Kunnen we zonder excel toch ook wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef phoenyx het volgende:
Misschien kunnen we deze ook nog volkrijgen inderdaad, mickeytt gooi je excel ertegenaan
Dat ik niet mee doe aan die onzin.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat zeg je? Kan je dat herhalen?
Haal mij eens uit dat lijstje, aidsmongool.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef Mikeytt het volgende:
@:nogeenoudebekende
@:noodgang
@:O_o_
@:pferdfahrer
@:phoenyx
@:plompzakker
@:puntenjager
@:robijnwasverzachter
@:roces18
@:rodgrod
@:rozevla
@:samuel24
@:scrupuleus
@:sebbeswensje
@:sigaartje
@:sjemmert
@:tailless
@:tardis.
@:the-eye
@:vanillekwark
@:varkenshart
@:verbruikersnaam
@:vleeslollie
@:vogeltjesdans
@:werkman
@:wielrennerdt
@:wollah
@:yosander
@:yvonne
@:stokj
@:squatt3r
Done jonguhh!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef phoenyx het volgende:
Misschien kunnen we deze ook nog volkrijgen inderdaad, mickeytt gooi je excel ertegenaan
niet doen mikeytt sowiesoquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Haal mij eens uit dat lijstje, aidsmongool.
Denk t nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Word die lijst wel geupdate?
sowquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Neinquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Kunnen we zonder excel toch ook wel.
Moet in DM aangevraagd wordenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef O_o_ het volgende:
[..]
nee de lijst in in 2017 voor het laatst geupdatequote:
Je stond er al in, maar vergat a-z sorterenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef squatt3r het volgende:
Ik sta voor het eerst in zo'n lijstje. Geweldig. Genieten. Wist niet dat het zo leuk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |