Het rotte is dat ik er nu ook op ga lettenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee, valt niet mee hè met sommige cossers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
Is hij toch niet zo'n wellustig mannetje misschien. Ik zou het raar vinden als hij dat zou doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Valt wel op he met Tim, zelfs als Franny is gaan douchen blijft hij bier drinken in het huisje en neemt hij niet eens de kans om mee te gaan voor een wip.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:10 schreef Ranah het volgende:
zou tim nou echt denken dat jij dat stelletje om hem heen in de pocket heeft?
ze ontwijkt die 2 toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gerrit zit toch op haar bed?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Bonken het volgende:
[..]
Het rotte is dat ik er nu ook op ga letten![]()
Tim heeft zowaar een fijne voorleesstem.Moet je niet doen, gewoon reageren, zonder aanzien des persoons, werkt voor je eigen gemoedsrust het beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Yepquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gerrit zit toch op haar bed?
Hij heeft ook het hoogste woord.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:12 schreef zodeju het volgende:
[..]Kan je aan zijn gezicht zien.....helemaal weer in zijn nopjes......
die straaltquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Erik heeft het ook naar zijn zin.
Hij blijft maar doorgaan over christelquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:12 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze ontwijkt die 2 toch?
tim wil wel een president, Franny dus, een goede oefening voor haar om beslissingen te leren nemen
met chris zou het chaos worden
Ze ontwijkt Jessie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:12 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze ontwijkt die 2 toch?
tim wil wel een president, Franny dus, een goede oefening voor haar om beslissingen te leren nemen
met chris zou het chaos worden
Eric is zo iemand die op feestjes de hele avond niks zegt, maar wel je koelkast leegzuipt en toevallig nog een kratje in je garage vindt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Erik heeft het ook naar zijn zin.
Tim trekt some hele verkeerde conclusies helaas. Verwondert mij soms.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:10 schreef Ranah het volgende:
zou tim nou echt denken dat jij dat stelletje om hem heen in de pocket heeft?
Echt hoor,en pas naar huis gaat wanneer dat bier op is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Bonken het volgende:
[..]
Eric is zo iemand die op feestjes de hele avond niks zegt, maar wel je koelkast leegzuipt en toevallig nog een kratje in je garage vindt.
Is niet voor niets, lijkt me.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Angelique61 het volgende:
Vreemd dat alles zo kan veranderen in 1 dag, nu gaan ze weer niet op Tim stemmen.....
Gerrit had geprobeerd de acties van Jessie onder het vloerkleed te schuiven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
[..]
ook maar volgens mij is ze ook boos op gerrit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |