Als je terug rekent met banden en brandstof moet Max rond de tijd van Bottas zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:37 schreef beantherio het volgende:
Momenteel heb ik nauwelijks een beeld van hoe RBR er voor staat. Gisteren en vandaag had dat duidelijk moeten worden, maar de crash heeft de afsluiting van het testprogramma duidelijk in de war geschopt. Na anderhalve week was m'n beeld dat RBR het niveau van Mercedes wel benaderd had. Maar bij gebrek aan tijden uit kwalificatietests durf ik daar nu weinig meer over te zeggen.
Ja, eens. Het blijft moeilijk in te schatten. Ik denk wel dat Honda tot nu toe doet wat het beloofd heeft. Er zijn nog geen aanwijzingen voor betrouwbaarheidsproblemen en hij lijkt ook best snel te kunnen zijn als je kijkt naar de tijden die Albon er mee kon rijden in de Toro Rosso.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:37 schreef beantherio het volgende:
Momenteel heb ik nauwelijks een beeld van hoe RBR er voor staat. Gisteren en vandaag had dat duidelijk moeten worden, maar de crash heeft de afsluiting van het testprogramma duidelijk in de war geschopt. Na anderhalve week was m'n beeld dat RBR het niveau van Mercedes wel benaderd had. Maar bij gebrek aan tijden uit kwalificatietests durf ik daar nu weinig meer over te zeggen.
Blijf het wel knap vinden hoe vlot dat voor mekaar krijgen, als het werkelijk zo is, zo ook bij Mercedes die maandag met een complete overhaul qua aerodynamica op de baan stond.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:04 schreef mikieu het volgende:
Hij lacht op een manier dat het wel goed zit.
Ik las dat ze net stil stonden om de auto weer om te bouwen met nieuwe onderdelen die vanochtend pas waren aangekomen, geen idee of dit waar is. Gaan we zo zien.
Anderhalve week lang had ik ook wel dat beeld qua racesnelheid. En dat ze misschien nog wel een tikkeltje harder gingen. Maar wat het qua kwalificatiesnelheid is: heel moeilijk te zeggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als je terug rekent met banden en brandstof moet Max rond de tijd van Bottas zitten.
Op basis van stints van 10 rondjes met onbekende benzineinhoud. Het moeilijke is dat RBR geen racesimulatie van 50+ rondjes heeft gedaan en geen echte kwalificatie simulatie. Daardoor kan je alleen maar die kleine stintjes vergelijken, maar hoeveel die zeggen voor ons is uiteindelijk maar de vraag.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als je terug rekent met banden en brandstof moet Max rond de tijd van Bottas zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |