quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:36 schreef Solotov het volgende:
[..]
Soooow die is echt wel heel kut
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zou ik wel seks mee willen hebben als je weet wat ik bedoel
Is mooi voor VK zelf dan hahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:36 schreef Solotov het volgende:
[..]
Soooow die is echt wel heel kut
En Rogue One?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging er in met de verwachting dat het matig zou zijn maar vond het een van de beste star wars films, iig beter dan force awakens en last jedi
Oh gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.quote:
je doet maarquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:42 schreef Cronometer het volgende:
Heb zin in drop. Er staat een droppot naast me.
Doen of nee?
is te nederlands voor jequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:42 schreef Cronometer het volgende:
Heb zin in drop. Er staat een droppot naast me.
Doen of nee?
ik weet waar het over gaat maar ik was van plan om het in de bios te zien maar toen ging ik niet en ik kijk films eigenlijk bijna nooit thuis dus jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Speelt zich qua verhaal af VOOR deel 4
huehuehuequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik eet alleen geen Nederlands worst.
Godzijdankquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik eet alleen geen Nederlands worst.
Lig lekker op de bank te chillen jij danquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Goudenvis het volgende:
@:wollah
@:plompzakker
@:wielrennerdt
@:samuel24
Hoe is het met jullie? Nog wat bijzonders?
Ai, ben rechten aan het leren maar begin in te kakkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef wollah het volgende:
[..]
Lig lekker op de bank te chillen jij dan
hoezo je had toch tussen jaar?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:56 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ai, ben rechten aan het leren maar begin in te kakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |