Nou echt veel bloed zat er nog niet in hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat al het bloed daar zat en diegene niet helder kon nadenken?
Jawel he,quote:
Dus nog 'blij' gemaakt met een dood vogeltje ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nou echt veel bloed zat er nog niet in hoor
Had echt van jou een veel betere TT verwacht....quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel he,
Volgende keer doe ik er zelfs een extra spatie in
[..]
Dus nog 'blij' gemaakt met een dood vogeltje ook
Mannen zijn gewoon raarquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:52 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha nou idd @:S95Sedan
Matches tot nu toe:
#1 Moest ik eerst door een vriend gekeurd worden (op 50 shades manier) voor ik met hemzelf op date magDenk nog steeds dat hij zelf die lelijke vriend op Kik was en fakeprofiel op Tinder had
#2 Leuk gesprek maar ligt nog in scheiding
#3 Leuk gesprek, reageert niet meer op laatste vraag gisteravond en verwijdert me vanmiddag zonder nog wat te zeggen
#4 Stuurt ongevraagd dickpic
#5 Heeft nog niks terug gezegd
Ja hoezo?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had echt van jou een veel betere TT verwacht....
Zeg dat idd, ach ja wel vermakelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon raar
[..]
Ja hoezo?
Iets met zusters en een vergrootglas was het dan geworden
Maar dat is toch ook niet raar?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef Restyler het volgende:
Stuur altijd saaie foto's op Snapchat, van m'n eten of van de gewichten die ik aan het heffen ben bijvoorbeeld. Reageert niemand op en vind ik prima. Stuur ik één selfie, gelijk alle dames reageren.![]()
Hoezo moest het gekeurd worden op de 50 shades manier?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Zeg dat idd, ach ja wel vermakelijkDie eerste was wel echt weird
Vraag aan een modje of ie nog wil aanpassen dan
Nee andersom. Die "vriend" moest eerst mijn lichaam keuren (tetten/kont voelen/slaan, vingeren) of ik wel geil en onderdanig genoeg was, zou max kwartier duren, moest bij mij thuis en hij wilde me er wel 50 euro voor geven zei hijquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo moest het gekeurd worden op de 50 shades manier?
Wou hij dat je over hem heen liep/domineerde ofzo
Kwam je die tegen op Tinder, Hestia?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef _Hestia_ het volgende:
Nee andersom. Die "vriend" moest eerst mijn lichaam keuren (tetten/kont voelen/slaan, vingeren) of ik wel geil en onderdanig genoeg was, zou max kwartier duren, moest bij mij thuis en hij wilde me er wel 50 euro voor geven zei hij![]()
En als die vriend me dan goedgekeurd had dan wilde hij pas met mij drankje drinken en mocht ik pas met hem op dateDan had ik hem wel alleen en hoefde ik niks meer met die vriend.
Maar beetje weird dat die vriend me dan moest keuren en hij dat niet zelf deed en er ook niet bij was.
Maar hier kickte hij dus op en er was ook echt geen compromis mogelijk
Maar goed, denk toch dat fake was en hij zelf die lelijke vriend was die zo aan vrouwen probeerde te komen
Whahahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon raar
[..]
Ja hoezo?
Iets met zusters en een vergrootglas was het dan geworden
Oe das ook wel erg lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:52 schreef quickstepster het volgende:
Lekker! Ik bedacht net dat ik wel een restje nasi met extra sambal kon opwarmen voor de lunch
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:15 schreef quickstepster het volgende:
Sarabi, hou opnu word het eng, ben je een verloren nicht ofzo?
Hahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:15 schreef quickstepster het volgende:
Sarabi, hou opnu word het eng, ben je een verloren nicht ofzo?
Ik ook niet maar dan nog kan je het wel jammer vinden voor die mensen die het vierenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:18 schreef pitebuell85 het volgende:
Grauwe bedoeling buiten. Hier klagen ze allemaal dat het zulk slecht weer word met carnaval, maakt mij niks uit, doe er toch niet aan mee.
Too cutequote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier lopen wel alweer eenden door de straat om nest plekjes te zoeken, vorig jaar hadden ik een nestje in de tuin....
Zo leuk! Gingen ze elke dag een wandelingetje maken door de tuin en spetteren in een bak waterquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Too cute
Hier lagen ze ooit in de voortuin te slapen maar daarna nooit meer gezien.
Heb je ook wel gelijk in.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dan nog kan je het wel jammer vinden voor die mensen die het vieren
Hele week is het bijna 20 graden geweest en nu lopen de kids hier door de regen hun optocht
Dat is zeker liefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef quickstepster het volgende:
Lekker Restyler! Ik moet nog even wat dingen uitzoeken ivm verkoop huis. Weet niet precies hoe ik dat moet invullen![]()
Net iets liefs gedaan voor mezelf en voor vriendik sleep steeds ons favo spel en uitbreidingen heen en weer. Net een basisspel + nieuwe uitbreiding gekocht om bij hem neer te leggen. Scheelt veel gesleep en dan hebben we weer wat nieuws
Slimquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef quickstepster het volgende:
Lekker Restyler! Ik moet nog even wat dingen uitzoeken ivm verkoop huis. Weet niet precies hoe ik dat moet invullen![]()
Net iets liefs gedaan voor mezelf en voor vriendik sleep steeds ons favo spel en uitbreidingen heen en weer. Net een basisspel + nieuwe uitbreiding gekocht om bij hem neer te leggen. Scheelt veel gesleep en dan hebben we weer wat nieuws
Carcassonne of Kolonisten?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef quickstepster het volgende:
Oeh, die ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:27 schreef quickstepster het volgende:
Dominion!![]()
Had jij die ook nog aangeschaft Sarabi?
Succes dan maar?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef Restyler het volgende:
Oké, heb zojuist een mail van de organisatoren gekregen. Het elf-gangenmenu begint om 18:00 vanavond en de laatste gang is om 23:00.
Dankje. Je krijgt een medaille als je het elf-gangemenu hebt voltooid. En ik wil die medaille.quote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:57 schreef Restyler het volgende:
[..]
Dankje. Je krijgt een medaille als je het elf-gangemenu hebt voltooid. En ik wil die medaille.
Wat is hij toch liefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier alleen eten vanavond want zoonlief neemt z'n meisje mee uit eten
quote:
Ja idd! Toch ook maar weer consequent mn runkeeper aanzetten als ik ga fietsen/wandelen, daar krijg je ook 25 punten per keer voor dan. Zie dat je bijvoorbeeld ook voor 1000 punten en zonder bijbetaling een bios-voucher kunt krijgenquote:
Nou iddquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Wow cool van Menzis
Mijn man gebruikt elke dag runkeeper, zou lekker aantikken
Zeker als je die écht nodig hebt inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:33 schreef quickstepster het volgende:
Wel heel tof! Korting op een bril is ook gewoon heel fijn en handig!
Cloudy with a chance of meatballs 2 op rtl8!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:03 schreef quickstepster het volgende:
Effezijn er vanavond nog leuke films op tv?
Ahhhh, die is schattigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Cloudy with a chance of meatballs 2 op rtl8!![]()
Niet teveel bij nadenken en gewoon heerlijk genieten ha ha! Verder staat hier inmiddels Bohemian Rapsody op on demand.....weliswaar moet je ervoor betalen, maar wat een weergaloze film is dat!quote:
Wat mensen al niet verzinnen zegquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee andersom. Die "vriend" moest eerst mijn lichaam keuren (tetten/kont voelen/slaan, vingeren) of ik wel geil en onderdanig genoeg was, zou max kwartier duren, moest bij mij thuis en hij wilde me er wel 50 euro voor geven zei hij![]()
En als die vriend me dan goedgekeurd had dan wilde hij pas met mij drankje drinken en mocht ik pas met hem op dateDan had ik hem wel alleen en hoefde ik niks meer met die vriend.
Maar beetje weird dat die vriend me dan moest keuren en hij dat niet zelf deed en er ook niet bij was.
Maar hier kickte hij dus op en er was ook echt geen compromis mogelijk
Maar goed, denk toch dat fake was en hij zelf die lelijke vriend was die zo aan vrouwen probeerde te komen
Nou die dickpic was niet veel tochquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahaha![]()
hoezo vergrootglas
![]()
Goedemorgen trouwens!
Whahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat mensen al niet verzinnen zeg
Maar wat een vage figuren inderdaad
[..]
Nou die dickpic was niet veel toch
Up in the air komt op België 1quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:03 schreef quickstepster het volgende:
Effezijn er vanavond nog leuke films op tv?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:02 schreef quickstepster het volgende:
Er staat nu een documentaire op Netflix over Flat earthers. Het lijkt me machtig interessant en grappig, maar waarschijnlijk irriteer ik me na 10 minuten dood
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:02 schreef quickstepster het volgende:
Er staat nu een documentaire op Netflix over Flat earthers. Het lijkt me machtig interessant en grappig, maar waarschijnlijk irriteer ik me na 10 minuten dood
Ja, op donderdagavond is standaard Premier League nou en dan vaak 1 of 2 keer in de maand nu nog in het weekend een toernooi. Dus dan 4 dagen iddquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:28 schreef Sarabi het volgende:
Oja zag op tv dat er 3 (of 4?) dage n achter elkaar darts op tv was.
Vroeger keek ik dat nog wel, nu niet zo vaak meer.
Morgen begint wel weer het wielerseizoenDus zaterdag en zondag ook de hele dag sport kijken.
Ja daar over gesproken, ik 3 maanden op je FB terugscrollen en gewoon niks geen foto van je vriend, dat kan niet hequote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef quickstepster het volgende:
Haha, ik ga geen sport kijken hoormorgen in vriends huis Wie is de Mol kijken terwijl ik op lief wacht (die is de hele dag de hort op). En zondag 0 tv denk ik
Ha haquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja daar over gesproken, ik 3 maanden op je FB terugscrollen en gewoon niks geen foto van je vriend, dat kan niet he
Ex heeft zn wachtwoord van Ziggo nog niet veranderd, dus ik kan hopelijk gewoon Formule1 nog via die app volgen ipv dat ik op Duitse zender moet kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wielrennen en schaatsen vind ik dan nog wel leuk om te kijken, maar verder ben ik niet zo'n sportkijker
Nog erger, er zijn nog niet eens foto's van ons samenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja daar over gesproken, ik 3 maanden op je FB terugscrollen en gewoon niks geen foto van je vriend, dat kan niet he
Wauwquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nog erger, er zijn nog niet eens foto's van ons samen
Oh foei QS.......gauw foto's maken ha ha! En voor wie me wil toevoegen op FB, vraag maar via dmquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nog erger, er zijn nog niet eens foto's van ons samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |