Ik ben nog steeds niet met de nieuwe metro lijn geweest,.. Voor mij valt er ook weinig te zienquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
bijna nooit eigenlijkik zou het eigenlijk vaker moeten doen ........
Nou ja, is niet verplicht of zo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
bijna nooit eigenlijkik zou het eigenlijk vaker moeten doen ........
ik ook niet...quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet met de nieuwe metro lijn geweest,.. Voor mij valt er ook weinig te zien
Ik ook niet. Heeft voor mij ook weinig zin.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet met de nieuwe metro lijn geweest,.. Voor mij valt er ook weinig te zien
Ik heb er op Fann na verder ook niets te zoeken, maar dan kan ik beter met de pontquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heeft voor mij ook weinig zin.
Ah... Tolhuistuin ja daar loop ik wel heel vaak langsquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, is niet verplicht of zo.
Ik vind het wel leuk om met het pontje over te gaan als ik naar bandjes in Paradiso Noord (Tolhuistuin) ga. Dan ben ik echt uit
Ben je om op de visite komen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er op Fann na verder ook niets te zoeken, maar dan kan ik beter met de pont
Ik zal er nu zeker op lettenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... Tolhuistuin ja daar loop ik wel heel vaak langsals je iemand met een hoed ziet lopen
ben ik het misschien
Met nieuwe lenzenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet ooit als ik weer het mannetje ben
Ik heb een hele verzameling ondertussenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal er nu zeker op letten
Anders ik welquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Met nieuwe lenzenik hoop dat het allemaal goed gaat komen Chuf, dat hoop ik écht...
Maar meestal ben ik er 's avonds, soms 's ochtends heel vroeg, dan heb je geen hoed nodig, toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een hele verzameling ondertussen
survival of the fittest is de jungle van de oudjesquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
dan gaan we samen hopen, hoop is alles wat we hebben
nee we gaan in de zomer pas wandelen, als al weg is... als ik boodschappen moet doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar meestal ben ik er 's avonds, soms 's ochtends heel vroeg, dan heb je geen hoed nodig, toch?
quote:
ja zoiets kan je het wel noemenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
survival of the fittest is de jungle van de oudjes
Ja, het is een bitch die zon.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nee we gaan in de zomer pas wandelen, als al weg is... als ik boodschappen moet doen
dat is het meestal hier vlakbij maar dan draag ik wel een hoed als het zonnig is, als het zonnig
is ga ik alleen naar buiten als het ''moet'' ... het went ondertussen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |