misschien kun je zo'n toeter installeren. En een vlaggetje. Dan ziet iedereen je!quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
niet helemaal. Ik heb geen bel, omdat in de praktijk kwam het er op neer dat die nooit werd gehoord. Maar ik zeg altijd zo vriendelijk mogelijk 'Fietser' en bedankt ze als ze opzij zijn gegaan. Maar eigenlijk vermijd ik fietspaden zoveel mogelijk overdag, op 60 km/u wegen rijdt een stuk lekkerder op de weg.
vind ik meer wat voor @EttovanBelgiequote:Op donderdag 28 februari 2019 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je zo'n toeter installeren. En een vlaggetje. Dan ziet iedereen je!
ik ben meer een tietenmanquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uitzicht hoor, heeft toch een prachtige kont.
etto vindt wielrennen voor flikkersquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
vind ik meer wat voor @:EttovanBelgie
De een koopt handtasjes voor zijn vriendin, de ander fietst liever met andere gladde mannenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
etto vindt wielrennen voor flikkers
Anders kan je altijd nog de provinciale weg pakken tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
niet helemaal. Ik heb geen bel, omdat in de praktijk kwam het er op neer dat die nooit werd gehoord. Maar ik zeg altijd zo vriendelijk mogelijk 'Fietser' en bedank ze als ze opzij zijn gegaan. Maar eigenlijk vermijd ik fietspaden zoveel mogelijk overdag, op 60 km/u wegen rijdt een stuk lekkerder op de weg.
snelweg en dan tegen het verkeer in zodat iedereen hem ziet aankomenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog de provinciale weg pakken toch
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog de provinciale weg pakken toch
Hoi Cachetquote:
mij nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Cachet. Ga je wat leuks doen vandaag?
Liefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:51 schreef McGrath het volgende:
Goedemorgen xcachet en de rest, behalve haags
Ik heb nog maar weinig op de planning. Maar ik heb een oude pony waarmee ik wel eens ga wandelen. Zijn baasje is stewardess en is de komende 5 dagen vliegen, dus dan verzorg ik 'm. Verder nog geen idee eigenlijk. Jij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Cachet. Ga je wat leuks doen vandaag?
Ahw cutequote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig op de planning. Maar ik heb een oude pony waarmee ik wel eens ga wandelen. Zijn baasje is stewardess en is de komende 5 dagen vliegen, dus dan verzorg ik 'm. Verder nog geen idee eigenlijk. Jij?
Haha, ja he. Deze is zo liefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw cute. Die oude besjes zijn zo leuk.
Ik lig nog in bed, maar zo eens boodschappen doen en vanmiddag werken.
Heb je een foto?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ja he. Deze is zo lief
Oh je hebt nog geen weekend
Ja, hier staat 'ie te dutten in de zon hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je een foto?
Nee, morgen ook werken en zondag wedstrijd, dus heel m'n weekend is verneukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ai, wat voor wedstrijd?
De behandeling heeft dus geholpen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:18 schreef Solotov het volgende:
Nog steeds geen zin in een sigaret
Bijzonder
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, hier staat 'ie te dutten in de zon hahaWat een puppekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ai, wat voor wedstrijd?.
Dressuur, mijn doel is twee winstpunten (1 per proef) rijden. Dat zou op zich moeten lukken, we zijn een stuk verbeterd ten opzichte van de vorige wedstrijd (180,5 en 177 punten).“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is een mooi doel. Succes alvastquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een puppeke.
Dressuur, mijn doel is twee winstpunten (1 per proef) rijden. Dat zou op zich moeten lukken, we zijn een stuk verbeterd ten opzichte van de vorige wedstrijd (180,5 en 177 punten).
Zo ging het de vorige 7 stoppogingen ook ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:46 schreef HPLC het volgende:
Denk echt dat Noel binnen 2 weken weer een peuk heeft opgestoken
die doet een Hermannetje is met verlofquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:47 schreef Der_Mann het volgende:
ging bij collega zitten omdat hij wat moest uitleggen, zegt ie na een kwartier even wachten ik ben zo terug
dat was alweer een uur geleden, echt he die mensen hier
Jij moet je hoerensmoel houdenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:46 schreef HPLC het volgende:
Denk echt dat Noel binnen 2 weken weer een peuk heeft opgestoken
Vast zijn fiets reparerenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:47 schreef Der_Mann het volgende:
ging bij collega zitten omdat hij wat moest uitleggen, zegt ie na een kwartier even wachten ik ben zo terug
dat was alweer een uur geleden, echt he die mensen hier
Dat geforceerde 'ik heb geen zin in een sigaret'quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo ging het de vorige 7 stoppogingen ook ja.
Uh neequote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo ging het de vorige 7 stoppogingen ook ja.
nog 2 uur en dan is het voor mij bijna half 5quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:54 schreef HPLC het volgende:
jongens, ik heb de hele dag cursus, dus tot morgen
Mooi zoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:54 schreef HPLC het volgende:
wat voor?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:54 schreef HPLC het volgende:
Toen moest ik gewoon werkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:00 schreef Myrr het volgende:
Tsjonge. Ben nog steeds niet goed van woensdagmiddag en avond drinken.
Omdat je oud bentquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:00 schreef Myrr het volgende:
Tsjonge. Ben nog steeds niet goed van woensdagmiddag en avond drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |