Doodeng joh die Shrek......quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:04 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
[..]
Gefeliciteerd en wat fijn
Cinderella
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb de baanAllemaal positieve dingen weer die gebeuren
Ha ha ha hij wilde me in het moeras gooien maar dat vond ik zo vies.....maar kan nog nauwelijks lopen, laat staan rennenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:10 schreef quickstepster het volgende:
Wat spookte hij dan uit in je droom vraag ik me af
Lolquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ha hij wilde me in het moeras gooien maar dat vond ik zo vies.....maar kan nog nauwelijks lopen, laat staan rennen![]()
Whahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
LolIk zie het echt voor me nu met je heup ja haha
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:55 schreef quickstepster het volgende:
Maar ik gok op een uitbreiding van Dominiondus ik hoop heel erg dat het niet dezelfde is als ik voor hem heb gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit wel achter een pc ja, dus zou daaraan kunnen liggen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Quoten kan zeker alleen niet mobiel?![]()
En S95Sedan is een slaapkoppie
Ik sliep ook pas om 2.00 uur hoor.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zit wel achter een pc ja, dus zou daaraan kunnen liggen.
Lag er ook laat in dus het is nog vroeg voor mijn doen
Test met quote vanaf mobiel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Quoten kan zeker alleen niet mobiel?![]()
En S95Sedan is een slaapkoppie
Yup, quoten lukt mobielquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Test met quote vanaf mobiel.
Werkt prima
Had het ook al ontdektquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Test met quote vanaf mobiel.
Werkt prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |