ja maar gaan ze inmiddels weer gewoon met elkaar om?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit had geprobeerd de acties van Jessie onder het vloerkleed te schuiven.
Laffe Merel wil dan niet meer op Tim stemmen, omdat hij waarschijnlijk blijft.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Angelique61 het volgende:
Vreemd dat alles zo kan veranderen in 1 dag, nu gaan ze weer niet op Tim stemmen.....
Gerrit ging het sussen, wat moet nog blijken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
[..]
ook maar volgens mij is ze ook boos op gerrit
Pot bier in zijn hand zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Erik heeft het ook naar zijn zin.
Ik heb er niets over gelezen vandaag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja maar gaan ze inmiddels weer gewoon met elkaar om?
nee ik ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb er niets over gelezen vandaag.
Hij moet zijn laatste vrienden wel dicht bij zich houden.quote:
Verloving van Tim.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Ranah het volgende:
welke opname luistert merel? ik kan het net niet verstaan
Ik ook niet, daarom zou het zo mooi zijn dat hij nu gewoon in de maling is genomen door iedereen en hij gewoon heel veel stemmen krijgt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:19 schreef Angelique61 het volgende:
Kan die kop en die stem van Tim niet meer horen.........
Ja leek erop.maar hoorde het niet goed.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef zodeju het volgende:
Tim wordt nu weer de langs zittende Utopiaan die iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalt? Hoor ik het hem dat nu zeggen??
van zichzelf......quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Ranah het volgende:
welke opname luistert merel? ik kan het net niet verstaan
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom zou het zo mooi zijn dat hij nu gewoon in de maling is genomen door iedereen en hij gewoon heel veel stemmen krijgt.
ik ook niet, en hij is de godganse dag overal in beeld. Steeds minder streams kijken tot na de stemming, het gaat ook nergens anders meer overquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:19 schreef Angelique61 het volgende:
Kan die kop en die stem van Tim niet meer horen.........
Hoop zo dat hij bij de stemming zo diep valt........quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja leek erop.maar hoorde het niet goed.
Een petertje zit ik echt niet op te wachten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop zo dat hij bij de stemming zo diep valt........
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een petertje zit ik echt niet op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |