kap eens met dat gemention steeds manquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
@:_--_
@:-chakotay-
@:aiciu
@:alexlefou
@:amarantha
@:anneloos
@:argo
@:atak
@:basenaad
@:C.L.Werner
@:carbonc
@:catkiller
@:de_boswachter
@:der_mann
@:derrabbit
@:detelevisiekijker
@:draaideurcrimineel
@:driepink
@:geerd
@:goudenvis
@:haags_kwartiertje
@:hallojo
@:handleiding
@:hplc
@:hugecooll
@:incel
@:jigggy
@:karig_hutje
@:linkse_krijger
@:madjackthepirate
Zou niet rakenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:05 schreef Nikonlover het volgende:
Jordy van Loon is nu best een lekkerding!
[ afbeelding ]
Pleonasmequote:
Kom mee posten danquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kap eens met dat gemention steeds man
sowiesoquote:
In DM kan je een aanvraag doen om van de lijst afgehaald te worden. Dit raad ik ten zeerste af, want deze wordt enkel gepost bij uitzonderlijk belangrijke gevallen!!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kap eens met dat gemention steeds man
Samsonquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef Nikonlover het volgende:
WIJ ZIJN BIJ DE BRANDWEER!!!!!!!!!!!!!!
jaquote:
mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In DM kan je een aanvraag doen om van de lijst afgehaald te worden. Dit raad ik ten zeerste af, want deze wordt enkel gepost bij uitzonderlijk belangrijke gevallen!!!
Mvg,
Mikey
Je kan ook gewoon zelf een banaanvraag stellen!quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In DM kan je een aanvraag doen om van de lijst afgehaald te worden. Dit raad ik ten zeerste af, want deze wordt enkel gepost bij uitzonderlijk belangrijke gevallen!!!
Mvg,
Mikey
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mvg,
Mikey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |