In mijn ogen zo krom als de neten!quote:
Jah.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
In mijn ogen zo krom als de neten!![]()
Gevaarlijke trap mag de hele dag door, 24/7, door 14 man gebruikt worden, in de boomhut mag niet door 2 man geslapen worden.
Wat gaat hier mis?
In de bouw moet je gewoon een helm op bij zo'n trap!
Er is toch niet gezegd wat de reden is van het slaapverbod? In de silo mogen ze ook niet meer slapen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
In mijn ogen zo krom als de neten!![]()
Gevaarlijke trap mag de hele dag door, 24/7, door 14 man gebruikt worden, in de boomhut mag niet door 2 man geslapen worden.
Wat gaat hier mis?
In de bouw moet je gewoon een helm op bij zo'n trap!
Niet dusquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Het ziet er naar uit dat Gerrit heel erg veel zin heeft om kistjes te maken.
Maar dan mag ik mij toch wel dingen afvragen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is toch niet gezegd wat de reden is van het slaapverbod? In de silo mogen ze ook niet meer slapen.
Precies ja, dit klopt van geen kant.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik ga echt stuk om Gerrit, als het aan hem zou liggen, lag hij nu op bed!
Nu doe je het voorkomen alsof die dingen gerelateerd zijn. Dat ze niet in de hut mogen slapen ivm een of ander gevaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Maar dan mag ik mij toch wel dingen afvragen?
Waarom mag die trap wel en de boomhut of silo als slaapvertrek niet?
Stel je toch voor, dat je iemand iets zou gunnen...gekkenhuis, dat doen we echt niet!quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:28 schreef snetje het volgende:
Hiske: Hij kan de takketering krijgen ik ga niet op hem stemmen...
Niet op Erik dus...
het zal wel niet uit de lucht komen vallen dat ze daar niet mogen slapen denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu doe je het voorkomen alsof die dingen gerelateerd zijn. Dat ze niet in de hut mogen slapen ivm een of ander gevaar.
Nee, maar dat kan allerlei redenen hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
het zal wel niet uit de lucht komen vallen dat ze daar niet mogen slapen denk ik.
Schijnt een vergunning voor te moeten zijn .quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
het zal wel niet uit de lucht komen vallen dat ze daar niet mogen slapen denk ik.
Hiske had net een gesprek met Tim.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iemand kan de vinkentering krijgen van His of Chris.
Er is gevraagd of ze op Erik wilde stemmen en dat wil ze niet.
Nou dan zeg je toch gewoon nee.
Voor trappen bestaan zeker geen voorschriften?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Schijnt een vergunning voor te moeten zijn .
Ik kan me herinneren dat het in 1 soms veel duurder werd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie heeft gebeld met een riool ontstopper komt op 135 euro vraagt iemand anders een alternatief. Jens zegt hebben we er al last van en toen SL.
Ah kijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Schijnt een vergunning voor te moeten zijn .
Tim gaat Erik de golden ticket geven...quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie is de hij waar His en Chris het over hebben?
' Oh, ik baal echt als een stekker als hij dat gaat doen!'
'Hij is er al mee bezig'
Volgens mij is Tim bezig een stem op Erik te regelen bij iedereen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef PoezeligDing het volgende:
'Hij is er al mee bezig'
Ah Tnx.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hiske had net een gesprek met Tim.
Geen idee ? maar voor in de loods slapen is geen vergunning , dat werd gezegd .quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Voor trappen bestaan zeker geen voorschriften?
Ik las je post na de mijn ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Tim gaat Erik de golden ticket geven...
Toen moesten ze een hele nieuwe pomp hebben omdat er een dweil omheen zat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het in 1 soms veel duurder werd.
Technische informatie over trappenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Geen idee ? maar voor in de loods slapen is geen vergunning , dat werd gezegd .
Maar als ze het daar over 'vergunning' hebben, gaat het in veel gevallen over toestemming van de Febo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Trap was niet goed zei Wim Vroegequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Voor trappen bestaan zeker geen voorschriften?
Daar kan ik me nou niets bij voorstellen. Het is toch gewoon een gebouw, met een deur en ramen erinquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Erik stemmen ronselen om naar huis te gaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef PoezeligDing het volgende:
'Hij is er al mee bezig'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |