Ik ook! Ik maak nooit spelfouten. Heel heftig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kreeg er slappe plasser van
quote:
Kom maar knuffelenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook! Ik maak nooit spelfouten. Heel heftig.
Ik wil alleen chaiquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
@:chloroform ik zit nu met Mozy te bellen en hij zegt dat hij maar één ding wil, en ik quote: "haar kutje".
Hij heeft er voor gekozen om zich nooit te tonen aan zo'n untermensch. Je bent nog minder dan een gemuteerde kakkerlak in zijn ogen.quote:
Probleem is dat je met een 'komt wel weer keertje' instelling bar (ha ja) weinig klaarspeelt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach ja, komt wel weer keertje
Dat denk ik ook ja
Neequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou je triootje doen met mij en Chai?
Lik mn klit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou je smoel over mijn Mozy. Debiel.
Is dat Pikachuliedje een soort paringsdans?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
@:chloroform ik zit nu met Mozy te bellen en hij zegt dat hij maar één ding wil, en ik quote: "haar kutje".
Heb het voorheen ook twee jaar volgehouden tot ik ging verhuizen, nu liep het gewoon een beetje kut. Ik moet sowieso nog 6 maanden betalen dus we zien het welquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probleem is dat je met een 'komt wel weer keertje' instelling bar (ha ja) weinig klaarspeelt.
Meld je gewoon weer af, het is niks voor je en dat is oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |