Dacht misschien leuke baan voor Knut, aangezien ik laatst in Brussel zag dat ze zeer veel machinisten/conducteurs nodig hebben.quote:
Je moet ook Frans spreken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dacht misschien leuke baan voor Knut, aangezien ik laatst in Brussel zag dat ze zeer veel machinisten/conducteurs nodig hebben.
In Belgie zal dat ook wel een levenslange ambtenarenbaan zijn.
Hoorde gisteren op de radio ook oproep dat ze personeel nodig hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dacht misschien leuke baan voor Knut, aangezien ik laatst in Brussel zag dat ze zeer veel machinisten/conducteurs nodig hebben.
In Belgie zal dat ook wel een levenslange ambtenarenbaan zijn.
Er was toen online een oefentoetsquote:
Ik dus nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er was toen online een oefentoets
Die haalt iedereen die havo/vwo frans een beetje heeft gehaald (en dat ook nog weet)
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:45 schreef JanCees het volgende:
ik be
[..]
ik ben direct door hem geblokt op mijn nieuwe twitter
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben de kalmheid zelve
Stinho is denk ik gefrustreerd dat hij niet meer kan bannen hier en blockt dus maar daar
ofzo
Duits is ook wel op iedere manier superieurquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
En ik had altijd het idee dat de lat lager werd gelegd dan bij Duits
Prima taal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Duits is ook wel op iedere manier superieur
alleen Duitsers hebben wel de bereidheid slecht Duits te willen verstaan maar de Fransen hebben dat niet met hun taalquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
Duiters spreken vaak nog wel redelijk wat Engels in de steden heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen Duitsers hebben wel de bereidheid slecht Duits te willen verstaan maar de Fransen hebben dat niet met hun taal
Bij Duitsers is het juist hoe beter je Duits spreekt, hoe intoleranter ze wordenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen Duitsers hebben wel de bereidheid slecht Duits te willen verstaan maar de Fransen hebben dat niet met hun taal
Dat valt nog tegen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Duiters spreken vaak nog wel redelijk wat Engels in de steden heb ik het idee.
Eerlijk gezegd ben ik de laatste jaren alleen in Keulen, Berlijn, Frankfurt en Munchen geweestquote:
gewoon geen taalquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
Totdat je van die oude mensen tegenkomst die nog in dialect praten. Al is dat meer het probleem in Oostenrijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij Duitsers is het juist hoe beter je Duits spreekt, hoe intoleranter ze worden
Als je een beetje vlot meelult (drank helpt bij mij) beginnen ze je te corrigeren op naamvallen enzo
Hallo maat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Prima taal.
Spreek het alleen niet
twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 28-02-2019 om 11:02:37Ik zou direct een abonnement op de @VI_nl nemen als daar stukjes van @alaphilippe__ in zouden staan. Wat een heldere analyses zeg. 👌 @PieterZwartNL reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 28-02-2019 om 13:02:12@Rene51945738641 @alaphilippe__ Ik geloof dat we eens moeten praten, Stijn reageer retweet
Alsof het zo in elkaar zit. Op een forum 'moet' je posts van mensen lezen; op Twitter kan je zelf bepalen wat je leest. Mooi man.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je toch nog een beetje macht hè
Leuk feitje: ik heb nog nooit in mijn leven getweetquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof het zo in elkaar zit. Op een forum 'moet' je posts van mensen lezen; op Twitter kan je zelf bepalen wat je leest. Mooi man.
laatste keer in Parijs viel het me op dat er meer lokalen Engels sprakenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Duiters spreken vaak nog wel redelijk wat Engels in de steden heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |