Die zie ik niet zo veel van Hermiequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit was dan ook een keer positief bedoeld, ik dacht meer aan die zinnen die meer scheldwoorden hebben dan inhoud
dan zal dat wel aan mij liggenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zie ik niet zo veel van Hermie
zit niet in mequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zie ik niet zo veel van Hermie
Kloptquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ze zegt ook dat forse pik belangrijk is [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee altijd vriendelijk jijquote:
jammer he, dat vrouwen eisen stellenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
het is net Anoukquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met je uitgelubberde doos vieze kech
wauw, doe normaal man, dit is niet de nieuwe policyquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet mcgrath zich maar niet als een debiel gedragen
Altijd zo boosquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met je uitgelubberde doos vieze kech
Heb jij toch gewoon kanjerquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo ken ik hem nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet mcgrath zich maar niet als een debiel gedragen
probeer je seks met dima te hebben nu niemand anders lukt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij toch gewoon kanjer
als een babyarm met een rode appel in zijn handquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij toch gewoon kanjer
Rare conclusie en wat moet jij dan teringlaaijerquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
probeer je seks met dima te hebben nu niemand anders lukt?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als een babyarm met een rode appel in zijn hand
omdat je hem ook al kanjer noemt, niemand anders wil, 1+1=2 hequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rare conclusie en wat moet jij dan teringlaaijer
Ik kan een andere man gewoon kanjer noemen zonder daar gelijk seks mee te willen. En hoezo niemand anders wil? Heb je dat gepeild?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat je hem ook al kanjer noemt, niemand anders wil, 1+1=2 he
https://www.instagram.com/veronica.alix/quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
Prima jongedame verder, heb me geabonneerd
Had ik al gevonden maar toch bedankt vriendquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/veronica.alix/
Waarom, alsof je gaat luisteren naar die oersaaie video'squote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
Prima jongedame verder, heb me geabonneerd
Ik zit nog steeds te luisterenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom, alsof je gaat luisteren naar die oersaaie video's
als je dat doe kus ik je op je lippen flikkertjequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef McGrath het volgende:
ik zou je een klap op je 3e onderkin geven als je voor me stond, flapdrol
Je moet iets volgen behalve je plasserquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik snap echt niet waarom je al die meisjes volgt. Wat heb je eraan.
Je moet helemaal niks.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet iets volgen behalve je plasser
wow, de paradoxquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je dat doe kus ik je op je lippen flikkertje
Ik niet hoor, te veel moeitequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar je volgt toch gewoon je plasser als je die meisjes gaat volgen. Iedere keer als je de pagina aanklikt knijp je even in je piemel.
Ja kijk mcgrath, zo liefdevol ditquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je dat doe kus ik je op je lippen flikkertje
Ben moegestredenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe gaat het in de sportschool?
Ja kreeg er slappe plasser vanquote:
Wat heb je gedaanquote:
Ben vorige week niet geweest en deze week ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je je tweewekelijkse schema er weer bij gepakt hha
zullen we collectiefquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets, leef gewoon mn leven en heb geen zin meer
Goed zo snoesquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets, leef gewoon mn leven en heb geen zin meer
collectief suicidequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet iedereen verdient zoveel geld als jij
Ja da isquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou liever wel gaan hoor maar het is zoals het is
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo
Is een kanjerserieus onderwerp
Herkenbaar, heb ook maandenlang geld er naartoe gebracht zonder te gaan. Volgens mij doen echt heel veel mensen dat. Te gek voor woorden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben vorige week niet geweest en deze week ook niet
Ik ben nu zo iemand die betaalt en niet gaat
Ach ja, komt wel weer keertjequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb ook maandenlang geld er naartoe gebracht zonder te gaan. Volgens mij doen echt heel veel mensen dat. Te gek voor woorden.
Denk dat ze ook een stuk sterker is dan jij haha
[ afbeelding ]
Niets mis mee, ik ook zoietsquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:27 schreef Dimachaerus het volgende:
ik volg 1535 meisjes op chaturbate
echt te geilquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb ook maandenlang geld er naartoe gebracht zonder te gaan. Volgens mij doen echt heel veel mensen dat. Te gek voor woorden.
Denk dat ze ook een stuk sterker is dan jij haha
[ afbeelding ]
Zo istquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |