vol met wratten, ben één grote wandelende soabroedplekquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe staat jouw nederlandse worst er voor?
ik zag ook een pukkel zitten maar bleek dat het mijn hele penis was hahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vol met wratten, ben één grote wandelende soabroedplek
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Heb geen tijd dit weekend, 2 kringverjaardagen_____!
Heyyyyquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag ook een pukkel zitten maar bleek dat het mijn hele penis was haha
zin om geaborteerd te worden
Ja man gister bij haar gechilledquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:59 schreef Goudenvis het volgende:
Jij had toch een vast chickie gehosseld Wollah?
Beterquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja man gister bij haar gechilled
Zaterdag ga ik weer naar dr toe
ik wilde bijna half 5 naar huis gaan maar toen begon het keihard te regenen en volgens mijn app stopt de regen echt precies 16:30quote:
Ik heb inmiddels weer een anderequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:00 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Beterhoef je tenminste niet meer te wippen in je Matiz
Ik zei dat ik wegging maar moet ook gewoon tot half 5quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde bijna half 5 naar huis gaan maar toen begon het keihard te regenen en volgens mijn app stopt de regen echt precies 16:30
wat een lul weer die god
Een andere Matiz?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels weer een andere![]()
Maar is die kringverjaardag van je milf tante?
maar ik heb net een nieuw kopje thee gepaktquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik wegging maar moet ook gewoon tot half 5zou liever een halfuur eerder thuis zijn en kleddernat dan blijven zitten
Wat voor thee?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb net een nieuw kopje thee gepakt
Nee heb nu Hyundaiquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:02 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Een andere Matiz?![]()
Daar doe ik geen uitspraak over
Oh.. ja dan zou ik ook nog even blijven zitten.quote:
Daaaaaag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee heb nu Hyundai![]()
Gooi ff picca van haar dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |