Ook dat. Maatje van me rijdt enkel nog Jaguars, koopt ie dan voor een paar duizend, en dan rijdt ie ze op en verkoopt ze voor onderdelen om een beetje gelijk te spelen. Enige wat echt duur is is de wegenbelasting en de benzine.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef Samzz het volgende:
Iets zegt me dat t ook met t formaat van de auto te maken heeft. Dat die grote bakken niet meer zo populair zijn want duur in wegenbelasting en niet zuinig of zo.
bij 2de hands auto's valt inderdaad op dat kleinere auto's in verhouding duurder zijn, omdat deze gewoon meer gewild zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef Samzz het volgende:
Iets zegt me dat t ook met t formaat van de auto te maken heeft. Dat die grote bakken niet meer zo populair zijn want duur in wegenbelasting en niet zuinig of zo.
Ook wel slimquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook dat. Maatje van me rijdt enkel nog Jaguars, koopt ie dan voor een paar duizend, en dan rijdt ie ze op en verkoopt ze voor onderdelen om een beetje gelijk te spelen. Enige wat echt duur is is de wegenbelasting en de benzine.
Een pennenbakje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb met een auto vooral, ik wil niet het gevoel hebben dat ik in een gammel koekblikje rij
Ergens ook wel logisch, ze zijn makkelijk, je kunt overal parkeren, goedkoop in de belasting en met tanken vaak ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij 2de hands auto's valt inderdaad op dat kleinere auto's in verhouding duurder zijn, omdat deze gewoon meer gewild zijn.
ik wilde juist wat meer ruimte, dus ik vond het fijn om een wat grotere auto te kunnen pakkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens ook wel logisch, ze zijn makkelijk, je kunt overal parkeren, goedkoop in de belasting en met tanken vaak ook.
Misschien deed 'ie dat wel expres.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kreeg tijdje geleden een Daewoo van mijn vriend mee, dat was wel een eng autootje
Het ding gaf ook een geheel verkeerde snelheid aan, dat was trouwens wel hilarisch, ik reed 100 en hij gaf dit aanquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien deed 'ie dat wel expres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het ding gaf ook een geheel verkeerde snelheid aan, dat was trouwens wel hilarisch, ik reed 100 en hij gaf dit aanKoreaanse Mijl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het ding gaf ook een geheel verkeerde snelheid aan, dat was trouwens wel hilarisch, ik reed 100 en hij gaf dit aanDit geeft mijn auto ook regelmatig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ja, ik wil nu ook een wat grotere. Zit te kijken richting Peugeot 207 qua grootte.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde juist wat meer ruimte, dus ik vond het fijn om een wat grotere auto te kunnen pakken
Heb het vermoeden dat je dan geen 100 rijdquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit geeft mijn auto ook regelmatig aan
Bij jullie zijn ze goedkoop natuurlijk omdat jullie nauwelijks verharde wegen hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:26 schreef TaMieke het volgende:
Blijkbaar verschilt het ook waar je woont en dus een nieuwe auto zoekt. Kleine auto's zijn goedkoper in het noorden blijkbaar
Wegenbelasting verschilt ook per provincie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:26 schreef TaMieke het volgende:
Blijkbaar verschilt het ook waar je woont en dus een nieuwe auto zoekt. Kleine auto's zijn goedkoper in het noorden blijkbaar
Klopt, verzekering ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wegenbelasting verschilt ook per provincie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |