quote:
Dan mag het op de gang hangen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens pittige ruzie over een schilderij?
quote:
30 cm hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:03 schreef Handleiding het volgende:
Is morgen de laatste aflevering van de mol @:zipportal
quote:
Normiesquote:
Veel geslapen dus nu wat werk inhalen. Maandag naar de nefroloog voor de uitslagen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe headset gekocht. Hoe was jullie dag?
Jij speelt de hele dag Patience, daar heb jij heul geen headset voor nodig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe headset gekocht. Hoe was jullie dag?
Je gaat er zelf maar een halen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij speelt de hele dag Patience, daar heb jij heul geen headset voor nodig.
Inleveren dat ding.
Spannend!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Maandag naar de nefroloog voor de uitslagen.
Jij komt stiekem uit Amsterdam.quote:
Ik heb de uitslagen al gezien en mijns inziens ziet het er redelijk goed uit (ben naast mijn baan ook nog deeltijd doktersassistente)quote:
sinds Holleeder van de straat is laait de mocromaffia opquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Holleeder moet vrij en de Wetteloze, Amsterdamse straten schoon blijven vegen.
Dan liever Holleederquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
sinds Holleeder van de straat is laait de mocromaffia op
Toeval?
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:22 schreef JanCees het volgende:
Dus niet live vanavond aangezien sjon er zit
Was nooit goed in lijstjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |