Bedankt voor deze validatie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik vind jou een prima user. Jij bent hier altijd welkom
mooi, zin om met je in de clinch te liggenquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Bedankt voor deze validatie.
Het zijn over het algemeen de wat simpeleren onder ons waar ik mee in de clinch lig.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Bedankt voor deze validatie.
Het zijn over het algemeen de wat simpeleren onder ons waar ik mee in de clinch lig.
SPEKKIEquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, zin om met je in de clinch te liggen
Haha zo gay weerquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, zin om met je in de clinch te liggen
Jammer, we kunnen altijd meer zogenaamde kutusers gebruikenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee ik ben inmiddels van de basisschool af.
gast doe normaal, er lezen kinderen meequote:Op donderdag 28 februari 2019 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha zo gay weer
Of mag je dit niet meer zeggen
Volgens mij is Cachet nergens te bekennenquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gast doe normaal, er lezen kinderen mee
plat betekent niet gelijk dat ze een kind isquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is Cachet nergens te bekennen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
plat betekent niet gelijk dat ze een kind is
Is zekers niet plat maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
plat betekent niet gelijk dat ze een kind is
Was heel onschuldig aan het lezen hier tot ik dit zag inderdaad. Ben nog maar zó jong, maar nu toch al zó beschadigd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gast doe normaal, er lezen kinderen mee
Haha ben je ineens weer aan het opnemen voor haar heb dat echt gemist zeg poeh.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:24 schreef Catkiller het volgende:
Een vrouw uit 1995 jongens doe cool
O nee hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ben je ineens weer aan het opnemen voor haar heb dat echt gemist zeg poeh.
Daar hebben we allemaal last van heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was heel onschuldig aan het lezen hier tot ik dit zag inderdaad. Ben nog maar zó jong, maar nu toch al zó beschadigd.
Denk dat het misbruik door je vader een groter aandeel heeft gehadquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was heel onschuldig aan het lezen hier tot ik dit zag inderdaad. Ben nog maar zó jong, maar nu toch al zó beschadigd.
Krijg dit nooit meer van m'n netvlies af
Mooi zoquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Krijg dit nooit meer van m'n netvlies af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |