Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De Mercedes ziet er heel goed uit waar Red Bull banden lijkt te vreten.
Het is exact andersom.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:32 schreef bedachtzaam het volgende:
stellen dat ze gewoon nog het d
daar zullen sowieso een paar races van bij zitten, zoals Monaco en andere circuits waar ze vorig jaar met de hypersofts racen (want dat is de C5).quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:33 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ach Mercedes heeft weer grote problemen met de graining op de voorbanden met de C3 band en uiteindelijk zal de C4 een medium achtige band zijn die door niemand het hele seizoen gebruikt gaat worden. Tenzij er een race komt met C3-C4-C5 bandenkeuze.
De tijden die Bottas gereden heeft die heel erg vlak waren vanmiddag terwijl bij Red Bull de tijden na 8 tot 10 ronden gaan oplopen.quote:
Oh sorry haal iedere keer door elkaar, bedoelde C1-C2-C3.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
daar zullen sowieso een paar races van bij zitten, zoals Monaco en andere circuits waar ze vorig jaar met de hypersofts racen (want dat is de C5).
Vorige week zeiden ze nog het omgekeerdequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:36 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De tijden die Bottas gereden heeft die heel erg vlak waren vanmiddag terwijl bij Red Bull de tijden na 8 tot 10 ronden gaan oplopen.
Bovendien lijkt de Reb Bull nogal nerveus aan de achterzijde.
Bahrein wordt C1, C2 en C4.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:37 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Oh sorry haal iedere keer door elkaar, bedoelde C1-C2-C3.
Dat kan maar zegt dus niets zo vroeg in de tests, Mercedes zat in de 1:22 waar Red Bull rondjes deed in de 1:23 en hoger voor de gemaakte pitstop.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vorige week zeiden ze nog het omgekeerde
Dat wou ik zeggen. En eerdere long runs van RBR waren ook sneller dan die van vandaag. Het wordt eerder lastiger dan makkelijker om conclusies te trekken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vorige week zeiden ze nog het omgekeerde
De Tweet bekijken van @andihaupt1: https://twitter.com/andihaupt1/status/1101130880284803078?s=09quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef Mothzor het volgende:
Schade zit voornamelijk aan de achterzijde van de RB15.
Lijkt of hij met de kont als eerste de banden in is gegaan en vervolgens om zijn as is gedraaid. Aan de achterzijde is zo'n beetje alles afgebroken (wat je aan foto's op Twitter kan zien).
Ja? Waren de longruns van Red Bull eerder beter?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef beantherio het volgende:
Al die tijden zijn trager dan de tijden die RBR eerder liet zien in long runs met de C3. Geen idee wat we aan het vergelijken zijn en wat het zou moeten zeggen.
Het valt me nog mee. Voor het blote oog staan de achterwielen zelfs nog (enigszins) recht. Maar dat zullen ze niet zijn.quote:
Aan de vlakke kant rechtsachter te zien heeft hij dat ook wel geprobeerd, maar bocht negen is 230+ volgas rechtsaf, met weinig uitloop. Daar rijdt je flink schade als je eraf gaat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef dz5b604 het volgende:
Hij heeft hem ook lekker vernield, probeer dan in ieder geval de schade te beperken...
Dat nou ook weer niet hè. Samen alles delenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:21 schreef dz5b604 het volgende:
Ik heb altijd geleerd om voorzichtig om te gaan met spullen van een ander en die Gasly rijdt gewoon even Max zijn wagen in de prak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |