ook al zouden ze motorisch gelijk zijn kan ik me niet voorstellen dat ze met hun chassis RBR voorbij zijnquote:
Watquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste vraag zal zijn of Renault Red Bull kan verslaan. Wellicht niet in Australië.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:16 schreef Jane het volgende:
Wie o wie heeft de rode vlag veroorzaakt?
quote:Het is niet Giovinazzi die gecrasht is, maar Pierre Gasly! De Fransman stapt gelukkig op eigen kracht uit de zwaar verwoeste Red Bull.
Renault is natuurlijk motorisch beter, dat maakt het verschil denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al zouden ze motorisch gelijk zijn kan ik me niet voorstellen dat ze met hun chassis RBR voorbij zijn
Hoho niet voorbarig zijn he. Bij Vettel gisteren was het ook buiten zijn schuldquote:
Wat?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Renault is natuurlijk motorisch beter, dat maakt het verschil denk ik.
Die zijn Gasly nu al spuugzatquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:18 schreef franklop het volgende:
Dat wordt overwerken vanavond voor de RB crew
dat moeten we even afwachten, ook qua betrouwbaarheidquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Renault is natuurlijk motorisch beter, dat maakt het verschil denk ik.
Daar lijken de tests sowieso geen goede afspiegeling voor te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moeten we even afwachten, ook qua betrouwbaarheid
nee daarom, geen idee hoeveel Honda uit de motor kan halen zonder dat die ontploft en of Renault in de winter nog wat gevonden heeftquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar lijken de tests sowieso geen goede afspiegeling voor te zijn.
Vorig jaar liepen ook beiden als een zonnetje tijdens de test. Dat liep in werkelijkheid toch anders, voornamelijk voor Ricciardo. Overigens werd er toen al gerept over podiums voor Toro Rossoquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee daarom, geen idee hoeveel Honda uit de motor kan halen zonder dat die ontploft en of Renault in de winter nog wat gevonden heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |