Ah. Ik dacht dat die nog op C4 waren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:47 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zijn vorige snelste tijd was ook al op de C5
Gaslyquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie gaan we nu beschuldigen van het sandbaggen?
twitter:tgruener twitterde op donderdag 28-02-2019 om 12:56:57Mercedes is still trying to figure out why the W10 has shown two faces during testing. At one point they're as quick as Red Bull, on the next run the car is nowhere near the top. We've asked the engineers, what's going on.AMuS analysis (in German): https://t.co/JOMrJrN0fy https://t.co/2RrTz7Fga5 reageer retweet
quote:13:05 The first session of the day comes to a close. This was the final lap count for each driver.
Hamilton - 85
Albon - 75
Hulkenberg - 73
Norris - 66
Leclerc - 56
Magnussen - 53
Giovinazzi - 49
Russell - 45
Gasly - 44
Stroll - 37
Daar zet ik grote vraagtekens bij. Wat we vanochtend zagen spreekt het tegen: de ronde na zo'n snelle ronde moesten ze al flink in de ankers en de runs waren ook kort. En we hebben volgens mij geen auto's meerdere 1.17's of zelfs 1.18's achter elkaar zien doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niets sandbaggen. De 1:16 is wat die banden kunnen in long runs.
Zoals wat? RB heeft tot op heden de beste long-runs laten zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:11 schreef ShaoliN het volgende:
Toch laten Ferrari en Merc dingen zien nu die RB nog niet heeft. Benieuwd of Red Bull ook meegaat.
Die runs van Ferrarivandaag waren een seconde per rondje sneller.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zoals wat? RB heeft tot op heden de beste long-runs laten zien.
Gedaan wegens de crash van gisterenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Jane het volgende:
Valt me nu pas op dat Ferrari vandaag niet van coureur gewisseld is tijdens de lunch.
Gelijke moment, zelfde band. Mercedes lijkt dus de snelste op dit moment op deze band, met onbekend hoeveel benzine.quote:Mercedes and Ferrari are the easiest two to compare at the moment on these long runs as they're both on the C2s.
Leclerc seems to have found a pretty consistent level in the Ferrari, in the low-to-mid 1m23s, but Bottas has been supreme on his set. He's just completed his 17th lap on the compound and is yet to drop out of the 1m22s.
Ik had hem een paar topics geleden in een voorspelling op de eerste startrij staanquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
Is er dan ook iemand die niet verwacht dat Hamilton gewoon weer pole pakt met 3 tiende op Vettel in Australië?
Ik denk dat de grootste vraag zal zijn of Renault Red Bull kan verslaan. Wellicht niet in Australië.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik had hem een paar topics geleden in een voorspelling op de eerste startrij staan
Speculeren is allemaal wel leuk, maar de race kan niet snel genoeg komen. 2 weekjes wachten nog maar
qua snelheid lijkt me sowieso nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste vraag zal zijn of Renault Red Bull kan verslaan. Wellicht niet in Australië.
RIC twijfelt al of Renault wel automagisch best of the rest is...quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste vraag zal zijn of Renault Red Bull kan verslaan. Wellicht niet in Australië.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua snelheid lijkt me sowieso niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |