snelweg en dan tegen het verkeer in zodat iedereen hem ziet aankomenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog de provinciale weg pakken toch
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog de provinciale weg pakken toch
Hoi Cachetquote:
mij nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Cachet. Ga je wat leuks doen vandaag?
Liefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:51 schreef McGrath het volgende:
Goedemorgen xcachet en de rest, behalve haags
Ik heb nog maar weinig op de planning. Maar ik heb een oude pony waarmee ik wel eens ga wandelen. Zijn baasje is stewardess en is de komende 5 dagen vliegen, dus dan verzorg ik 'm. Verder nog geen idee eigenlijk. Jij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Cachet. Ga je wat leuks doen vandaag?
Ahw cutequote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig op de planning. Maar ik heb een oude pony waarmee ik wel eens ga wandelen. Zijn baasje is stewardess en is de komende 5 dagen vliegen, dus dan verzorg ik 'm. Verder nog geen idee eigenlijk. Jij?
Haha, ja he. Deze is zo liefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw cute. Die oude besjes zijn zo leuk.
Ik lig nog in bed, maar zo eens boodschappen doen en vanmiddag werken.
Heb je een foto?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ja he. Deze is zo lief
Oh je hebt nog geen weekend
Ja, hier staat 'ie te dutten in de zon hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je een foto?
Nee, morgen ook werken en zondag wedstrijd, dus heel m'n weekend is verneukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ai, wat voor wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |