Dat boeit kennelijk niemand.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Trap was niet goed zei Wim Vroege
Alleen Erik en Jessie weten ditquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat boeit kennelijk niemand.
Hij is toch wel goed beziggeweest vandaag. Heeft meer gedaan dan Jessie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:24 schreef Koos1958 het volgende:
TIm heeft dus niets bestraat alleen paar kruiwagens die richting opgelopen en neergegooid.
Dat meten met veel meer maten dan iemand voor mogelijk houdt, vind ik storend.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen Erik en Jessie weten dit
Hij had vanmorgen ook gezegd dat hij stenen ging versjouwenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is toch wel goed beziggeweest vandaag. Heeft meer gedaan dan Jessie.
Erik zei, ik ga hem niet aanpassen niemand weet toch wat wim gezegd heeftquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:36 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat meten met veel meer maten dan iemand voor mogelijk houdt, vind ik storend.
Oja, die was erg prijzig. Hopelijk is het niet ook dusdanig verstopt, dat toch de boel opgelegd moet worden. Gun ze dan wel. Kan er nog wel bij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Toen moesten ze een hele nieuwe pomp hebben omdat er een dweil omheen zat.
Arme Christel, is ze weer schijnzwangert?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:35 schreef Bestweldonker het volgende:
Cris loopt weer kotsgeluiden te maken...
OMG, ik zou haar bij Tim laten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had vanmorgen ook gezegd dat hij stenen ging versjouwen
Franny weekt zich los van Tim, maar plakt nu aan Lotus
Dat zou hem alleen lukken bij een Franny en Shelley...alhoewel ik twijfel of Shelley nog een keer haar stemmen gaat aanpassen om hem te laten blijven ..zij wil graag op Jessie stemmen zo ook een Lotus..quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik stemmen ronselen om naar huis te gaan
Maakt voor hun niks uit, ze krijgen alles toch wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, die was erg prijzig. Hopelijk is het niet ook dusdanig verstopt, dat toch de boel opgelegd moet worden. Gun ze dan wel. Kan er nog wel bij.
Precies, de geldpers draait op volle toeren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maakt voor hun niks uit, ze krijgen alles toch wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, de geldpers draait op volle toeren.
Dat was toch meteen te zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat boeit kennelijk niemand.
Ik vind dat toch heel apart.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat was toch meteen te zien.
Hij haalt allemaal punten aan om naar huis te kunnen die die van te voren had kunnen weten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:41 schreef DKUp het volgende:
Laat Erik maar mooi zelf voor de stemming gaan of lekker blijven als straf
Oprotten om hem zijn exit te gunnen![]()
Ik ga helemaal stuk om Gerrit, als hij geen opdracht had gehad van de febo, dan had hij nu op bed gelegen met chips, stroopwafels en bier of zo iets.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:47 schreef DKUp het volgende:
Gerrit lekker aan het werk en dat deed hij al ruim voor de stemmingen al
Vast en zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zullen dan weer aan de beurt zijn om te koken
Hij moest toen nieuwe vriendjes maken, maar het blijft meer bij ouwehoeren hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:47 schreef DKUp het volgende:
Gerrit lekker aan het werk en dat deed hij al ruim voor de stemmingen al
Hij liep drie keer heen en weer naar de zenderkamerquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik ga helemaal stuk om Gerrit, als hij geen opdracht had gehad van de febo, dan had hij nu op bed gelegen met chips, stroopwafels en bier of zo iets.
Maar waarom Gerrit kistjes moest gaan maken van de Febo is me een raadsel....quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik ga helemaal stuk om Gerrit, als hij geen opdracht had gehad van de febo, dan had hij nu op bed gelegen met chips, stroopwafels en bier of zo iets.
Erik vindt ook niks leuk eigenlijk. Beetje bouwen, biertje drinken. Meer niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:48 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hij haalt allemaal punten aan om naar huis te kunnen die die van te voren had kunnen weten.
De dombo.
En het drinken het meest valt mij op.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Erik vindt ook niks leuk eigenlijk. Beetje bouwen, biertje drinken. Meer niet.
Dan hebben ze weer beelden voor de tv uitzending nodig, zodat het net lijkt dat Gerrit werkt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar waarom Gerrit kistjes moest gaan maken van de Febo is me een raadsel....
Ik ben er heilig van overtuigd dat inwoners incentives krijgen van de Febo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar waarom Gerrit kistjes moest gaan maken van de Febo is me een raadsel....
Gerrit zei gisteren of daarstraks al dat zijn kistjes allemaal klaar waren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:51 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit is kistjes aan het maken voor Merel en Jessie.
Gerrit - Erik gaat niet weg, als hij weg wil, dan gaat hij maar, allemaal leuk en aardig.....
Dat zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat inwoners incentives krijgen van de Febo.
Ik hoop het ook, ze zijn er zo fel op dat hij weggaatquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Als ik Hiske en Gerrit zo hoor, dan hoop ik echt dat Tim blijft. Zullen we wat meemaken.
?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske - Tim blijft gewoon.
Gerrit - Ik hoop dat hij blijft.
Dat was omdat Shelly voorbij liep. Ze stonden besmuikt te lachen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:52 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
LEUK DIE jESSIE EN MEREL MAILTJE IS VOOR HISKE
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ze zijn er zo fel op dat hij weggaat
En anders stemmen ze altijd iemand naar huis die wil, nu mag het ineens niet omdat het hun niet uitkomt
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Bedoel je niet Erik?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |